skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
00:36:22
11.04.2011
11.04.2011
afro100
-> Kurier Grobar: lenze zalezi aky ... seriovy ma strop okolo 5 tis, upraveny sa da tocit viac ...
00:29:56
11.04.2011
11.04.2011
Kurier Grobar
to sa ti nic nestane ked tak tocis agregat do 6-7000 otacok? ta som chcel sa s kamaratom ray predbiehat a som tocil 4000tisic a som sa bal aby sa autu nic nestalo
00:15:36
11.04.2011
11.04.2011
stika87 - Maschinenführer
mozna bych pred jeste trochu sestrelil a jinak nepremejslel si o cernejch listach na prazich ? ale jinak bomba s tim lakem si prekvapil ;-)
22:17:38
10.04.2011
10.04.2011
minno
-> Dušan: lak ozaj super, ináč teraz keď vidím tie fotky tak rozmýšľam, že takáto karoséria sa ti aj tak musela super robiť, už si to mal v červenej základnej farbe ako predprípravu a bez roboty A navyše žiadna potrebná gitovačka lemov, prahov.... To sa potom robí
22:04:56
10.04.2011
10.04.2011
Star LC20
-> Dušan: Auto hezky prokouklo, a myslím, že lak v rámci možností vydařenej. Nemáš se zač stydět.
21:38:29
10.04.2011
10.04.2011
Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: tak to je samozrejme
21:37:32
10.04.2011
10.04.2011
Dušan
-> Lubes: ja to rikam porad ze seriovka ma neco do sebe
21:33:54
10.04.2011
10.04.2011
Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: je naozaj brutálne krásna :-)...stále pravdivé a jednoznačne najpôsobivejšie je že v jednoduchosti je krása
21:21:03
10.04.2011
10.04.2011
Dušan
-> Tuner#2: vcelku spokojenost, je to tvrdy jak kamen, jen tlumice potrebuju poradny.
21:19:34
10.04.2011
10.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 10.04.11 20:57:37: Pěkný, pěkný a s podvozkem spokojenost?
20:57:37
10.04.2011
10.04.2011
Dušan
-> Mates: dockas se
-> Tuner#2: lakoval jsem to sam a na nekterych mistech to jde videt, takze to musim napravit. Vyfuk jsem vzal co mi prisel pod ruku a jsem s nim spokojeny. V predu - 1 zavit, vzadu kyvka a tusim ze jsem to nekratil. Uz je to dyl tak si neco nepamatuju
-> Tuner#2: lakoval jsem to sam a na nekterych mistech to jde videt, takze to musim napravit. Vyfuk jsem vzal co mi prisel pod ruku a jsem s nim spokojeny. V predu - 1 zavit, vzadu kyvka a tusim ze jsem to nekratil. Uz je to dyl tak si neco nepamatuju
20:36:55
10.04.2011
10.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Tak to je šok moc pěkný. Lakovals nakonec sám a nebo lakovna? Škoda toho výfuku, co že jsi nešel do schovaného, mám pocit, že jsi řešil i od Bohouše ne? Složený to je pěkně, na jakých hodnotách jsi vzadu/vpředu.
19:59:08
10.04.2011
10.04.2011
Mates
-> Dušan: Nádhera,pěkná škodna a ten lak z ní uděla krásné auto.Pěkně lěží na zemi,takhle bych to chtěl,já to mám zatím jak kozu.
19:49:39
10.04.2011
10.04.2011
Hurdis
-> Dušan: Myslel jsem si to. Stejná volba.
19:32:35
10.04.2011
10.04.2011
Dušan
-> MOLSO: pekny to je, ale za ty prachy to taky neni 100%. Ikdyz musim rict ze ja osobne jsem spokojen.
19:29:45
10.04.2011
10.04.2011
MOLSO
-> Dušan: je krutoprisny oproti tebe mam valčekolak syntetikou
19:28:58
10.04.2011
10.04.2011
Dušan
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: zatim byly jediny
-> Hurdis: diky, klasika 8125
-> MOLSO: zase tak krutoprisny neni videl jsem lepsi
-> Kurier Grobar: zase tak nizky to neni, mel jsem dost nalozeno
-> Hurdis: diky, klasika 8125
-> MOLSO: zase tak krutoprisny neni videl jsem lepsi
-> Kurier Grobar: zase tak nizky to neni, mel jsem dost nalozeno
16:23:19
10.04.2011
10.04.2011
Kurier Grobar
fajne ju máš nízko, koľko cm od zeme máš pred?
15:57:48
10.04.2011
10.04.2011
Péďa17
-> Dušan: auto pěkné a krásný lak
13:50:12
10.04.2011
10.04.2011
MOLSO
hustodemonsky krutoprisny lak