Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

21:35:05
10.10.2011
matoo
-> Dušan: ja som si so seriovym rozdelovacom skoro odpasol motor...uz mam ine zapalko tak neriesim zavazia a podtlak
21:31:15
10.10.2011
darklord
-> Alenka: nestacilo by na test nahodit mensi (az zaporny ako pise Cokin) predstih a skusit co to urobi vo vyssich otackach?
21:30:35
10.10.2011
Čokin
-> Alenka: S předstihem souhlasím, nebál bych se jít do záporných hodnot.
21:24:27
10.10.2011
Alenka
-> havlik: favo ETZ, favo rozdelovac s domo samo regulaci a MSD civkou.



Jinak, ten 880 rozdelovac ma nejak upravenou charakteristiku, nebo je to seriovka? Pokud je to seriovka bez uprav, tak ma na takovy motor prilis velky rozsah, prilis strmy nabeh a nepouziti podtlakovky nechapu vubec.



Memu motoru vyhovuje velmi maly predstih a neni to tim, ze bych byl s E85 limitovany oktany. Proste moc predstihu - jede hur. Momentalne jsem na tretine rozsahu 880 rozdelovace a 2/3 rozsahu favoritacke podtlakove regulace, takze jako prvni bych v ramci nahaneni chybejicich koni a NM zkusil neco udelat se zapalovanim.
upraveno 1x, naposled 10.10.2011 21:25:20
21:05:03
10.10.2011
havlik
-> Alenka: A co ty máš za zapalování ? ETZ?
21:02:58
10.10.2011
Alenka
Pruzinama to nebude.

Teda, nevim, jak mas udelane ventily, ale ja mam stejnou vacku, ocelove tycky, stejne seriove pruziny a neni problem jet 180 tacho na ctyrku, coz je blizko 7000 otackam a vykonova spicka je pocitove nekde mezi 6000 a 6500 otackami, takze poblem bych hledal jinde.

Uz tech 125Nm je indicie, ze nekde je neco spatne a v otackach maxima momentu tezko bude problem ve ventilovych pruzinach.
20:32:43
10.10.2011
Dušan
-> minno: ono to ma prave max v 5500 8
19:57:57
10.10.2011
minno
-> Dušan: 7000 ti nestačí?3
17:06:02
10.10.2011
Dušan
-> minno: otackama :) Ma to hrozne rychlej konec tak tam ten ocas nekde najdu
15:48:54
10.10.2011
minno
-> Dušan: konci tak brzo otackami alebo zivotnostou? :)
15:39:33
10.10.2011
Dušan
-> Karel.: to ne, ale nejde mi do hlavy proc motor konci tak brzo tak se bude zkouset
15:27:43
10.10.2011
Karel.
-> Dušan: neříkej, že budeš stavět další, když objednáváš další pružiny3
21:13:12
08.10.2011
Dušan
resim ventilovy pruziny, jsou nejaky tvrdsi konicky pruziny ? Vim ze treba valcovy pruziny se daji zamenit za nejaky BMW nebo Mini Cooper, ale nikdo nerekne kterej motor :) Vi nekdo ? hledani nepomaha8
09:17:44
26.09.2011
minno
-> Dušan: ale aj tak by ma zaujímalo podľa čoho sa zaznamenávali otáčky motora.
22:47:46
25.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 25.09.11 21:59:50: Zajímavé, koukal jsem, že to nějak jde rychleji do otáček než mě, ale u mě se měřílo na pětku (vždy se prý měří na nejtěžší převod, protože je pak výsledek údajně nejpřesnější).
21:59:50
25.09.2011
Dušan
-> Tuner#2: co jsem se dival tak delaji czdy 5 mereni, mereni je na vzdy 4ku. Podle me zkousel do kdy muze tocit, pak se me dokonce zeptal, tak jsem poradil ze klidne do 7mi 1
21:53:42
25.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 25.09.11 21:37:36: Proč to měřil tolikrát? Já měl taky víc měření, ale asi 4x a dost u Tebe to vypadá jak když zkouší i jiné kvalty? Kdy měl za úkol vyšlápnout spojku? v kolika rpm?
21:37:36
25.09.2011
Dušan
slibene video z brzdy
Škoda 120L @ 1,4 měření výkonu na brzdě ( 66kW )
19:36:19
23.09.2011
Alenka
-> Dušan: to je pravda. Vsechno je potreba navzajem vhodne sladit, jinak atmo motor nikdy poradne nepojede.



-> MOLSO: ja uz toho na sprintech zpraskal... Ono jak embecka nic nevazi, tak staci i malo koni, aby na neprilis dlouhe zdalenosti nalozila leccemu. Onehda mi na semaforech neujel nejaky klucik ve zle dymajici Fabii RS. Docela na me civel na dalsich svetlech, asi si rikal, ze ma zatuhlou regulaci turba, kdyz s nim drzel krok takovy dedkomobil :D
19:32:44
23.09.2011
MOLSO
chlapci to musite kombinovat s jazdou v seriovej 105 - 120 ke 3 ucinok dlhodobo trvaly
Extreme Tyres