-> Dušan: ale tak jo, času na to máš celou zimu. Co ten domek termostatu? máš ho už doma? vymlátil jsi ho z Karla? V pátek a zřejmě i v sobotu jedu do Brna. Tak bysme případně mohli dát někde sraz, někam bych za tebou dojel
K té barvě. Ona člověče taková co je tam teď..taková matná, vybledlá vypadala svým způsobem docela dobře když jsem tak na to na sraze koukal. Zajímavý Jinak osobně proti hnědé nic nemám. Není to špatná barva na šáde. Zelených, modrých, červených pár je, ale hnědých moc nee
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:40:21
28.10.2009
28.10.2009
Kapřík
22:33:03
28.10.2009
28.10.2009
Dušan
-> Quest: hneda je pekna, ale lidem se moc nelibi. pro me to byla srdcovka.
-> Kapřík: nejaka cervena . Rozeberu to kompletne cely. Casu dost
-> Kapřík: nejaka cervena . Rozeberu to kompletne cely. Casu dost
22:26:41
28.10.2009
28.10.2009
Kapřík
-> Dušan: tvoje první auto...to byla tuším někdy otázka v nějaký soutěži na sraze pokud se nepletu Hmm tak to netuším co to bylo zač Růžová?
Jak moc to budeš rozebírat? Komplet na kastli?
Jak moc to budeš rozebírat? Komplet na kastli?
22:26:06
28.10.2009
28.10.2009
Quest
-> Dušan:
na počest GLky to dej do tý šedý na škarpě to vypadá fešně
na počest GLky to dej do tý šedý na škarpě to vypadá fešně
22:24:21
28.10.2009
28.10.2009
Dušan
hneda je 3ti
22:24:03
28.10.2009
28.10.2009
Dušan
-> Kapřík: asi jsem se zamiloval do jedne barvicky. mel jsem ji na mym prvnim aute
22:22:52
28.10.2009
28.10.2009
Kapřík
-> Dušan: a barva už je ošéfovaná? Co na to přijde?
22:05:53
28.10.2009
28.10.2009
Dušan
-> Ba.jogi: cely to rozeberu, osetrim co je potreba, nastrkam napravy, nalakuju a udelam z toho fajne skodovku
21:56:02
28.10.2009
28.10.2009
Ba.jogi
ides to prestriekavat ked to rozoberaas
14:55:05
22.10.2009
22.10.2009
Vrba
-> Dušan: a jaky mas ted trysky?
14:23:59
22.10.2009
22.10.2009
Dušan
Koukam ze jste se tu vsichni moc vzrusili
-> Kapřík: Trysky vetsi jsou. Jeste budu laborovat, ale az o vikendu.
-> Vrba: na 95ku to jede, ale fakt to detonuje. Docela jsem si kazdej motor odladil aby jel pekne, ale tento je na me novy tak budu zkouset. Chyba bude v rozdelovaci. Feldu to s tou vackou co mam a KP jak mas ty upalilo krasne a nikdy to nedetonovalo.
Zkusim ten bezin a vyssi predstih aby se ten motor lehce tocil. + nejaky ty trysky a uvidime.
-> Kapřík: Trysky vetsi jsou. Jeste budu laborovat, ale az o vikendu.
-> Vrba: na 95ku to jede, ale fakt to detonuje. Docela jsem si kazdej motor odladil aby jel pekne, ale tento je na me novy tak budu zkouset. Chyba bude v rozdelovaci. Feldu to s tou vackou co mam a KP jak mas ty upalilo krasne a nikdy to nedetonovalo.
Zkusim ten bezin a vyssi predstih aby se ten motor lehce tocil. + nejaky ty trysky a uvidime.
13:15:07
22.10.2009
22.10.2009
Vrba
A KP10,9 je odmerený nalitím spalováku,nebo odhadnuty podle snizení hlavy?On může byt mnohem vyšší pokud uz predtím nekdy nekdo tu hlavu treba jen dorovnával.
13:09:37
22.10.2009
22.10.2009
Vrba
-> Kapřík: Kdyby tam byla seriova vacka,tak je 95ka malo,ale s280 (tuším) je to jeste dostatečný a pokud motor presto detonuje,chyba bude v chudé smesi,nebo vysokem předstihu,ale ne v benzinu.Jako vyřešíš to tak,ze budeš používat 100ku,ale je to řešení neřešení.
13:03:51
22.10.2009
22.10.2009
havlik
-> Kapřík: no dušan tu má napsáno že tam má 10.9
12:59:22
22.10.2009
22.10.2009
Kapřík
-> Vrba: při tomhle KP? Tomu už nevěřím. Tobě možná, protože máš sériový KP nějakých 10,1 nebo tak nějak pokud se nemýlím. Ale ke KP co píše Havlík (a který tam bude) už to na 95oktan moc nevidím...
12:46:46
22.10.2009
22.10.2009
Vrba
-> Kapřík: To musí jet s prehledem na 95.Kdyz tam lijes 100okt,je sice pravda ze to nebude detonovat,ale jde to seridit i tak, aby to jelo uplne stejne i na 95ku
12:42:49
22.10.2009
22.10.2009
havlik
-> Kapřík: no čepek k týhle vačce doporučuje 11-11.2:1
12:41:54
22.10.2009
22.10.2009
Kapřík
-> Dušan: máš ten Sedr natryskovanej ať to má šťávu? No a myslím, že 100 oktan je u takovýho motoru podmínkou. Gemini ti tu hlavu určitě snížil na KP odpovídající té tvojí vačce, což může být už dost vysoký KP a asi to bude chtít lepší benzín. Však zkus to tam nalít, dát tomu předstih a uvidíš Buď to pojede líp nebo nepojede. A když nepojede, tak zkus jinej rozdělovač. A když ani to nepomůže, tak seš na to moc rozmlsanej :-) Ten motor musí jet jako prase a pokud nejede, tak je něco špatně
12:12:12
22.10.2009
22.10.2009
Vrba
to neumis seridit...cela věc
12:03:07
22.10.2009
22.10.2009
SOMALECEK (martin120)
webery taky neresi vsechno, sedr bohate staci, spis vychytat zapalovani