skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
18:45:39
08.01.2011
08.01.2011
Star LC20
-> suri: Jasně, to je klidně možný. Jenom říkám, že tam prostě musí být rozdíl, jinak by se do osobáků montovaly 3fázové generátory jako sou v elektrárně...
18:08:17
08.01.2011
08.01.2011
suri
-> Star LC20: daj to na brzdu z 55 a 120A altíkom , stavím sa že rozdiel sa vôjde do chyby merania
17:29:21
08.01.2011
08.01.2011
Star LC20
-> suri: Buzením nezatěžuješ altík, ale max. baterku. A pokud mám v altíku mega rotor jakožto SJ magnet, potřebuju ho cyklicky přemagnetovávat právě SS proudem z baterky skrze uhlíky. Čím větší rotor, tím větší odběr potřebný k přepólování. Další věc, setrvačný hmoty.... Znovu opakuji, už na začátku sem řekl, že tohle je bezpředmětný řešit - i sám Dušan správně poznamenal, že nepoznal rozdíl mezi 55 a 70, a má pravdu. Ten rozdíl je naprosto zanedbatelný. Nebudem mu zasírat kartu diskuzí na téma buzení alternátoru.
17:09:19
08.01.2011
08.01.2011
suri
-> Star LC20: pokiaľ zaťažíš 55A alternátor rovnakým budením ako 70A tak kladie motoru rovnaký odpor
16:46:00
08.01.2011
08.01.2011
Star LC20
-> suri: Jak nemá vliv na výkon? Silnější altík klade motoru větší odpor, to snad víš. Tahle diskuze je samozřejmě od prvopočátku neplodná, nemám žádný problém s Tím, jaký si tam Dušan dá altík. Promě za mě třeba altík z Karosy. Bylo to míněno spíš z recese
16:41:49
08.01.2011
08.01.2011
suri
-> Star LC20: čo je to za blbosť? silnejší altík nemá vplyv na výkon , to záleží na budení čo na neho zavesíš . Určite je to len prínos že je batéria nabitá a svetlá svietia ako majú .
16:41:15
08.01.2011
08.01.2011
MOLSO
-> Star LC20: ale silnejsi altik ma vyssi prinos a viac plusov ako ten obyč.
16:38:30
08.01.2011
08.01.2011
Star LC20
Nejsem žádnej odporník, abych tady diskutoval nad významem/přínosem silnějšího altíku, ale z teoretického hlediska mě to vychází jako zbytečná přítěž pro ten motor(buzení,valivý/"
;mag." odpor). Ale to je jen teoretizování v úrovni wattů. Jenom sem si prostě říkal, že když chceš mít tu nabroušenou 120ku. Každopádně oceňuji, jak si s Tím hraješ, radost pohledět. Krása
16:28:00
08.01.2011
08.01.2011
Dušan
-> Star LC20: jinak ostra 120ka podle me vypada jinak toto je porad cajicek
16:24:09
08.01.2011
08.01.2011
MOLSO
-> Dušan:
16:23:18
08.01.2011
08.01.2011
Dušan
-> MOLSO: 55 je pase
16:23:04
08.01.2011
08.01.2011
Dušan
-> Star LC20: nikdy jsem nespozoroval zadny rozdil v zatezi
16:16:34
08.01.2011
08.01.2011
MOLSO
-> Star LC20: duvod je taky ze ekd raz odskusas nejaky 70 - 90 A altik tak tam tu priposranu 55ku nevratis nikdy
14:50:41
08.01.2011
08.01.2011
Star LC20
-> Dušan: Teď tady čtu, že budeš dávat na ten .12 takovej masáckej altík 70A Na 1 stranu stavíš ostrou 120ku, a na 2 stranu jí ty koníky zase vemeš takovým dobíjecím obludáriem. Důvod? Bude světelná rampa?
14:34:03
04.01.2011
04.01.2011
Dušan
-> Karel.: je to skoro on, akorat takovej prima pan odjinud
14:27:22
04.01.2011
04.01.2011
Dušan
-> Karel.: svody jsem delal ja
12:16:20
04.01.2011
04.01.2011
Karel.
-> Dušan: on ti zvětšoval is vody? kdo to je? By mě zajímalo?není to ten borec tady u nás na dukelské?
12:12:04
04.01.2011
04.01.2011
Star LC20
-> Dušan: Aha Tak jsem zvědav na výsledek, pak poreferuj.
12:07:45
04.01.2011
04.01.2011
Dušan
-> Star LC20: tomu bych to nesveril . Tam jsem nebyl aspon 3 roky. Mam noveho upravce a uvidim zda je zdatny k potrebnym upravam
11:57:01
04.01.2011
04.01.2011
Star LC20
-> Dušan: Že by Pavlíček? Na hlavu dobrá volba