skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
23:41:59
23.05.2010
23.05.2010
Dušan
-> Tuner#2: udušený to je . Něco plánuju. Hanhart je vcelku kvalita
19:57:46
23.05.2010
23.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Hmm, ale tak hlavně že to jde pořád koupit a není jen ta čína co má vůli už nová.
BTW: Co ten výfuk, plánejš něco? S tímhle to musí být strašně udušené ta 278° vačka.
BTW: Co ten výfuk, plánejš něco? S tímhle to musí být strašně udušené ta 278° vačka.
09:08:21
23.05.2010
23.05.2010
Dušan
-> Star LC20: zatím seřizuju uchem
20:09:05
22.05.2010
22.05.2010
Star LC20
-> Dušan: Můžu se zeptat...ten bezkontakt si seřizoval jak? Normálně stroboskopem nebo od "voka/ucha" ? Díky
17:45:37
22.05.2010
22.05.2010
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: No krásný dušo
08:47:42
22.05.2010
22.05.2010
Dušan
-> Vrba: na lechtání se nehraje. Buď to pojede nebo ne
08:42:57
22.05.2010
22.05.2010
Vrba
-> Dušan: Uz jsi to pořádně rozprasil,nebo zatím jen takový lechtání?
16:54:22
21.05.2010
21.05.2010
Dušan
-> havlik: jede to tak nejak normalne. Zadny extra pocity to ve me nenechava . Budu muset jeste ladit a ten motor taky rozjezdit. Ma natoceno tak 500km.
16:53:29
21.05.2010
21.05.2010
Dušan
-> Tuner#2: tusim ze 1980
12:52:56
21.05.2010
21.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Jaká byla nakonec aktuální cena v hanhartu?
12:28:34
21.05.2010
21.05.2010
havlik
-> minno: to mělo být na dušana
12:25:00
21.05.2010
21.05.2010
minno
-> havlik: nerozumiem otázke
08:04:56
21.05.2010
21.05.2010
minno
-> Dušan: dáš stočiť náboje, či disky?
22:42:03
20.05.2010
20.05.2010
Dušan
-> Jožynek : jeste neupravoval , musim nechat stocit stredici krouzky protoze kola jsou MK1 ktere nejsou urcene pro Mkovwj naboj.
22:38:41
20.05.2010
20.05.2010
Jožynek
-> Dušan: ako si upravoval predné kolesá?
22:36:04
20.05.2010
20.05.2010
Dušan
-> Pavel P..: nalesteny jsou na tom aute akorat tak ojnicni loziska . Je to fajne matovka
22:34:14
20.05.2010
20.05.2010
Placko
podľa mňa jej to sluší
22:32:47
20.05.2010
20.05.2010
Pavel P..
týýýjo to je leštěnka
13:29:16
20.05.2010
20.05.2010
Dušan
-> Karel.: nahodou Fantas potrebuje pomoc se zastavbou motoru do fava tak napsal. Je ze spanelska