skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
13:48:59
10.04.2011
10.04.2011
Hurdis
Sakra barva. Gratulace. Co je to za odstín?
13:34:28
10.04.2011
10.04.2011
OndraKrupi
-> Dušan: kurňa moje fotky :-) co tuhle ještě? ondrakrupi.rajce.idnes.cz
/5._oldsraz
13:26:56
10.04.2011
10.04.2011
Dušan
-> ondrej1: diky jsem rad ze se nekomu libi
13:25:30
10.04.2011
10.04.2011
ondrej1
Včera som vydel toto auto na vlastné oči a je fakt nádherné
13:23:59
10.04.2011
10.04.2011
Dušan
-> minno: bylo podobny mymu tak se chci pochlubit cizim perim
13:22:22
10.04.2011
10.04.2011
minno
-> Dušan: prečo sem dávaš fotky cudzieho auta?
13:19:36
10.04.2011
10.04.2011
Dušan
par prvnich fotek , pozdeji dodam v plnem rozliseni
13:19:33
10.04.2011
10.04.2011
Placko
táá farba slintám ...... vyzerá nádherne
12:01:11
24.03.2011
24.03.2011
Dušan
-> Petr81: asi tak . Peknej zvuk a vykon se taky nejakej sesel.
11:47:52
24.03.2011
24.03.2011
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Ale prosím tě, po deseti letech konečně pořádnej lauf.
20:25:55
22.03.2011
22.03.2011
Dušan
-> Labros: ale ja se za to stydim
20:25:21
22.03.2011
22.03.2011
Dušan
-> Placko: musim rict, ze je to to co jsem chtel. Ani to nedela moc velkej kraval - ale jen kdyz s tim jedu lazo plazo
20:05:28
22.03.2011
22.03.2011
Placko
moc pekný príčňak ....a ta koncovka mňam
23:28:57
21.03.2011
21.03.2011
afro100
-> Labros: facko malo z 0-100 snad za 14s nie ? :)
23:24:34
21.03.2011
21.03.2011
Labros
0-100 za 16s? Za to by se ani nový fáčko nemuselo stydět
10:33:55
17.03.2011
17.03.2011
Dušan
-> Vrba: zatim nic, ted resim jiny veci
09:56:26
17.03.2011
17.03.2011
Vrba
-> Dušan: Nejakej novej tjunink na te 1400?
09:39:51
17.03.2011
17.03.2011
MOLSO
-> Dušan:
09:38:21
17.03.2011
17.03.2011
Dušan
-> MOLSO: mel bych prijet skodarnou
09:00:06
17.03.2011
17.03.2011
MOLSO
-> Dušan: takzeje tam 1.4 ? ale na zraz asi prides na ochcafke co ?