
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Čokin: dneska tam neco tam nebo to proste zavarim 

-> Dušan: rozperku chceš robiť ako? Zlisovať 4.kové kolečko zo stromčeka, vložiť rozperku a nazad nalisovať kolečko? Ja som rozmýšľal, že v domácich podmienkach by sa to dalo spraviť veľmi jednoducho, odrezať kus z trubky z nejakého ľahkého materiálu požadovanej dĺžky a priemeru a potom tú trubku len rozrezať na dve polky (dva pol-mesiace), priložiť na stromček a len niečim pripevniť tie dve polky dokopy, napríklad plastovými sponami
To by malo stačiť.
No každopádne potom poreferuj, ako tá prevodovka chodí a aké zvuky vydáva

No každopádne potom poreferuj, ako tá prevodovka chodí a aké zvuky vydáva

-> Dušan: No ta rozpěrka je zasadní chybka, obzvlašt u turba...ale jinak pěkný. Silikonu tam máš akorát, dávám stejně, aspon to těsní, pak se každý divý, že mu začne po půl roce převodovka prosakovat.
-> minno: no jak se to vezme
Jsem to odladil od oka aby to sedelo jako pri rozdelani. Kolecka snad nasadil jak maji byt. Uvidi se. Kazdopadne jsem zapomel udelat rozperku tak to musim dneska otevrit znovu, ale nastesti tam jsou dany jen ty srouby dokola 


-> Dušan: tak nemá dôvod neísť :) či?

-> Urbi: viz nize 4.44 ani na 120ku
-> minno: kdo vi jak dlouho to vubec pojede
takze nejakej silikon neresim

-> minno: kdo vi jak dlouho to vubec pojede

-> Dušan: toho silikónu som dával tiež takto podobne a ako píšeš, prebytok sa vytlačil von.
-> Dušan: Ty máš toho silikonu mezi kartry převodovky, v tenké vrstvě...nečteš návod ?
90% se vytlačí do převodovky a ven. A fakt si poskládal 4,44 ? No nekecej
Přece nadosmrti dobrá 3,9 u tebe nebo už ne a chceš výkony místo cestování a spotřeby ?


-> Dušan 08.01.12 23:06:38: 

-> darklord: to mas jedno, ono se to stejne vytlaci do stran a nebo to zaschne v tube 

-> Dušan: preco vsetci davate taketo kvanta silikonu? 

SP bych chtel nejaky jiny na 5Q, ale jen nevim kde ho sehnat. Nekdo mluvil o TAZ1500, ale nevim jestli je to plug&play - o jinym 5Q
-> minno: motor je kompletne pretesnena 135, vycisteno, novy loziska, krouzky atd. Z venku nevypada, ale uvnitr je peknej. SP min 3.9 

-> minno: 135 favo by to malo byt
-> Dušan: čo to je za motor, tá 1,3, na ktorej odlaďuješ turbo?
Tak prevodovka hotovo, snáď nebude ani kvičať, ak si v nej menil aj niektoré kolesá. A ako s tým stálym prevodom? S tým 4,44 si si robil len srandu, nie? Ostáva 3,9?
Tak prevodovka hotovo, snáď nebude ani kvičať, ak si v nej menil aj niektoré kolesá. A ako s tým stálym prevodom? S tým 4,44 si si robil len srandu, nie? Ostáva 3,9?
Dušan 30.12.11 12:24:53 napsal:
→ Matulo: tak jako svareni, srovnani cca 1500
malem
se me podlomily kolena
Za tyhle peníze bych čekal jiný výsledek...
→ Matulo: tak jako svareni, srovnani cca 1500

se me podlomily kolena

Za tyhle peníze bych čekal jiný výsledek...
-> Dušan: Spíš bych dal 4,5 ku a 13ky kola, at je sranda.-> minno: Ten synchron je ještě zlatý, počkej až vyndá 2ku.
-> minno: budu menit nektery kolecka i synchrony. Mam dalsi dve prevodovky na dily 

-> Dušan: ten synchrón na 3.-ke nevyzerá teda dvakrát najlepšie :)
-> Čokin: ne na turbo bude lepsi 4,44 
