skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
08:15:07
17.03.2011
17.03.2011
Dušan
-> minno: s necim musim na technickou
08:01:21
17.03.2011
17.03.2011
minno
-> Dušan: to sú tie tvoje 1,4 motory keby si bol zvyknutý na 105ku, tak aj tvoja poladená 120 sa ti bude zdať super Ale ak ten motor nechceš, ja ťa ho rád zbavím
06:59:26
17.03.2011
17.03.2011
Dušan
-> Tomáššš: jestli si nekdy osobne ridil 1.4 a porovnal se 120kou tak to pochopis hned. 1.4 jede na SP 3.9 uplne krasne, kdezto 120ka na 4.22 se coura
23:48:44
16.03.2011
16.03.2011
Tomáššš
-> Dušan: zeby to bolo az tak strasne ?
08:34:46
16.03.2011
16.03.2011
Dušan
-> Tomáššš: uz zase ne. S tim se fakt jezdit neda tak jsem tam soupl plnou polni 1.4
07:54:53
16.03.2011
16.03.2011
Tomáššš
Dušan 14.03.11 21:41:24 napsal:
pro porovnani seriovka od Minna
http://youtube.com/v/1v6_ NmDvGgsNejak sa ti horsia casy
pro porovnani seriovka od Minna
http://youtube.com/v/1v6_ NmDvGgsNejak sa ti horsia casy
06:53:49
15.03.2011
15.03.2011
Dušan
tak nejakej rozdil tam je . Co by za to nekteri dali
21:49:25
14.03.2011
14.03.2011
afro100
-> minno 14.03.11 21:48:46: tak vacsina 120 ma taky motor :)
21:48:46
14.03.2011
14.03.2011
minno
-> Dušan: to je ešte so starým vylágrovaným motorom tak pred 4 rokmi :)
21:45:59
14.03.2011
14.03.2011
afro100
-> Dušan 14.03.11 21:41:24:
Ten otackomer tam je šupa :D:D
Ten otackomer tam je šupa :D:D
21:41:24
14.03.2011
14.03.2011
Dušan
21:36:31
14.03.2011
14.03.2011
afro100
-> minno:
21:31:49
14.03.2011
14.03.2011
minno
afro100 14.03.11 21:17:58 napsal:
→ Dušan: Tak aj so seriovym eR byvaju ostatni docela
prekvapkani … zozaciatku :)
to vše do rýchlosti 40 km/h
→ Dušan: Tak aj so seriovym eR byvaju ostatni docela
prekvapkani … zozaciatku :)
to vše do rýchlosti 40 km/h
21:18:04
14.03.2011
14.03.2011
Star LC20
-> Dušan: To věřím
21:17:58
14.03.2011
14.03.2011
afro100
-> Dušan: Tak aj so seriovym eR byvaju ostatni docela prekvapkani ... zozaciatku :)
21:11:09
14.03.2011
14.03.2011
Dušan
-> Star LC20: tak s tou upravenou Fabii uz kdejaka seriovka neujede . To uz se obcas zapoti aby ujeli.
21:07:49
14.03.2011
14.03.2011
Star LC20
-> afro100: Jasně, člověk musí být realista a uvědomit si, že i s upravenou fabií mu ujede kdejaká novější sériovka. Prostě jak říkáš, záleží na tom, co od toho kdo čeká. Já bych na Tvým místě taky nedával 8mi kanál, s 5ti kanálem zachováš toho ducha Té stovky. A právě proto se mi líbí, že si Dušan upravil 120cu. Prostě osobitý přístup.
21:02:32
14.03.2011
14.03.2011
afro100
-> Star LC20 14.03.11 20:57:18: presne tak som uvazoval aj ja,
ale, ked si to tak clovek vezme, dneska na ceste nemas supera, pretoze kazda ojetina za ~ 60 tkč Ta spraska na pockanie ...
... dalsia vec ale, ze je na majitelovi ako sa k tomu stavia a co od toho caka, napr. ja 8-kanal do kila davat nebudem, zostanemu u poladenej 120 LS, kt. bude sviznejsia nez seria. A to mi staci ... zatial :D
ale, ked si to tak clovek vezme, dneska na ceste nemas supera, pretoze kazda ojetina za ~ 60 tkč Ta spraska na pockanie ...
... dalsia vec ale, ze je na majitelovi ako sa k tomu stavia a co od toho caka, napr. ja 8-kanal do kila davat nebudem, zostanemu u poladenej 120 LS, kt. bude sviznejsia nez seria. A to mi staci ... zatial :D
20:57:18
14.03.2011
14.03.2011
Star LC20
-> Dušan: Já bych to tak neodbýval. Myslím, že ostrá 120ka má svoje kouzlo . Kdo jinej to má?
20:52:45
14.03.2011
14.03.2011
afro100
-> Dušan: :)