skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
14:54:18
07.01.2012
07.01.2012
Čokin
-> Dušan: 3,9 ??
14:46:29
07.01.2012
07.01.2012
Tomášš
-> Dušan: pěkně pokračuješ jen tak dál
13:35:51
07.01.2012
07.01.2012
Dušan
-> bezmozekk: jedine se sipkovou
10:58:26
07.01.2012
07.01.2012
bezmozekk - zrušená registrace
nádherná barva
12:28:14
30.12.2011
30.12.2011
Maťulo
-> Dušan: fu... a to mne sa zdalo 40eur vela! a navyse mi to spravi clovek tuto z okresu...
12:24:53
30.12.2011
30.12.2011
Dušan
-> Matulo: tak jako svareni, srovnani cca 1500 malem se me podlomily kolena
12:03:58
30.12.2011
30.12.2011
Kurier Grobar
-> havlik: neudiera to potom do kasne? pri nadskoceni auta
12:03:38
30.12.2011
30.12.2011
Maťulo
-> Dušan: prosim ta kolko vyjde take prevarenie sania? potrebujam navarit jednu prirubu zo 120koveho sania na sanie z feldy BMM... ked tak, kludne SZ... diky!
11:58:30
30.12.2011
30.12.2011
Dušan
vejde protoze je to jeste i snizeny takze tam musi byt nad karbecem misto. Jinak svareni jsem nedelal ja. Nechaval jsem to delat a pak jeste srovnani dosedacich ploch.
08:59:38
30.12.2011
30.12.2011
havlik
07:43:26
30.12.2011
30.12.2011
minno
-> Dušan: fúha to si čím zváral ten hliník? A vojde sa tam ten karbeč na výšku? je to dosť vysoké.
11:11:57
29.12.2011
29.12.2011
Karel.
-> Čokin: to ne, musím s tím jet na svatbu
11:00:29
29.12.2011
29.12.2011
Čokin
-> Karel.: Říkáš léto, takže z toho bude podzim, tak jak u mě
-> Dušan: Taky mám cíl, že Keiheny musí do konce března bručet na 13ce.
-> Dušan: Taky mám cíl, že Keiheny musí do konce března bručet na 13ce.
09:40:35
29.12.2011
29.12.2011
Karel.
-> Čokin: jen si počkej na léto
22:27:53
28.12.2011
28.12.2011
Dušan
Chtel bych to do konce ledna tak nejak +- zprovoznit. V unoru uz musi brucet.
22:26:59
28.12.2011
28.12.2011
Dušan
-> Čokin:
21:08:49
28.12.2011
28.12.2011
Čokin
-> Dušan: To Karel totiž moc nezná....tak se diví
21:06:30
28.12.2011
28.12.2011
Dušan
-> Karel.: delat se musi porad
20:51:56
28.12.2011
28.12.2011
Čokin
-> Karel.: Bych řekl, že zatím ještě nejede, ale to příjde