skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
14:04:11
15.10.2009
15.10.2009
Dušan
-> Kapřík: ja doufam ze to fakt pojede. Felda na me byla slaba
13:51:17
15.10.2009
15.10.2009
Kapřík
-> Dušan: aha už to čtu No motůrek bude pěkná pila! Zajímavé by bylo když bysme si příští rok dali někde sprint.Zajímalo by mě, o kolik bys mi s otřejší vačkou a vyšším objemem ujel
13:48:54
15.10.2009
15.10.2009
Dušan
-> Labros: bez hydroštelů, klasický zdvihátka - to je dobrá připomínka
13:48:22
15.10.2009
15.10.2009
Dušan
-> Kapřík: ta vačka byla jen názorně . Však je v popisu krapet ostřejší
13:47:10
15.10.2009
15.10.2009
Kapřík
-> Dušan: vole to jsem ještě neviděl Nastartovanej motor v garáži na stolici..paráda Doufám že máš zavřený dveře a hezky inhaluješ vůni výfuku Motůrek moc pěkněj a ten článek co jsi napsal je vážně super Velká pochvala. Kdesi jsem četl, že tam máš danou vačku z MPI. To snad nemyslíš vážně ne? Jak tě znám, tohle nebude stačit
12:19:46
15.10.2009
15.10.2009
Labros
-> Dušan: ty bláho, dobrý, to jsem ještě neviděl, testovací stolici u škodovkáře. Zní to pěkně. Máš tam hydroštely?
10:53:30
15.10.2009
15.10.2009
Karel.
-> Dušan: mazec
09:49:51
15.10.2009
15.10.2009
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Pěkný no, závidím.
21:30:43
14.10.2009
14.10.2009
minno
-> Dušan: vravím, blázon
21:28:44
14.10.2009
14.10.2009
Dušan
21:22:59
14.10.2009
14.10.2009
Dušan
-> minno: nahraju ještě jedno video momentik
21:20:26
14.10.2009
14.10.2009
minno
-> Dušan: tak to ani ja nie, ľahké zabehnutie prvých pár km a potom pekne z ostra :) Mal si natočiť aj pohľad na motor zozadu. Mal si tam aj prevodovku?
Tú dielňu máš kde?
Tú dielňu máš kde?
21:14:02
14.10.2009
14.10.2009
Dušan
-> minno: jsou tam nove kroužky, a veškery ložiska + hlava od Gemáča . V podstatě je to celý nový. Ale já nejsem zstáncem lehkého zabíhaní.
21:09:32
14.10.2009
14.10.2009
minno
-> Dušan: ja sa z teba poseriem
paráda, a vnútornosti v tom motore sú new, či jazdené?
paráda, a vnútornosti v tom motore sú new, či jazdené?
20:43:23
14.10.2009
14.10.2009
Dušan
11:35:31
14.10.2009
14.10.2009
Labros
no myslím že když si o to ukopne palec, tak je jí úplně jedno, co to je, je to něco velkýho těžkýho zubatýho
-> minno: jo, dneska vybírat škodovku je něco úplně jinýho, než vybírat škodovku v roce 2003, ale to je holt úděl
-> minno: jo, dneska vybírat škodovku je něco úplně jinýho, než vybírat škodovku v roce 2003, ale to je holt úděl
09:49:39
14.10.2009
14.10.2009
minno
-> SOMALECEK (martin120): ale ze sa to vola zotrvak mama asi nevedela, ze? velky tazky zelezny kotuc
09:35:34
14.10.2009
14.10.2009
SOMALECEK (martin120)
taky budu muset ten muj motor konecne slozit, aby bylo vic mista ve sklepe :-) vcera mi mati nadavala ze zakopla o setrvak kdyz sla pro brambory :-)
09:04:06
14.10.2009
14.10.2009
minno
-> All: Tento súčasný trend škodoviek je strašná sila Instantný balíček. Kúpiš si zdravú kasňu, pokúpiš diely motora a náprav, podľa manuálu (Andrt:) to zložíš, vmontuješ do kasne a lego hotové
08:51:58
14.10.2009
14.10.2009
Dušan
-> minno: to nee, jen jsem poskladal motor abych mel v garazi misto. Ted se vrhnu na spodek auta.