
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
00:02:40
25.12.2010
25.12.2010

Dušan
nevi nekdo na porovnani jestli jsou ty vahadla dobre sestaveny ? Myslim podlozky atd. Jel jsem podle Andrta a tam je to napsany trosku chaoticky 

06:59:28
21.12.2010
21.12.2010

Dušan
-> palinator: pila podle me reze kde co, toto neni bohuzel jeste 100% 
-> minno:
sam si postav 

-> minno:
sam si postav 
22:13:52
20.12.2010
20.12.2010

minno
-> Dušan: potom ked ten motor doskladas, tak mi ho daj

21:47:16
20.12.2010
20.12.2010

palinator
Takovou pilu bych si někdy taky v nějakým autě přál.
Jde do oblíbených.

Jde do oblíbených.
22:35:56
15.12.2010
15.12.2010

jarda.u1
-> Dušan: zachvili by byly nedostatkovy i prevodovky na virtu 

22:22:59
15.12.2010
15.12.2010

Dušan
-> jarda.u1: to uz ti taky bylo. uz jsem pro nej malem jel
.
.22:04:38
15.12.2010
15.12.2010

jarda.u1
-> Dušan: to uz tam muzes rovnou dat motor ze spotrebaka


21:29:51
15.12.2010
15.12.2010

Dušan
-> jarda.u1: neco takovyho -> Čokin: laka me to, ale znas me. v hlave mi lita neco s 1,5 

19:37:34
15.12.2010
15.12.2010

Čokin
-> Dušan: Co se chystá? Snad né návrat k originálu??
19:22:34
15.12.2010
15.12.2010

jarda.u1
-> Dušan: bude "estékáčkovej" motor?
Když na to tak koukám,tak mě to čeká v červnu...
Když na to tak koukám,tak mě to čeká v červnu...21:51:55
08.12.2010
08.12.2010

Dušan
-> R@ZOR: jj vicemene AGU je starsi koncepce, funkcne stejna, ale dalsi jsou uz moderneji vybavene.
21:48:53
08.12.2010
08.12.2010

R@ZOR
Je tam toho vic, turbo, vstriky, 1.dil vyfuku, proti AGU el. klapka, 2 cidla klepani, cidlo tlaku turba, variabilni casovani ventilu, jinak zapojeny podtlaky a ovladani bov, atd.. Jinak spojka by mela bejt stejna 220mm je dvouhmotnostni setrvak a 228mm je jednohmotnostni. Pak je jeste 240mm, ale to je pro 6q. Ja mam po chipu spotrebu -0.5L dolu! 

14:18:25
08.12.2010
08.12.2010

jarda.u1
-> Dušan: Diky

08:09:36
08.12.2010
08.12.2010

Dušan
-> jarda.u1: +- stejny, nepocitil jsem zadny zmeny. Krome velkyho rozdilu kdyz sepne turbo 

07:55:12
08.12.2010
08.12.2010

jarda.u1
-> Dušan: Diky za odkaz a zajimave informace
.Jeste bych se chtel zeptat,jak je tomu se spotrebou po uprave,a jak tomu bylo pred upravou.
.Jeste bych se chtel zeptat,jak je tomu se spotrebou po uprave,a jak tomu bylo pred upravou.07:45:12
08.12.2010
08.12.2010

Dušan
-> jarda.u1: 220 mam ja na AGU. Ten tvuj by mel byt na 99% totozny s RS motorem. Je tam uz to vetsi turbo ja v RS a podle me i vstriky. Pak samozrejme mechanika.
www.sportmotor.cz/index3. htm
www.sportmotor.cz/index3. htm
07:41:10
08.12.2010
08.12.2010

jarda.u1
-> Dušan: Ted mas na mysli tech 220 mm u motoru AUM?Nevis,jestli je mezi timto motorem a motorem z RS (AUQ) nejakej rozdil v mechanickejch castech? (Hlava,vacka,pisty,turbo?
...atd.),nebo je tedy uplne stejny co se stavby tyce?
06:49:28
08.12.2010
08.12.2010

Dušan
-> jarda.u1: AUM je stejnej motor jako RS a da se cipovat na 154kW
Je tam toho jinak vic. Spojka je 220.
Je tam toho jinak vic. Spojka je 220.00:25:44
08.12.2010
08.12.2010

mekky
to vypada zatim moc dobre, osobne bych to smeroval do naprosto seriove podoby.
23:27:53
07.12.2010
07.12.2010

jarda.u1
-> Dušan: Autokelly udava prumer spojky bud 220 mm,nebo 228 mm,avsak u obou typu,jak u 110,tak i u 132 kw.Tu 220 mm udavaji do 7/2000 a 228 mm od 8/2000,takze s toho vyplyva,ze RS tech 220 mm ani mit nemohlo.Ja mam kod motoru AUM r.v. 2002,tak si myslim,ze budu mit spojku stejnou jako RS.Ted jsem delal rozvody na obou motorech a byly taky naprosto stejne.Jinak diky za info.
Dušan / Škoda 120L NR.1




