ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> jarda.u1: oproti RS je tam vetsi kroutak cca 330Mn, RS 250. Cena tusim 10000 ve sportmotor, spojka to udrzi a je mensi nez na RS. Protste to jede.
-> Čokin: kdo vi ?

-> Dušan 10.10.10 10:07:13: muzu se zeptat,kolik stoji tato uprava?Klidne do sz.Jinak ta spojka by to snad mela snest,RS ma 132 kw,to neni zas takovy rozdil, a spojka by mela byt stejna.
-> Dušan: Fůj to jsem se lek, litinová hlava! To mě už nesmí do garáže

Dušan 10.10.10 10:07:13 napsal:
→ R@ZOR: sportmotor, na brzde jsem nebyl ale udavana hodnota
je 136kW/330Nm.
Jj, taky mam chip od nich. Dik za info.
-> R@ZOR: sportmotor, na brzde jsem nebyl ale udavana hodnota je 136kW/330Nm.
Dušan 08.10.10 19:26:40 napsal:
→ R@ZOR: to je ze spotrebaka 1.8T+uprava RJ
A kdo ti delal chip a kolik mas koni?
-> R@ZOR: to je ze spotrebaka 1.8T+uprava RJ
A co je tam za motor? Ze, ma vic koni, nez by mel mit?
-> jarda.u1: valeo jsem sehnal asi za 3500

-> Dušan: aha,ja myslel ze ted.Kolik na to vyjde sada spojky?
-> Dušan: na spotrebaku to odnesla spojka?
-> DuriQ: me se to taky moc lakovat nechce, ale casem neco prijde
Dušan: pocuj ja by som na tvojom mieste asi ani to auto nestriekal nehal by ssom ho taketo matne, dnes je to in :)
-> Dušan 01.10.10 12:45:22: Jasný, je to vidět, jak je to překřížený.

-> Tuner#2: to je z toho jak to stoji v terenu, jinak je tam min

-> Dušan: Pěkný odklony vzadu

-> matoo: super, akorat se divam ze me tam kousl nejakej komar
-> minno: spokojeny skodovkar
