skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
12:00:51
08.09.2010
08.09.2010
Karel.
-> Tuner#2: bavil jsem se s čokinem a né s tebou, to že všechno vztahuješ na sebe je tvůj boj, prosím bez komentáře
12:00:39
08.09.2010
08.09.2010
Vrba
-> Tuner#2: Já jen pořád nechápu,kde jsi přišel na to kopírování.Když jsem se ptal Chovance na nastavení karburátoru pro svoji vačku,tak mi řekl,že když ji vyvíjeli,tak to testovali na karburátoru LEKR a že pro sedr mi hodnoty neřekne.Tak proc by si proboha vymýšlel.Spíš bych věřil,že si vymýšlela ta "jedna paní",která ti o tom kopírování říkala.A co jiné nastavení ventilů,úplně jiné časování vaček,...proč to není stejné jako u Tvojí vačky,...pokud kopíruju,tak pořádně,ne?Navíc dle mého názoru Chovancova vačka jede líp
11:55:47
08.09.2010
08.09.2010
suri
-> Tuner#2: Tak už to vidím , zase ma poznáš lepšie ako poznám ja sám seba a vkladáš mi blbiny do úst , prvé dokáž že kto kopíruje koho a potom môžeš obviňovať ľudí , ja radšej nenadávam ani jednej ani druhej strane ak nemám fakty
11:52:41
08.09.2010
08.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 08.09.10 11:46:02: Ale Vici koupil hotový motor, až posléze tomu propadl a začal laborovat a zkoušet...
-> suri 08.09.10 11:41:24: To nejsou info ze srazu a to co jsi mě psal v SZ snad ani Čepkovi tlumočit nebudu, nebo by ho kleplo...
NJ vy mladí vyrůstáte v tom, že kopírování je "normální" ale ono to normální opravdu není a je to trestné. Samozřejmě v dnešní době by to musel mít motorář X patentované, aby mohl motoráře Z napadnout za kopírování a bylo by to na dlouhou tahanici po soudech, ale to nic nemění na tom, že to správně není a podpora takového motoráře Z se mě osobně hnusí...
-> suri 08.09.10 11:41:24: To nejsou info ze srazu a to co jsi mě psal v SZ snad ani Čepkovi tlumočit nebudu, nebo by ho kleplo...
NJ vy mladí vyrůstáte v tom, že kopírování je "normální" ale ono to normální opravdu není a je to trestné. Samozřejmě v dnešní době by to musel mít motorář X patentované, aby mohl motoráře Z napadnout za kopírování a bylo by to na dlouhou tahanici po soudech, ale to nic nemění na tom, že to správně není a podpora takového motoráře Z se mě osobně hnusí...
11:50:57
08.09.2010
08.09.2010
Čokin
-> Tuner#2: Tak pokud budu brát své zkušenosti tak prosím. Vrba vačka Chovanec - jede perfektně, Ivan - vačka + karburátor od Mucka bez jakýchkoliv problémů jede perfektně.
Chovanec domluva (osbní jednání) + ceny výborné.
Schavy motor 1500 od Muck bez jediného problému jede perfektně.
Bohužel z osobní zkušenosti neznám nikoho kdo by s těmito lidmi byl nespokojen proto nemám důvod je zavrhovat. Tím také ale nezavrhuji Čepka.
Chovanec domluva (osbní jednání) + ceny výborné.
Schavy motor 1500 od Muck bez jediného problému jede perfektně.
Bohužel z osobní zkušenosti neznám nikoho kdo by s těmito lidmi byl nespokojen proto nemám důvod je zavrhovat. Tím také ale nezavrhuji Čepka.
11:46:59
08.09.2010
08.09.2010
suri
-> Vrba: súhlas !
11:46:02
08.09.2010
08.09.2010
Vrba
Pokud už chcete srovnavat,tak srovnávejte Mucka a ME,jen ti to maji jako těžkej bussines.Pokud se už chcete bavit o Chovancovi,tak nezapomínejte,že ten to dělá jako koníček ve svém volném čase a i přesto bych za něj strčil ruku do ohně a je to pro mě Pan Motorář.Pokud někdo něco zbabral s motorem a nevydržel mu,tak bych to nesváděl přímo na nekvalitní díly.Stejně tak by mohl Dušan nadávat na ME,že mu chcipl motor kvůli nekvalitní vaččce a nebo nesprávnému doporučení o nastavení motoru.Pokud koupím jen díly a skládám,je to můj boj.Kdybych koupil hotový odladěný motor,tak potom můžu říct,...ano,ten nebo ten je lepší.
11:41:28
08.09.2010
08.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 08.09.10 11:31:48: Hmm a to je dle Tebe rozumné? Podívej se na ABC tuning. Před 5ti lety je na Slovensku dostali, uveřejnili všude na netu + v časopise jaký to je podvod a najednou se zde dočtu, že očipovali Feldu 1,6 a jak to jede o 20km/h lépe do nějakého kopce... Z toho plyne, že i když se něco zveřejní, tak tu informaci ne každý přečte napoprvé a dokonce i po tom masírování do lidí jaký jsou to šmejdi se najdou tací co naletí. Proto opakování je matka moudrosti a kdo i přes to, že zná fakta jde do takové firmy, tak není u mě jen nevědomý člověk, ale totální blb. No a to samé by se dalo přenést sem, jenže tady se raději kydají nesmysly a zkušenosti lidí, kterí s damou věcí přišli do styku se zesměšňují...
-> Karel. 08.09.10 11:32:13: Máš něco konkrétního k tématu?
-> Karel. 08.09.10 11:32:13: Máš něco konkrétního k tématu?
11:41:24
08.09.2010
08.09.2010
suri
-> Tuner#2: už som ti napísal že nebudem dávať takéto veci do týchto žabomyších vojen . to čo si vy poviete niekde na zraze veci typu jedna pani povedala je to isté ako viem ja
11:37:10
08.09.2010
08.09.2010
Karel.
-> Čokin: přesně tak, ale někteří to nechápou doteď
Tak co čím jedeš na sraz? Fábií? Jsem se vsadil s mladou, že zas budeš mít jinou babu Už se těším, dlouho jsme nezpívali co?
Tak co čím jedeš na sraz? Fábií? Jsem se vsadil s mladou, že zas budeš mít jinou babu Už se těším, dlouho jsme nezpívali co?
11:35:22
08.09.2010
08.09.2010
Čokin
-> Karel.: Já do ničeho nekopl, jen se tomu směju, že už se to zase řeší. Já zastávám řešení, které níže zmínil Dušan. Je mě jedno od koho to je hlavně at to jede podle představ
11:32:13
08.09.2010
08.09.2010
Karel.
-> Čokin: jsi kopl do vosího hnízda
11:31:48
08.09.2010
08.09.2010
Čokin
-> Tuner#2: Nikoho se nezastávám nikoho nechválím, jen se tomu už směju.
11:20:48
08.09.2010
08.09.2010
Dušan
me je jedno kdo co kopiruje, hlavne to musi jet
11:20:40
08.09.2010
08.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 08.09.10 11:15:19: Tak ukaž kde konkurence chválí Chovance. Z vlastní zkušenosti vím, že tomu tak není...
11:15:19
08.09.2010
08.09.2010
suri
už by som radšej neriešil čo p.Chovanec kopíruje a od koho , o jeho práci sú tiež dobré výsledky a referencie dajme tomu aj od konkurencie , ale nič som nepovedal
11:12:14
08.09.2010
08.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 08.09.10 10:28:12: Pohádka? Tak se laskavě podívej na odkaz co jsem dal... Znám 3 lidi, kterým zkolaboval motor od Mucka a nebo to zdaleka nejelo tak jak mělo, ale kdo chce kam, pomožme mu tam.
10:28:12
08.09.2010
08.09.2010
Čokin
A jé, zase stará pohádka o vačkách a motorech a třech trpaslících, kteří je staví Kterého pak si asi vybrat????
23:50:53
06.09.2010
06.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 06.09.10 23:39:21: Tady to ale není o továrně, 1500ccm freestyle pokud mám správné info stavěl p. Vodseďálek a později Zenkl a Čepek, takže opravdu nejlépe ví co do toho použít. Navíc když se podíváš na odkaz, tak Vici píše o Polských šmejdech, kde máš záruku že to bude Kolben? Mají tam na nich něco vyraženo?
23:39:21
06.09.2010
06.09.2010
Alenka
-> Tuner#2: co bolo, to bolo, ja shanim vrtani 78mm dnes, a pokud zjistim, ze Cepkovy vlozky maji neco, co Chovancovy ne a budu diky tomu za ne ochotnej zaplatit vyssi cenu, vezmu je od nej.
Vlozky nejsou vacky, tady nejde o zadny vlastni vyvoj, tady jde jen o dostatecne tlustou litinovou rouru, ktera zadny vyvoj nepotrebovala a vsichni ji stejne okoukali od tovarny, takze dokud nebude spatne obrobena, nebo vyrobena z nejakyho blata, je mi jedno, kdo ji vyrobil.
Vacky, hlavy, karburatory a tyhlety veci jsou samozrejme uplne jiny pribeh a tady asi vis, co jezdim, ale jestli koupim pisty Kolbenschmidt od Cepka, Mucka nebo Chovance je asi jedno.
Vlozky nejsou vacky, tady nejde o zadny vlastni vyvoj, tady jde jen o dostatecne tlustou litinovou rouru, ktera zadny vyvoj nepotrebovala a vsichni ji stejne okoukali od tovarny, takze dokud nebude spatne obrobena, nebo vyrobena z nejakyho blata, je mi jedno, kdo ji vyrobil.
Vacky, hlavy, karburatory a tyhlety veci jsou samozrejme uplne jiny pribeh a tady asi vis, co jezdim, ale jestli koupim pisty Kolbenschmidt od Cepka, Mucka nebo Chovance je asi jedno.