ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> minno: u nas bolesti nebivaji

. Urcite pak napisu jak to dopadlo.

-> Dušan: keď mladú "bolí hlava"?
Tak potom daj vedieť referencie, tiež by som si chcel dať spraviť hlavu na bezolovo.
-> Petr81: to se neboj

, na tomto delam v druhem polocase

-> Dušan: Ahoj, ty si s tím zas hraješ víc jak se svoji mladou.
-> minno: motor je puvodni, spodek byl komplet v pohode az na to ze nesly vytahat vlozky tak pomohlo mirne nasili

. Hlava se jeste dela, ale mela by byt uz tusim i hotova. Reference muzu dat az to bude hotove, ale je to jedna firma v Brne.
-> Dušan: krásny motorček :) takže to vlastne robíš ten pôvodný čo v aute bol, hej?
Čítam popis motoru a vidím sedlá na bezolovo. Kto ti to robil, kde?
Piestna sada ostala pôvodná?
-> Dušan: 
-> MOLSO: tak normalne

-> Dušan: ty sa s tym fakt hráš panečku

-> Star LC20: to ja sam nevim

, jsou dlouhe vecery a tak pracuju aspon na necem co je potreba a kdyz uz to delam tak si s tim hraju. Nerikam ze se nevratim k originalu, ale v tom pripade by to byl predstupen originalni motorizace

. S necim na tu technickou jezdit musim a se zahnojenym motorem co sotva utahne 3.9 prevodovku se i tam nechce. Hlavne me to taky laka jak to pojede. K fabii to bude mit vykonove hodne daleko, ale zase to muze jezdit docela pekne.
-> Čokin: s tim stoclenym stadem by se taky dalo neco udelat. Kdo vi jestli to vubec pojede

upraveno 1x, naposled 03.01.2011 06:49:36
-> Star LC20: Vzhledem k tomu, že si stím dává tolik práce tak bych to viděl na návrat k originálu. 100 člené stádo šemíků tam určitě nebude

-> Dušan: Jaký je vlastně přesný účel toho motoru .12 co momentálně stavíš? Jenom na STK, nebo návrat k originálu ?
-> Dušan: aha :) dobrej postup. dik za radu ;-)
-> stika87: uz se vas ptalo vic

. Jezdim to umyvat na wapku a prostredek kupuju primo na miste, bohuzel neni oznacen, ale ja to tipuju na ten carlan. Hodne si s tim pohraje wapka s teplou vodou. To jde kolikrat dolu samo i bez pripravku. Hlavne to delam na 3 etapy. 1. Wapka s chemii, 2. mechanicky ocistit co nejde dolu, 3. opet wapka s chemii. Pokud to nestaci tak stejny kolo a melo by to byt ocisteny. Nekdo chce lest, ale to se musi vetsinou cistit mechanicky.
cau hele dotazek cim si cistil ten blok ? ceka me podobna prace a rad bych aby to nak vypadalo dik moc

-> Dušan: Ve Favoritu jezdíme asi 16 let céčka a Octavie 1.8 T je nepotřebuje.

-> Athlonek: ja i vic, ale jeste nikdy na 5ti kanalu

-> Dušan: Céčka jezdim už dva roky.

-> Athlonek: zpivas nebo jsi nemel zdani ze to tak jde udelat

Céčka, sbírá céčka, v tom je ta léčka a já jsem o tom neměl ani zdání?
