
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> minno: s necim musim na technickou 

-> Dušan: to sú tie tvoje 1,4 motory
keby si bol zvyknutý na 105ku, tak aj tvoja poladená 120 sa ti bude zdať super
Ale ak ten motor nechceš, ja ťa ho rád zbavím



-> Tomáššš: jestli si nekdy osobne ridil 1.4 a porovnal se 120kou tak to pochopis hned. 1.4 jede na SP 3.9 uplne krasne, kdezto 120ka na 4.22 se coura
-> Dušan: zeby to bolo az tak strasne ?

-> Tomáššš: uz zase ne. S tim se fakt jezdit neda tak jsem tam soupl plnou polni 1.4
Dušan 14.03.11 21:41:24 napsal:
pro porovnani seriovka od Minna
http://youtube.com/v/1v6_ NmDvGgsNejak sa ti horsia casy
pro porovnani seriovka od Minna

http://youtube.com/v/1v6_ NmDvGgsNejak sa ti horsia casy

tak nejakej rozdil tam je
. Co by za to nekteri dali 


-> minno 14.03.11 21:48:46: tak vacsina 120 ma taky motor :)
-> Dušan: to je ešte so starým vylágrovaným motorom tak pred 4 rokmi :)
-> Dušan 14.03.11 21:41:24:
Ten otackomer tam je šupa :D:D

Ten otackomer tam je šupa :D:D
-> minno:



afro100 14.03.11 21:17:58 napsal:
→ Dušan: Tak aj so seriovym eR byvaju ostatni docela
prekvapkani … zozaciatku :)
to vše do rýchlosti 40 km/h
→ Dušan: Tak aj so seriovym eR byvaju ostatni docela
prekvapkani … zozaciatku :)
to vše do rýchlosti 40 km/h

-> Dušan: To věřím 

-> Dušan: Tak aj so seriovym eR byvaju ostatni docela prekvapkani ... zozaciatku :)
-> Star LC20: tak s tou upravenou Fabii uz kdejaka seriovka neujede
. To uz se obcas zapoti aby ujeli.

-> afro100: Jasně, člověk musí být realista a uvědomit si, že i s upravenou fabií mu ujede kdejaká novější sériovka. Prostě jak říkáš, záleží na tom, co od toho kdo čeká. Já bych na Tvým místě taky nedával 8mi kanál, s 5ti kanálem zachováš toho ducha Té stovky. A právě proto se mi líbí, že si Dušan upravil 120cu. Prostě osobitý přístup.
-> Star LC20 14.03.11 20:57:18: presne tak som uvazoval aj ja,
ale, ked si to tak clovek vezme, dneska na ceste nemas supera, pretoze kazda ojetina za ~ 60 tkč Ta spraska na pockanie ...
... dalsia vec ale, ze je na majitelovi ako sa k tomu stavia a co od toho caka, napr. ja 8-kanal do kila davat nebudem, zostanemu u poladenej 120 LS, kt. bude sviznejsia nez seria. A to mi staci ... zatial :D
ale, ked si to tak clovek vezme, dneska na ceste nemas supera, pretoze kazda ojetina za ~ 60 tkč Ta spraska na pockanie ...
... dalsia vec ale, ze je na majitelovi ako sa k tomu stavia a co od toho caka, napr. ja 8-kanal do kila davat nebudem, zostanemu u poladenej 120 LS, kt. bude sviznejsia nez seria. A to mi staci ... zatial :D
-> Dušan: Já bych to tak neodbýval. Myslím, že ostrá 120ka má svoje kouzlo
. Kdo jinej to má?

-> Dušan: :)