-> Dušan: img5.rajce.idnes.cz/d0505
/.../IMG_6218.JPG
img5.rajce.idnes.cz/d0505
/.../IMG_6221.JPG
img5.rajce.idnes.cz/d0505
/.../IMG_6223.JPG
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
07:36:19
01.10.2010
01.10.2010
matoo
06:49:41
01.10.2010
01.10.2010
Dušan
-> Labros: jestli myslis i s celym zadkem tak na to jsem dost opatrnej . Ikdyz clovek nikdy nevi.
23:15:31
30.09.2010
30.09.2010
Labros
-> Dušan: tak bacha, aby tě ten motor nepředběhnul
07:13:35
30.09.2010
30.09.2010
Dušan
-> Labros: renovace se pres leto posunula na zimu, ale semo tamo se neco udela. Hlavne motor postupne oziva k plnymu vykonu. Vicemene kdyz nastrojim naplno interier tak s tim muzu jezdit vesele dal
22:25:34
29.09.2010
29.09.2010
Labros
No moc jsem se toho tady nedozvěděl, kromě toho, že se furt ještě hádáte, ale z posledních fotek to vypadá, že probíhá renovace. Tak já se za půl roku zase kouknu, jak to vypadá
13:18:41
08.09.2010
08.09.2010
Petkar1
-> Vrba: Máš pravdu, že každej bude investovat podle sebe a těžko někomu vysvětlíš ať dá víc, když to pojede "podobně". Tyhle naše motory jsou všechny v tísicikorunovejch položkách, takže žádnej zázrak a ani nepoznáš na jízdě, kdyby Muck ti sliboval 90ps a měl 88ps a Čepek třeba 92ps.....
-> Nwkt: ne, díky
-> Nwkt: ne, díky
13:00:59
08.09.2010
08.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kozel 130 GL 08.09.10 12:25:37: Já jsem rád, že u karty auta taky může být nějaká diskuze a ne jako např. na TF, kde se všechno maže dle libosti majitele. U mého auta už takových diskuzí bylo... a jsem za to rád, že to tady taky nikdo nemaže. Vždyť to je trapárna mít pod autem jen ty jo máš to pěkný...
12:59:06
08.09.2010
08.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 08.09.10 12:34:43: Nikomu nic nevnucuju a to co mám já není to nejlepší když tomu chybí pořádně udělaná hlava a krmím to Sedrem... Co se Čepka týče, tak za mě teda jednání super, prozradil vše na co jsem se ptal a kecali jsme prakticky o všem skoro 2 hodiny. Na to, že to bylo v týdnu kdy by měl dělat a vydělávat a nemá to jen jako hobby jak tady zaznělo si myslím super přístup.
12:36:32
08.09.2010
08.09.2010
suri
-> Vrba: síce som v ME nikdy nebol ale že by sa správali ako ku handre by som nepovedal z odpovedami aj inými vecami som spokojný aj iný
12:35:53
08.09.2010
08.09.2010
Dušan
-> kozel 130 GL: aspon se tu neco deje
12:34:43
08.09.2010
08.09.2010
Vrba
-> Tuner#2: Myslím si,že to bereš moc vážně.Stejně většina lidí má na tohle svůj názor a těžko jim vnutíš svůj tím,že budeš to ostatní pomlouvat jak jen to jde a vychvalovat jen to co máš Ty,protože to prostě je a musí byt nejlepší.Já se na to dívám nezaujatě.Když ty říkáš nesmyslné a nepodložené argumenty o nějakém kopírování,tak já jsem na stejném levelu když říkám že prostě moje vačka jede líp než ME a hotovo.ME na úrovni v jaké máme naše motory znamená za moc peněz málo muziky a co jsem ted četl,tak jednání jako s hadrem.To já si radši zajedu pokecat za Chovancem do garáže a klidně z něj budu celý podvečer tahat moudra a dívat se jak na to.A on mi to klidně prozradí,protože rád pokecá a nejde mu o to aby nahodou neprokecl jak se to má dělat,protože jinak by sis to udělal sám a on by neměl co prodávat.
12:29:34
08.09.2010
08.09.2010
Nwkt
-> Petkar1: Zafinancuješ to?
12:25:43
08.09.2010
08.09.2010
Petkar1
Když ono "jede perfektně" je dost širokej pojem. Protože v porovnání se 136 mi Fabka, u který jsem nevěděl úpravy (jestli tam vůbec nějaký jsou) jela taky perfektně....kilo za 11s, při vlhkém vzduchu i 10,8s a bylo to na maličkém LEKRu, kterej tu všichni odsuzujou kvůli malým dírám Trysky převrtané vrtáčkem....ale co? Jelo to! Svíčky cihlový, pohoda... Ale k věci - tohle nejde takhle porovnávat, když každej vyzkoušel jednoho úpravce...Chtělo by to je všechny obejít ať postaví 90ps motor a pak porovnávat Jinak tyhle diskuze budou o hovně
12:25:37
08.09.2010
08.09.2010
kozel 130 GL
A už se zase perou vačka sem tam
Asi bych byl rád, kdyby mi takle někdo zasíral kartu.......
Asi bych byl rád, kdyby mi takle někdo zasíral kartu.......
12:22:10
08.09.2010
08.09.2010
Karel.
-> Tuner#2: jaký plky? Nic jsem neřekl, tak se uklidni laskavě Pokud ti vadí, že jsem řekl globálně o lidech, že to někteří nechápopou a ty hned reaguješ, tak jseš sebevztahovačnej a už dost, nemíním s tebou nic řešit. řešte si vačky to mě baví víc
12:19:26
08.09.2010
08.09.2010
Dušan
Koukam se na to jako nestranik, ale musim rypnout Ne ze bych z ME neco vlastnil, treba vacku ze, ale co se tyka osobniho jednani a pracovniho zazemi u Cepka tak jsem malem spadl ze zidle. Takovej bordel a jednani ze jsem mu vlastne fuk jsem jeste nevidel. Ale to nerikam ze si tam jeste neco nekoupim. Treba dalsi vacku
12:10:47
08.09.2010
08.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Karel. 08.09.10 12:00:51: Když nemáš nic konstruktivního, tak si své plky nech pro sebe Děkuji. Navíc nechápu to s tím vztahováním, v diskuzi je to snad jasné koho tím myslíš, nikdo jiný tady proti nevystoupil...
-> Vrba 08.09.10 12:00:39: Tomu už se musím smát... Mimochodem ani Čepek netušil optimální nastavení pro Sedr, to mě lovil z paměti spolu s jeho kolegou, který to měl v Rapidu už tehdy před 4 rokama, tzn. dnes tak před 7 - 8 lety. Taky preferuje Lekr, Webry a nebo vstřikování... K té v suvce na konci by mě zajímalo dle čeho soudíš
-> Vrba 08.09.10 12:00:39: Tomu už se musím smát... Mimochodem ani Čepek netušil optimální nastavení pro Sedr, to mě lovil z paměti spolu s jeho kolegou, který to měl v Rapidu už tehdy před 4 rokama, tzn. dnes tak před 7 - 8 lety. Taky preferuje Lekr, Webry a nebo vstřikování... K té v suvce na konci by mě zajímalo dle čeho soudíš
12:07:22
08.09.2010
08.09.2010
suri
-> Tuner#2: nepotrebujem to ukazovať kto chce prečíta si to ako nezaujatý tam kde som to čítal ja , tiež to je cez troch ľudí informácia čiže tiež to môže byť jpp , ja sa dalej nevyjadrujem , keby som bol taký mladý chuj čo podporuje kopírovanie tak to robím a kopírujem
12:04:04
08.09.2010
08.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 08.09.10 11:55:47: Mě stačí cos mě napsal v SZ a tady, že konkurence dokonce chválí Chovance. Tak ukaž kde a kdo, rád to uznám...