skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
18:05:50
30.05.2010
30.05.2010
Fifa
-> Dušan: Heh, tuhle vadu svíčky znám. U Brisků se to občas stává. Určitě je to na sundání hlavy. Kuličky kovu budou naprskaný na pístu (vršku), můžou být i na sedlech v dosedací oblasti-zalapovat ventily..
11:50:44
30.05.2010
30.05.2010
Dušan
-> Vrba: treba v 50
11:11:56
30.05.2010
30.05.2010
Vrba
Nejlepší je zmeřit si reálnou 100 podle radarů u cest.
00:02:55
30.05.2010
30.05.2010
Dušan
-> minno: to vim, ale ten otackomer je ze staryho auta a dle stroboskopu byl do 5000 presny, pak uz jsou tam zakmity atd
21:25:41
29.05.2010
29.05.2010
minno
-> Dušan: až na to, že aj otáčkomer klame takže tie prepočty sú ti aj tak k ničomu :)
20:33:21
29.05.2010
29.05.2010
Dušan
jinak co jsem si prepocitaval dle techwebu tak mi docela presne ukazuje tachometr coz je az divny
20:27:42
29.05.2010
29.05.2010
Dušan
-> Vrba: lip to jede resp placebo udela kolikrat vic . Vybrakoval jsem posledni prepazku i s tou trubkou a ty dalsi prepazky jsem rozvrtal misto puvodnich 5mm dir na 10mm. Nakonec foukl lesenarskou trubku a je vystarano ( nic jinyho v tom prumeru jsem nemel )
19:58:50
29.05.2010
29.05.2010
Vrba
chytil trosku dech,co?Jak moc jsi to nakonec vybrakoval?
17:16:40
29.05.2010
29.05.2010
Dušan
11:57:05
29.05.2010
29.05.2010
Vrba
-> Petkar1: Nahod video.Já mám video zrychlení u svyho auta.Ted mam ještě malicko lepší výsledek a pred brzdenim pred tou zatackou uz jsem malicko za 120km/h.Realnou 100 povazuju lehce za 110 tachometrovych.
11:37:38
29.05.2010
29.05.2010
Vrba
-> Dušan: Tak zrychleni jsem se díval by mohlo byt tak 12,5-13.To je celkem slaby.Zdá se mi, jako by to nemelo zatah naspodku.Jestli ta vacka nebude zbytecne moc ostra,...
11:32:16
29.05.2010
29.05.2010
Petkar1
-> Dušan: předstih by pro tohle měl být 4-7 st. na 880 rozdělovači.
-> Vrba: mě se to taky nezdá, taky mám Fabii a takhle upravená není a připadá mi, že chodí líp, klidně udělám video. reálná 100ka tam je určitě dřív!
-> Vrba: mě se to taky nezdá, taky mám Fabii a takhle upravená není a připadá mi, že chodí líp, klidně udělám video. reálná 100ka tam je určitě dřív!
11:27:39
29.05.2010
29.05.2010
Dušan
-> Vrba: ono to vcelku jede :) nastaveny to mam dle doporuceni. Ventily jsou ok, karb 130 - tryska/vzdušník 120/200 a 145/140, rozdelovac 880 a predstih je co nejvyssi aby to s plnym nezvonilo.
11:21:16
29.05.2010
29.05.2010
Vrba
-> Dušan: Kdyz vemes flexu a uriznes mu celou koncovku pryc,tak se ti naskytne pohled dovnitř na takovou děrovanou trubičku.Tak tu jsem z tama vyhmotnil ven a hodil ju do koša.Pak jsem jeste vrtákem provrtal ty přepážky vevnitř a nakonec navaril novou koncovku většího průměru.Ale stejně se mi to nezdá,mělo by to jet i se sériovým tlumičem.Jak máš nastaven motor?
11:11:38
29.05.2010
29.05.2010
Dušan
-> Vrba: a zpusob upravy ? Ze bych to jeste dneska sel upravit
11:09:31
29.05.2010
29.05.2010
Vrba
-> Dušan: Upravený seriový, nebo příčák.
11:06:53
29.05.2010
29.05.2010
Dušan
-> Vrba: seriovej, ty mas upraveny ?
10:44:09
29.05.2010
29.05.2010
Vrba
-> Dušan: Vyfuk je sériovej,nebo vybrakovanej?
20:51:17
27.05.2010
27.05.2010
Petkar1
-> Dušan: jojo, potenciál to má určitě. Tuhle konfiguraci jsem chtěl taky, proto tuhle stavbu sleduju :)
20:34:41
27.05.2010
27.05.2010
Dušan
-> Petkar1: myslim ze to jeste trosku ozivim. Upravy tam sice jsou, ale porad je co vylepsovat.