Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

11:39:48
04.01.2011
Dušan
-> minno: u nas bolesti nebivaji 1 . Urcite pak napisu jak to dopadlo. 4
09:40:25
04.01.2011
minno
-> Dušan: keď mladú "bolí hlava"? 3

Tak potom daj vedieť referencie, tiež by som si chcel dať spraviť hlavu na bezolovo.
08:14:19
04.01.2011
Dušan
-> Petr81: to se neboj 5 , na tomto delam v druhem polocase 3
07:52:55
04.01.2011
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Ahoj, ty si s tím zas hraješ víc jak se svoji mladou.
06:48:08
04.01.2011
Dušan
-> minno: motor je puvodni, spodek byl komplet v pohode az na to ze nesly vytahat vlozky tak pomohlo mirne nasili 1 . Hlava se jeste dela, ale mela by byt uz tusim i hotova. Reference muzu dat az to bude hotove, ale je to jedna firma v Brne.
23:47:47
03.01.2011
minno
-> Dušan: krásny motorček :) takže to vlastne robíš ten pôvodný čo v aute bol, hej?

Čítam popis motoru a vidím sedlá na bezolovo. Kto ti to robil, kde?

Piestna sada ostala pôvodná?
08:00:18
03.01.2011
MOLSO
-> Dušan: 6
07:27:23
03.01.2011
Dušan
-> MOLSO: tak normalne 4
06:57:47
03.01.2011
MOLSO
-> Dušan: ty sa s tym fakt hráš panečku 9
06:49:18
03.01.2011
Dušan
-> Star LC20: to ja sam nevim 6 , jsou dlouhe vecery a tak pracuju aspon na necem co je potreba a kdyz uz to delam tak si s tim hraju. Nerikam ze se nevratim k originalu, ale v tom pripade by to byl predstupen originalni motorizace 4 . S necim na tu technickou jezdit musim a se zahnojenym motorem co sotva utahne 3.9 prevodovku se i tam nechce. Hlavne me to taky laka jak to pojede. K fabii to bude mit vykonove hodne daleko, ale zase to muze jezdit docela pekne.

-> Čokin: s tim stoclenym stadem by se taky dalo neco udelat. Kdo vi jestli to vubec pojede 3
upraveno 1x, naposled 03.01.2011 06:49:36
23:39:35
02.01.2011
Čokin
-> Star LC20: Vzhledem k tomu, že si stím dává tolik práce tak bych to viděl na návrat k originálu. 100 člené stádo šemíků tam určitě nebude1
23:18:31
02.01.2011
Star LC20
-> Dušan: Jaký je vlastně přesný účel toho motoru .12 co momentálně stavíš? Jenom na STK, nebo návrat k originálu ?
10:55:53
29.12.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Dušan: aha :) dobrej postup. dik za radu ;-)
06:48:52
29.12.2010
Dušan
-> stika87: uz se vas ptalo vic 6 . Jezdim to umyvat na wapku a prostredek kupuju primo na miste, bohuzel neni oznacen, ale ja to tipuju na ten carlan. Hodne si s tim pohraje wapka s teplou vodou. To jde kolikrat dolu samo i bez pripravku. Hlavne to delam na 3 etapy. 1. Wapka s chemii, 2. mechanicky ocistit co nejde dolu, 3. opet wapka s chemii. Pokud to nestaci tak stejny kolo a melo by to byt ocisteny. Nekdo chce lest, ale to se musi vetsinou cistit mechanicky.
01:01:25
29.12.2010
stika87 - Maschinenführer
cau hele dotazek cim si cistil ten blok ? ceka me podobna prace a rad bych aby to nak vypadalo dik moc 4
10:05:58
25.12.2010
Athlonek
-> Dušan: Ve Favoritu jezdíme asi 16 let céčka a Octavie 1.8 T je nepotřebuje.3
10:01:40
25.12.2010
Dušan
-> Athlonek: ja i vic, ale jeste nikdy na 5ti kanalu 3
09:57:02
25.12.2010
Athlonek
-> Dušan: Céčka jezdim už dva roky.6
09:54:17
25.12.2010
Dušan
-> Athlonek: zpivas nebo jsi nemel zdani ze to tak jde udelat 3
09:52:16
25.12.2010
Athlonek
Céčka, sbírá céčka, v tom je ta léčka a já jsem o tom neměl ani zdání?179
Extreme Tyres