skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
07:28:00
08.04.2010
08.04.2010
MOLSO
-> Dušan: ale to sa stane aj komaxitu a ten je potom už asi neopravitelný
07:26:07
08.04.2010
08.04.2010
Dušan
-> MATTESS: tam jde spis o to co se stane kdyz se do nej klepne
07:04:18
08.04.2010
08.04.2010
MATTESS
Asi jste s alkytonem dělali něco špatně nebo nevím čím to. Mam jím natřený brzdiče 2 roky, auto jezdí denně, nic se neloupe, žádná rez skrz barvu nevylézá
00:25:09
08.04.2010
08.04.2010
VeTeV
-> Dušan: univerzál od balakomu - ideální spojení s nápravama - mám to taky a oproti alkytonu se to neloupe, funguje to a hlavně to stojí 1/2
22:17:07
07.04.2010
07.04.2010
minno
-> Dušan: aha, no ja by som si osobne vystačil aj so zinkovým sprejom a to by som potom vedel presne popísať, ako sa to nanáša
15:23:07
06.04.2010
06.04.2010
Dušan
-> minno: strikany zinek ve firme, ktera to dela. Je to docela velky nanos. Ale presne ti to nepovim, protoze to nevim
14:19:45
06.04.2010
06.04.2010
minno
-> Dušan: a to je aký striekaný zinok? zo spreja?
-> Karel.: ja s alkytonom problém nemám, akurát s autom netreba chodiť do soli
-> Karel.: ja s alkytonom problém nemám, akurát s autom netreba chodiť do soli
08:15:33
06.04.2010
06.04.2010
Karel.
-> Dušan: nebo na vrata od garáže
21:42:40
05.04.2010
05.04.2010
Dušan
-> minno: trubky a plech jsou ve stříkaném zinku, základu na zinek a syntetice. Alkyton me na auto nesmi . Ten je dobrej mozna tak na plot.
21:32:23
05.04.2010
05.04.2010
minno
-> Dušan: čím si to nagebril?
21:20:44
05.04.2010
05.04.2010
Dušan
-> Kapřík: na fotce vypada všechno dobře, ale ve skutečnosti to tak pěkný není. Nicméně úlohu ochrany podvozku a náprav to plní.
19:23:41
05.04.2010
05.04.2010
Kapřík
-> Dušan: luxusní ten spodek!!! parádička
19:20:42
25.03.2010
25.03.2010
Kapřík
-> Dušan: + spalováky
09:56:11
25.03.2010
25.03.2010
Dušan
-> Čokin: to se spis zeptej jeho jaky ma upravy, ale cena byla okolo 5t. Mam pocit ze jsou upraveny kanaly, ventily a snizena
08:13:08
25.03.2010
25.03.2010
Čokin
-> Dušan: Ahoj, na kolik vyjde upravení hlavy od Geminiho a co všechno na tom dělal?
13:47:14
20.03.2010
20.03.2010
Dušan
-> Vrba: ja o tom ani nevedel ze neco bude
15:17:04
19.03.2010
19.03.2010
Karel.
-> Vrba: na kalbu na chatu jedem ale jinam
14:16:35
19.03.2010
19.03.2010
Vrba
-> Dušan: Jedeš zítra na kalbu k bc.Martinovi na chatu?
07:46:40
17.03.2010
17.03.2010
Dušan
-> Petr81: to asi tezko. cekam na vodni trubky pak se musi zacit delat vrsek coz jeste chvilku potrva.