skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Dušan: A co geomka?Nemůže to dělat? Taky by mohl mit každěj buben maličko jinej vnitřní průměr. Ty bubny stejně na takovej motor zdaleka nestačí,...
resim dalsi problem s brzdama, auto jede "pekne" jako 120ka, ale brzdy nebrzdi rovnomerne a to dost. Odvzdusneno nekolikrat a uz nejde ani bublinka, pistky a prasata chodi jak vino, ale jakmile na to za jizdy slapnu tak auto tahne do prava a ja uz nevim proc. Nejlepsi je ze ikdyz zatahnu rucku tak citim jak to lehce uhyba do prava, ale mam tam novy bubny, pakny a hejblatka funguji jak maji
. Podotykam ze to delali i stary pakny a bubny.

-> Dušan: to tie dnešné termostaty
-> MOLSO: ty ses mejes, ale tam byl uplne novy termostat a vydrzel sotva 500km
-> Dušan: 

Dal jsem novy termostat a uz to jezdi zase normalne. Hruza ty 120ky 

-> Čokin: dyť motor vymenis za hodinu, ozkouseno :-)
Za 1:20 jsme s bratránkem udělali spojku včetně výměny gufera na klice.
Za 1:20 jsme s bratránkem udělali spojku včetně výměny gufera na klice.
-> Dušan: presahy si meral pri výmene tesnenia?? mne robili problém tie
Vymenil jsem tesneni pod hlavou a okruh tlakuje dal, zkusil jsem vymenit termostat za jiny a dal jsem jete favo. Jelo to normalne ale po zatezi to zacalo trosku vrit a ted to vari porad. Musim zkusit jeste novy termostat a uvidi se. Zlata fabie 

-> matoo: jsem to vrtal podle hlavy
-> Karel.: oukej

-> Karel.: oukej
-> Dušan: je to wahler
-> Dušan: a dostatocne velke? lebo mame doma aj custom racing dobove tesnenie a to ma take diery... ze seriovym dobovym sa o tom ani nesnivalo
-> Dušan: něco se najde

-> matoo: ja jsem je tam dodelaval
-> matoo: tusim len jedna dierka chyba nie ?
-> Dušan: jukni na tesneni a trochu ho douprav, lebo je tam menej dierok ako by taky lepsi 5k potreboval...ja uz som na to doplatil
-> minno: vsak vime ne
dneska to vymenim za novy a bude.
-> Karel.: mas i termostat ? ale neco co funguje

-> Karel.: mas i termostat ? ale neco co funguje
-> minno: to včera taky skoro říkal

-> minno: mozno nahovno ale aspon drzia mrazovky 

-> MOLSO: tak buď to vydrží alebo nie, nie?
A keď nevydrží, tak nahovno motor.
