-> Dušan:
Stříbrný!
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:53:40
19.06.2011
19.06.2011
palinator
21:02:58
19.06.2011
19.06.2011
Dušan
-> 4FELDA4: poradne jak se to vezme. Nevypada to spatne.
21:01:54
19.06.2011
19.06.2011
Dušan
-> U-Geen: -> TTomas: ono to zase tak spatne v realu nevypada nicmene to co tam ted je je plnic
19:18:09
19.06.2011
19.06.2011
Nwkt
K červenýmu autu bílý kola super
19:15:21
19.06.2011
19.06.2011
TTomas
-> Dušan: SOuhlas s U-geenem ..stribrna, cerna...je to jedno..jen ne bile:(
18:56:24
19.06.2011
19.06.2011
Tomáššš
-> Dušan: strieborne
18:21:54
19.06.2011
19.06.2011
U-Geen
-> Dušan: bila ty kola zabiji :-(
18:19:04
19.06.2011
19.06.2011
MajoLR
Tie biele disky nemajú chybu!!! Krása...
18:00:31
19.06.2011
19.06.2011
4FELDA4 - zrušená registrace
-> Dušan: pekná škodovka ked už je nalakovaná poriadne
16:34:40
19.06.2011
19.06.2011
Dušan
-> DuriQ: co je strycu ?
22:57:45
18.06.2011
18.06.2011
DuriQ
jaaaaa sheeer shhhhn popici gamasle : )
17:34:12
27.05.2011
27.05.2011
Dušan
-> stika87: to je otazka ta uz tam je dlouho . Motor uz ma najeto pres 5000t km a jede to cim dal lip
14:55:24
27.05.2011
27.05.2011
stika87 - Maschinenführer
uz tam je zase fabka ? :)
20:20:52
22.05.2011
22.05.2011
Athlonek
-> Dušan: No hlavně že to jede.
07:04:36
17.05.2011
17.05.2011
Dušan
-> Athlonek: jsem zvykly davat to timto smerem a jak se rika na funkci to nema vliv . Je to jednodussi pro nastaveni zakladniho predstihu.
21:10:36
16.05.2011
16.05.2011
Athlonek
-> Dušan: Proč ten rozdělovač nenasadíš jako to má Favorit, pak ti zapalovací kabely budou krásně vycházet.
23:15:51
15.05.2011
15.05.2011
Dušan
-> Tomáššš: jak se rika komplet zatim vcelku dost
13:25:33
15.05.2011
15.05.2011
Tomáššš
-> Dušan: kolko kostoval ten respekt ?
12:21:50
15.05.2011
15.05.2011
Dušan
-> Tomáššš: respekt na skodovce
-> adamisko: urcite ne
-> adamisko: urcite ne
08:15:36
15.05.2011
15.05.2011
adamisko
tak presne takhle jsem chtel aby moje vypadala :-( a na tech jupikach ja uzasna! nebudes je prodavat nahodou? :-D