skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
10:50:25
01.06.2010
01.06.2010
DuriQ
Dušan: jak uz bolo pisane moze to byt vada sviecky, ale urcite by som skusil behnut na EK a omeral hodnoty pripadne to nastavil k svojej spokojnosti :)
10:29:46
01.06.2010
01.06.2010
Dušan
-> Vrba: divny je ze ten zbytek je peknej a nedotcenej. Navic toto je z 1. valce.
10:29:04
01.06.2010
01.06.2010
Dušan
-> Karel.: mas jich v praci malo ? . ja nemam
10:28:11
01.06.2010
01.06.2010
Karel.
-> Dušan: hele nemáš doma navíc termostat? Jsem jel do práce a ta potvora se vůbec nezahřáala
10:06:33
01.06.2010
01.06.2010
Vrba
-> Dušan: Samozdrejme myslim tu utavenou.Utavi ti to chuda smes.
08:39:27
01.06.2010
01.06.2010
Dušan
-> Vrba: kterou svicku myslis ? Ta 2 bodova tam byla jen chvilku.
07:51:31
01.06.2010
01.06.2010
Vrba
-> Dušan: podle te svicky je to jednoznacne moc chudy.Bud odstranit pripadnou netesnost nekde v sání a nebo ještě obohatit druhý stupen.Záleži pri jakem rezimu ti to tu svicku natavilo.
07:42:39
01.06.2010
01.06.2010
Dušan
celkove s detonacema a predstihem problem nemam. Motor se pekne a lehce roztaci. Vcera jsem vymenil tesneni pod hlavou jen tak ze cviku kvuli te svicce a je to dobry. Ted musim zase doladit ventily a uvidime co to udela. Celkove jsem s tim tak nejak spokojenej. Jede to cim dal lip
22:03:16
31.05.2010
31.05.2010
Petkar1
-> Vrba: http://www.youtube.com/wa
tch?v=nJBFC643ePo tady je to slibovaný video. 100 km/h je tam až u těch 120ti.....
21:51:49
31.05.2010
31.05.2010
Kapřík
-> Dušan: nevím jestli ti to v něčem pomůže, ale já jezdím předstih 15 st. na volnoběh s tím stejným rozdělovačem a 265 vačkou
Ta svíčka vypadá hrozně :-(
Ta svíčka vypadá hrozně :-(
21:25:06
31.05.2010
31.05.2010
mgbiker
-> Dušan: nemas nahodou detonacie okolo 2500 - 3000 otacok ked zoslapnes plny plyn? Ja som mal s nimi problem a predstih nemohol byt vacsi ako 5 st. , 100 oktanovy benzin to trochu vyriesil a po zostaveni pokusnych rozdelovacov som to dotiahol tak do 10 stupnov bez detonacii
16:13:25
31.05.2010
31.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Takhle pak máš přesně změřené zrychlení na přesných 100km/h
skoda-virt.cz/cz/.../1329 04-to-vrba
Ono totiž Škodováckých 100km/h má každý +/- 20km/h a to udělá klidně 2 - 3 sekundy rozdílu.
skoda-virt.cz/cz/.../1329 04-to-vrba
Ono totiž Škodováckých 100km/h má každý +/- 20km/h a to udělá klidně 2 - 3 sekundy rozdílu.
16:11:09
31.05.2010
31.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 31.05.10 16:04:15: Na psaní nesmyslů jsou tu jiní "odborníci" ale v tomhle si prostě neměl pravdu. Tady u nás to má pomalu každá větší vesnice a pokaždý to ukazuje jinak na stejném digitálu při ustálené rychlosti. Osobně bych věřil tomuhle: www.performancebox.co.uk/
overview.html
16:09:12
31.05.2010
31.05.2010
Vrba
-> Dušan: ouuu,to vypada průserově.Jestli by nebylo lepší k tej vačce dát trysku 150.A co detonace?Neozývaj se v některém pásmu otáček?A jak se chová motor za studena a na sytič?Taky může být netěsná příruba karburátoru a tím pádem nasáván falešný vzduch,který tohle může způsobit i při jízdě na první stupeň.
16:04:15
31.05.2010
31.05.2010
Vrba
-> Tuner#2: promin že píšu nesmysly....
21:27:46
30.05.2010
30.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Samozřejmě že jde jak o KP, tak benzín na který jezdíš atd. Bral jsem to pro motor s 265°vačkou jako má Vrba, Kapřík, já. Ty máš ostřejší verzi, ale moc odlišné to nebude... 15° na volnoběh jezdí i Bohouš na RHčku a ten tam má bezpotlakový rozdělovač s 10° regulací, takže něco jako naše bezkontakty, ale v kontaktním provedení.
21:23:25
30.05.2010
30.05.2010
Dušan
ono taky zalezi jaky je kp.
21:21:52
30.05.2010
30.05.2010
Petkar1
-> Tuner#2: to mi radil Saky ten předstih.....
20:50:21
30.05.2010
30.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petkar1 29.05.10 11:32:16: To je málo, 880tka chce kolem 14 - 15° na volnoběh...
-> Vrba 30.05.10 11:11:56: To je pěkná hovadina, tyhle radary jsou jen orientační a kolikrát tam ty čísla i přes ustálenou rychlost skákají dost zmateně a proti digitálu z kola, některý ukazuje přesně, některý ukazuje +5km/h a najdou se takový co zas pro změnu -5km/h. Nejpřesnější je podle GPS ocejchovaný tachometr na kolo.
-> Vrba 30.05.10 11:11:56: To je pěkná hovadina, tyhle radary jsou jen orientační a kolikrát tam ty čísla i přes ustálenou rychlost skákají dost zmateně a proti digitálu z kola, některý ukazuje přesně, některý ukazuje +5km/h a najdou se takový co zas pro změnu -5km/h. Nejpřesnější je podle GPS ocejchovaný tachometr na kolo.
18:50:22
30.05.2010
30.05.2010
Petkar1
-> Vrba: video s autem jsem zatím dělal jenom jedno. Je o ničem, maximálně je slyšet jak jde do otáček. http://www.youtube.com/wa
tch?v=6svfqU9tDjw tachometrový udělám taky. Jinak převodovka je 4q 4,22. Je to slyšet při přeřazení na tu 4 jak to umře....