skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
14:25:58
28.04.2011
28.04.2011
kalmik_06
-> Dušan: jen takovej dotaz co že si dal pryč z auta ten motor z fabie??? to sím muselo jezdit pěkně nee??:)
09:39:28
16.04.2011
16.04.2011
Dušan
-> Norton: dik
-> Tuner#2: jasne ze zije. Ikdyz ho nekde videt je umeni
-> Tuner#2: jasne ze zije. Ikdyz ho nekde videt je umeni
18:44:53
15.04.2011
15.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Vidím dobře vedle Tebe mrtvého Johnyho? On ještě žije?
18:42:16
15.04.2011
15.04.2011
Norton
-> Dušan: moc pekne ides medzi oblubene :o)
20:02:52
13.04.2011
13.04.2011
Dušan
-> palinator: dobra veta
-> Kapřík: tak krome paradniho zvukoveho doprovodu nad 4000 musim rcit ze muj dojem je lepsi tah prave ve vyssich otackach. Ale napred se to musi nekde zmerit na brzde.
-> Kapřík: tak krome paradniho zvukoveho doprovodu nad 4000 musim rcit ze muj dojem je lepsi tah prave ve vyssich otackach. Ale napred se to musi nekde zmerit na brzde.
19:32:24
13.04.2011
13.04.2011
Kapřík
-> Dušan: a co ten lauf? poznal jsi rozdíl oproti sérii? Resp. má to smysl taková investice?
18:41:01
13.04.2011
13.04.2011
palinator
Máš to zbytečně hezký.
17:23:47
13.04.2011
13.04.2011
jarda.u1
-> Dušan: clovek tady par dni neni a ty uz to mas v laku to cubrnim teda,pekna prace pane
10:10:56
13.04.2011
13.04.2011
Jindas
-> Dušan: Taky mám takový plány.... :) ale nejsou finance :(
Ale jak rikam super prace :)
Ale jak rikam super prace :)
10:07:44
13.04.2011
13.04.2011
Dušan
-> Jindas: takovy byl vicemene ucel. Navenek nenapadna a pritom vcelku ziva skodovka
09:55:50
13.04.2011
13.04.2011
Jindas
-> Dušan: Když na tuhle škodovku koukám,tak mě připadá jako vlk v rouše beránčím.... aneb fabia rulez :) Fakt výborná práce :)
07:12:56
13.04.2011
13.04.2011
Dušan
-> Kapřík: preferuju se sipkovou
06:59:46
13.04.2011
13.04.2011
Kapřík
-> Dušan: krásná barvička, hezky jsi vybral
18:55:56
12.04.2011
12.04.2011
Dušan
-> kraska98: dik, to byl ucel
17:48:39
12.04.2011
12.04.2011
kraska98
nadherná škodovka ten lak je dodal šmrnc
11:15:54
11.04.2011
11.04.2011
Dušan
-> Šulda: patri tam 2 kostky, jedna 3 dirova klasicka a pak jedna 4 dirova. Jeden okruh ( 3 dirovy ) je jen predek a druhy okruh ( 4 dirovy ) je predek + zadek.
10:47:44
11.04.2011
11.04.2011
Šulda
-> Dušan: Zdar hele jaká tam je ta kostička (rozdvojka) nad přední nápravou aby to šlo na 2 hadice 4P jsem si něco koupil ale asi je špatná mužeš mě to najíít někde na netu nebo foto blíže jak to vypadá ? dík
09:59:04
11.04.2011
11.04.2011
Stuart324 - zrušená registrace - zrušená registrace
-> Dušan: velmi krasne auti,a farba ties pekna
07:23:20
11.04.2011
11.04.2011
Dušan
-> Kurier Grobar: kazdy otackomer ma rezervu. Bylo by blby kdyby byl jen do 5000 .
-> stika87: cernej plech nechci To je hnus
-> stika87: cernej plech nechci To je hnus
00:45:01
11.04.2011
11.04.2011
Kurier Grobar
-> afro100: ja som si nevšimol: Motor 1: Fabia 1.4 8V :D čiže nečudujem sa .........prečo je na budíkoch do 8000?