skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
11:37:26
22.01.2010
22.01.2010
Dušan
-> Labros: ten nater podle me staci, ale do soli asi ne. Tam bych jeste voskoval. Jinak bude tam vlecka s fabii a na technickou tam pujde 120ka
10:45:59
22.01.2010
22.01.2010
Karel.
-> Petr81: ty budeš kasírovat večer
10:15:01
22.01.2010
22.01.2010
Labros
á, a koukám, že vlečka už má našlápnuto dovnitř. Takže to 120ka zase moc nebude :) A nějaké raritní díly se pro ni taky sehnaly, nové táhlo řazení.
10:10:57
22.01.2010
22.01.2010
Labros
koukám, že ses do toho pustil. S tím částečný obroušením ses spokojil? Uvnitř se tý nosníky podélnejch ramen obrušovaly asi docela blbě co? Prahy myslíš že uvnitř načatý nejsou? Nový trubičky jsou jistota.
10:06:44
22.01.2010
22.01.2010
minno
-> Dušan: krásny podvozčok :)
07:43:10
22.01.2010
22.01.2010
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: No tak ten spodek je pěkně udělanej...
07:41:53
22.01.2010
22.01.2010
Petr81 - zrušená registrace
-> Karel.: Blbci, asi si chybíte co? Abych nezačal kasírovat já... :)
22:36:45
21.01.2010
21.01.2010
Karel.
-> Dušan: ty mně zas dlužíš za uskladnění, pronajatí prostor pro natření + délka schnutí Tak budeš mít šanci si to zítra na chatě odpracovat. Bude tam tak -10,takže jen v trenkách mi doběhneš pro cíga na benzinku a já ti dám kola a nápravy
22:34:24
21.01.2010
21.01.2010
Dušan
-> Karel.: asi se za chvilku stavim nakopat nekomu pr... . Jinak dluzis me prachy za to ze sis pujcil kola a napravy. Taky za to ze se na ne muzes kazdej den divat.
22:31:43
21.01.2010
21.01.2010
Karel.
-> Dušan: ještě žes to řekl tak hezky, prej do tlamičkya navíc bys nejdřív musel mít nápravu, na který ty kola dáš Já jsem prostě dobrej
22:30:34
21.01.2010
21.01.2010
Dušan
-> Karel.: a le mam . v garazi mam jeste ty galusky OR34 a ty pak dostanes do tlamicky za ty jupiky
22:29:35
21.01.2010
21.01.2010
Karel.
-> Dušan: vždyť žádný kola nemáš
22:28:49
21.01.2010
21.01.2010
Dušan
-> Karel.: na ty je jeste cas. To az bude auto stat zase na kolech
22:24:31
21.01.2010
21.01.2010
Karel.
-> Dušan: vypadá to náhodou dobře, jsem to měl úplně stejně,takže pohoda ale ty podběhy bych asi fakt udělal taky tlumexex
22:21:39
21.01.2010
21.01.2010
Dušan
-> Karel.: ty bez do pr.... . Nemuzu za to ze se to tak blbe leskne a vypada to jak napatlany , ikdyz ja to patlal
22:20:17
21.01.2010
21.01.2010
Karel.
-> Dušan: ahoj máš moc hezký auto........ale příjde mi,že jsi to odflákl
22:18:35
21.01.2010
21.01.2010
Dušan
-> Maco666: ja uz v zime jezdit urcite nebud. Kdybych musel tak cely spodek jeste necim kompletne navoskuju. Sul je svine a najde si to nejmensi mistecko, ktery neni 100% kryty. A ver tomu ze se vzdycky nejaky najde
22:17:02
21.01.2010
21.01.2010
Maco666
-> Dušan: Budes jazdit aj v zime?Myslis ze staci 2x tlumex?
22:12:12
21.01.2010
21.01.2010
Ba.jogi
-> Dušan: dakujeem len tak pre zaujimavost ze asi tiez dam tolko vrstiev a mozno o 1 viac
22:09:38
21.01.2010
21.01.2010
Dušan
-> Ba.jogi: 2 zaklad +2 tlumex