skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
17:30:46
09.03.2010
09.03.2010
Karel.
tak a už toho mám dost, kdy bude chata
09:47:58
19.02.2010
19.02.2010
Dušan
-> Petr81: tak nebylo to planovany a navic bych chtel byt aspon chvilku s mladou . Na piti je cas v sobotu
07:32:16
19.02.2010
19.02.2010
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Seš máslo...
21:19:55
18.02.2010
18.02.2010
Karel.
-> Dušan: peťan má volnej byt
21:15:11
18.02.2010
18.02.2010
Dušan
-> Karel.: co patek, spis sobota ne ? Ja zitra nikam nepachnu
21:10:19
18.02.2010
18.02.2010
Karel.
-> Dušan: já už se těším na pivo jak malej už aby byl pátek
21:00:02
18.02.2010
18.02.2010
Dušan
-> Karel.: zitra se stavim pro zadni trubky , ale ty to jeste nevis
20:58:26
18.02.2010
18.02.2010
Karel.
-> Dušan: novej silenblok?nic moc mám taky tak kdy mě navštívíš?peťan jde zítra za mnou pro blinkr
08:08:36
29.01.2010
29.01.2010
Dušan
-> minno: a sakra . tak to pujdu vratit
19:20:04
28.01.2010
28.01.2010
minno
-> Dušan: ale to si kúpil zle, to sú predsa hadice na rapida, nie na emko
18:32:49
28.01.2010
28.01.2010
Dušan
-> Vrba: je toho daleko vic, akorat sem nedavam vse.
18:17:44
28.01.2010
28.01.2010
Vrba
tady se hmotní o 106,tak to má byt!
16:27:13
28.01.2010
28.01.2010
Pavel P..
-> Dušan: to ujde.. díky
16:26:56
28.01.2010
28.01.2010
Dušan
-> Pavel P..: 520 penez
16:25:46
28.01.2010
28.01.2010
Pavel P..
-> Dušan: copak to koštuje?
16:24:01
28.01.2010
28.01.2010
Dušan
-> Pavel P..: koupil v obchode . Nechal jsem si je objednat
16:13:01
28.01.2010
28.01.2010
Pavel P..
-> Dušan: mladíku. kdepak jsi ulovil tu sadu brzdových hadic?
10:05:17
27.01.2010
27.01.2010
red-dwarf
Hezký video
02:02:05
24.01.2010
24.01.2010
Vrba
-> minno: Nemá to tam pro mě většího významu,protoze s autem jezdim vicemene jen po silnici a když je potřeba něco udělat,tak to tam jen překáží :-)