skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:32:23
05.04.2010
05.04.2010
minno
-> Dušan: čím si to nagebril?
21:20:44
05.04.2010
05.04.2010
Dušan
-> Kapřík: na fotce vypada všechno dobře, ale ve skutečnosti to tak pěkný není. Nicméně úlohu ochrany podvozku a náprav to plní.
19:23:41
05.04.2010
05.04.2010
Kapřík
-> Dušan: luxusní ten spodek!!! parádička
19:20:42
25.03.2010
25.03.2010
Kapřík
-> Dušan: + spalováky
09:56:11
25.03.2010
25.03.2010
Dušan
-> Čokin: to se spis zeptej jeho jaky ma upravy, ale cena byla okolo 5t. Mam pocit ze jsou upraveny kanaly, ventily a snizena
08:13:08
25.03.2010
25.03.2010
Čokin
-> Dušan: Ahoj, na kolik vyjde upravení hlavy od Geminiho a co všechno na tom dělal?
13:47:14
20.03.2010
20.03.2010
Dušan
-> Vrba: ja o tom ani nevedel ze neco bude
15:17:04
19.03.2010
19.03.2010
Karel.
-> Vrba: na kalbu na chatu jedem ale jinam
14:16:35
19.03.2010
19.03.2010
Vrba
-> Dušan: Jedeš zítra na kalbu k bc.Martinovi na chatu?
07:46:40
17.03.2010
17.03.2010
Dušan
-> Petr81: to asi tezko. cekam na vodni trubky pak se musi zacit delat vrsek coz jeste chvilku potrva.
07:38:41
17.03.2010
17.03.2010
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Už můžeš začít skládat ne? na slovensko to bude v kupě...
22:09:34
09.03.2010
09.03.2010
minno
-> Dušan: potom nezabudni rozoslať pozvánky
21:59:46
09.03.2010
09.03.2010
Dušan
-> minno: myslim ze jste tam uz byli skoro vsichni a taky uz tam skoro nic neni . Budu muset zase udelat vetsi nakup
21:55:42
09.03.2010
09.03.2010
minno
-> Kapřík: ako koho, vstup je len pre VIP zonu, ja napriklad som tam uz bol :)
20:47:31
09.03.2010
09.03.2010
Kapřík
-> Dušan: a nechce nás tam pustit si něco vybrat
20:45:00
09.03.2010
09.03.2010
Dušan
-> PATRES41: tak treba pricka je stara a je jen opiskovana a pozinkovana . Pedalova konzola je taky opiskovana a pozinkovana, ale posilovac a valec jsou nove. Hromada dilu se da renovovat.
A jak pise Kaprik tak mam docela velkou zasobu ruznych dilu ve sklepe :)
A jak pise Kaprik tak mam docela velkou zasobu ruznych dilu ve sklepe :)
19:43:13
09.03.2010
09.03.2010
Kapřík
-> PATRES41: ve sklepě má skladiště
18:41:07
09.03.2010
09.03.2010
PATRES41
otkial maš ťe new veci prosym ťaa ťe pedale prečku atd
18:31:35
09.03.2010
09.03.2010
Dušan
-> Karel.: chata vubec nevim
-> Kapřík: no jooo
-> Kapřík: no jooo
17:31:23
09.03.2010
09.03.2010
Kapřík
-> Dušan: nový pééééééééééééra