skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:25:55
30.10.2009
30.10.2009
Kapřík
-> Dušan: zdar, zítra odpoledne jedu do Brna? Máš volno a domek termostatu k dispozici?
20:22:37
30.10.2009
30.10.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Dušan: Hm, té původní karoserii asi chybělo zdraví co? Budeš z té červené dělat origo jako byla hnědá nebo zachováš některé typické znaky 83´- blatníky bez blinkrů, čelo bez přívodu pro brzdy...?
20:43:26
29.10.2009
29.10.2009
Dušan
-> su.tech: kolik ma najeto prave nevim. Jediny co vim je to, ze do cca roku 2004 stalo auto v garazi a moc nejezdilo. Pak slo do dedictvi a uz stalo venku a jezdilo jen sem tam. Majitel se o nej ale staral dobre. Krome laku
20:29:51
29.10.2009
29.10.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Dušan: Zdar, koukám na tu tvoji krásnou karoserii... zajímalo by mě kolik má najeto? Vypadá to, že auto stálo venku, ale přesto je krásná... takže kolik kilometrů?
20:12:13
29.10.2009
29.10.2009
Kapřík
-> Dušan: ta kastle je fakt luxusní! To je radost to rozkládat když se to nerozpadá pod rukama. paráda
11:38:27
29.10.2009
29.10.2009
minno
-> Dušan: len 1 z 5 emiek si nepredal , to jedno si rovno rozrezal a šieste máš teraz
11:35:56
29.10.2009
29.10.2009
Labros
-> Pavel P..: Úchylky existujou různé
11:30:40
29.10.2009
29.10.2009
Pavel P..
-> Labros: to si piš že lýbý
11:29:35
29.10.2009
29.10.2009
Labros
-> Pavel P..: no tobě se objektivně lýbý??
11:28:03
29.10.2009
29.10.2009
Pavel P..
-> Labros: jak nelýbý?
11:18:47
29.10.2009
29.10.2009
Labros
-> Dušan: Ach jo, to se krásně rozebírá, když se člověk nemusí bát, že najde rez pod čímkoliv co odmontuje
11:17:43
29.10.2009
29.10.2009
Labros
Hnědá je jediná barva, která se mi na škodovkách vůbec nelýbý :((
A to mám jako jeden z mála úchylku na pastelové barvy. Co pak milovníci křiklavých sytých barev?
Teďka byla nějaká ta studie s fekálním tématem, a bylo tam že hnědá není snad na žádný vlajce žádnýho státu světa
A to mám jako jeden z mála úchylku na pastelové barvy. Co pak milovníci křiklavých sytých barev?
Teďka byla nějaká ta studie s fekálním tématem, a bylo tam že hnědá není snad na žádný vlajce žádnýho státu světa
11:09:38
29.10.2009
29.10.2009
Dušan
-> minno: ja je vetsinou prodal dal, asi tak 4 z 6.
-> Quest: na zimu mam davno jiny auto
-> Quest: na zimu mam davno jiny auto
08:51:23
29.10.2009
29.10.2009
Quest
-> Dušan:
hlavně stym nejezdi v zimě toho by byla škoda
hlavně stym nejezdi v zimě toho by byla škoda
08:39:55
29.10.2009
29.10.2009
minno
-> Dušan: No čo dodať. Ničiteľ eMiek
07:47:32
29.10.2009
29.10.2009
Dušan
-> minno: jj scanovana fotka. Jeste je nekde mam schovany. Jediny 3 dochovany kousky. Jinak momentalne vlastnim asi 6 Mko
07:42:01
29.10.2009
29.10.2009
minno
-> Dušan: tie fotky čo mám tak to boli asi ešte fotené na film a scanované, nie? Kvalita hrozná :) Koľko si už mal eMiek?
07:23:57
29.10.2009
29.10.2009
Dušan
-> minno: to je ona , ale puvodni barva byla jina
23:56:53
28.10.2009
28.10.2009
Ba.jogi
tak ti drzim palce a budem zvedavy na nove fotky
23:11:34
28.10.2009
28.10.2009
minno
-> Dušan: počuj, z dôb dávnych (rok 2003) mám medzi svojimi fotkami z virtu uložené fotky "Dušan-120LS". To bolo tvoje? Je to nejaké červeno-oranžové eMko s dvojitou koncovkou výfuku a ŠPZ BMM 01-45. To bolo tvoje? Keď tak môžem hodiť fotky niekde do vzkazov.