skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
12:03:34
20.11.2009
20.11.2009
Labros
-> Pavel P..: ta Dušanovo je zmatnělá víc - ale zase nemá dírky v prahu a pupínky na lemu :)
12:02:03
20.11.2009
20.11.2009
Dušan
-> Pavel P..: dik, ale nevim co bych s tim delal :) Staci mi jeden problem a ne dva
11:08:13
20.11.2009
20.11.2009
Pavel P..
20:25:59
19.11.2009
19.11.2009
Kaprof-Pisařík
-> Hurdis: bude bude mam pravě m1 a 88 m2 a to se neda srovnat hold soudruzi ubrali 30kg vahy
19:16:58
19.11.2009
19.11.2009
suri
-> Tomo: bol si udajne rád ak si tam mal aspon nejaku ochranu a nie si este vyberat
19:15:06
19.11.2009
19.11.2009
Hurdis
-> Dušan: Však jsi taky předchozí používal denně, a jak jela. Raději ani nepočítat, jak je to přesně dlouho, co jsem tě pravidelně vídal lítat po Kr.Poli.
19:14:15
19.11.2009
19.11.2009
Kapřík
-> Dušan: koukám žes vytunil vrata
Sakra ta kastle je luxusnííííííííííí
Sakra ta kastle je luxusnííííííííííí
19:12:32
19.11.2009
19.11.2009
Dušan
všem moc dík za chválu. Budu se snažit to dotáhnout do daleko lepšího konce než byla 136. Leč ta se mnou najezdila 100t km za 3 roky . Tahle už bude jen popojíždět
Chyby to nějaký má, ale nic co by se nedalo vyřešit velmi lehce
Chyby to nějaký má, ale nic co by se nedalo vyřešit velmi lehce
18:19:41
19.11.2009
19.11.2009
Hurdis
-> Tomo: Lepší ani lépe ochráněné to nebylo, maximálně na to po náběhu širokého typu a po odpočinku po celozávodní dovolené soudruzi tolik nekašlali. Ročníkově model 84', tuším, že auta o kterých jsem se zmínil byla obě z prvních serií, podzim po náběhu nového typu.
18:10:37
19.11.2009
19.11.2009
Tomo - zrušená registrace
aky rocnik je to ked to bolo "lepsie" ochranene skratka ze to bola lepsia skosula nez ostatne ... ?
18:08:32
19.11.2009
19.11.2009
Hurdis
-> Kaprof: Na téhle pomluvě něco bude, měli jsme v rodině od novoty 105 MI, 120MI a pak 120 MII a 125, všechno stejní majitelé, stejné zacházení (spotřební) a ty první ročníky byly v době výměny za novější typ (a následný posun majitele v rodině) v podstatně lepší kondici než později ty mladší při přechodu na předohraby.
18:02:06
19.11.2009
19.11.2009
Placko
-> Tomo: ja to iste ...akoze som bol v nemon uzase ked som ju videl rozpilenu na 2 casti..ale tiez ked som to uvidel ....tak
18:01:56
19.11.2009
19.11.2009
Kaprof-Pisařík
-> Dušan: krásně zachovalanevim proč -přijde mi že M1ky jsou celkove nejaky odolnejši ja na mojí měnil akorat p kapsy jinak podlaha prahy lemy vše stopro jako tady na te tvoji:o)
18:00:41
19.11.2009
19.11.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Placko: komu sa nepacila .. som sa cudoval preco skoncila v srote ale potom ked som to videl tak ..
17:58:25
19.11.2009
19.11.2009
Placko
-> Tomo: ked bude aj tato Shade vyzerat podobne ako Dušanova predosla 136-stka tak uz sa na to aj tesim ..pretoze jeho predosla Shade bola vazne krasna ...nemam slov.....no aspon podla mňa
17:57:55
19.11.2009
19.11.2009
Hurdis
-> Dušan: Moc hezky se dívá na ty detaily karoserie. Neuvěřitelný stav, podle venkovního vzhledu by to sotva kdo odhadnul. Kvůli trochu podobnému maskování jsem pořídil Rapida bez tlačenice. Ale nebojím se odhadnout, že tvůj sedan je ještě libovější.
17:57:20
19.11.2009
19.11.2009
Pavel P..
kastle vypadá docela slušně... ale vidim že už to začínalo na klasickej hranách a rohách chytat lišáka... njn původní plastizol taky nevydrží věčně
17:56:10
19.11.2009
19.11.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Placko: presne tak skoda ju aj robit :D ked ja taka
17:55:19
19.11.2009
19.11.2009
Placko
-> Tomo: presne ..na takej kasni je aj radost robit ..ked vies ze po odstrojeny sa ti to nerozleti
17:53:51
19.11.2009
19.11.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Placko: ako nova ... z vonka nenapadna a z vnutra nadherna :) skarede kacatko