skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
08:16:54
21.10.2009
21.10.2009
Dušan
-> Petr81: no jestli to bude jhezdit tak jak to jezdi ted tak to prodam
08:15:12
21.10.2009
21.10.2009
minno
-> Petr81:
07:55:54
21.10.2009
21.10.2009
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: No a picit? Prohlásil jsi tvé známé "to nejedeeee" anebo "ta kurva taaahne, divej na to, a ona eště chceee daal.....
22:33:54
20.10.2009
20.10.2009
minno
-> Dušan: tak sa vyber na zabehovaciu jazdu na Oravu, potrebujem z Brna niečo priviesť :D
21:24:26
20.10.2009
20.10.2009
Dušan
dneska jsem to +- doladil a pekne projel at se nam to pekne zabehne. Inu nikde nic neklepe ani netece tak uz snad bude jezdit naporad
22:19:58
19.10.2009
19.10.2009
Dušan
tak diky Karlovi jsme dneska rozdrandili motor v aute . Zitra doladime a pak budeme razantne zajizdet
17:38:38
19.10.2009
19.10.2009
Labros
proboha k čemu tenzometr - stačí změřit výchylku a k tomu čidlo otáček. Ale ono to měření výkonu není tak jednoduchý, pokud nejde jen o měření maximálního výkonu.
22:33:16
15.10.2009
15.10.2009
SOMALECEK (martin120)
pekna stolicka na motor, jeste nabastlit tenzometr a dynamo a hura na mereni vykonu :-) to uz by bylo naprosto dokonaly :-)
14:37:58
15.10.2009
15.10.2009
Kapřík
-> Dušan: jo to pojede
14:05:28
15.10.2009
15.10.2009
Labros
-> Dušan: není moc slyšet klasický rachocení vahadel studenýho škodováckýho OHV motoru.
Já měl před týdnem zajímavou zkušenost. Byl jsem v muzeu v MB a jak tam maj tu demonstračku zvuků různých škodováckých motorů, myslím od Populáru přes Oktávku, MB, 105ku, favorita, tak tam to bylo všechno přibližně stejný ale ten poslední motor, to bylo úplně něco jinýho, to byl balzám pro uši, úplně si předl, nebylo tam slyšet nic krom naprosto pravidelnejch utlumenejch zážehů, do otáček to šlo s krásným zavytím bez chrastění zdvihátek a rozvodů, prostě jsem si říkal, to bude nějaká vymazlená 1.4 16V, no a ona to byla 1.0 Fabia Junior
Já měl před týdnem zajímavou zkušenost. Byl jsem v muzeu v MB a jak tam maj tu demonstračku zvuků různých škodováckých motorů, myslím od Populáru přes Oktávku, MB, 105ku, favorita, tak tam to bylo všechno přibližně stejný ale ten poslední motor, to bylo úplně něco jinýho, to byl balzám pro uši, úplně si předl, nebylo tam slyšet nic krom naprosto pravidelnejch utlumenejch zážehů, do otáček to šlo s krásným zavytím bez chrastění zdvihátek a rozvodů, prostě jsem si říkal, to bude nějaká vymazlená 1.4 16V, no a ona to byla 1.0 Fabia Junior
14:04:11
15.10.2009
15.10.2009
Dušan
-> Kapřík: ja doufam ze to fakt pojede. Felda na me byla slaba
13:51:17
15.10.2009
15.10.2009
Kapřík
-> Dušan: aha už to čtu No motůrek bude pěkná pila! Zajímavé by bylo když bysme si příští rok dali někde sprint.Zajímalo by mě, o kolik bys mi s otřejší vačkou a vyšším objemem ujel
13:48:54
15.10.2009
15.10.2009
Dušan
-> Labros: bez hydroštelů, klasický zdvihátka - to je dobrá připomínka
13:48:22
15.10.2009
15.10.2009
Dušan
-> Kapřík: ta vačka byla jen názorně . Však je v popisu krapet ostřejší
13:47:10
15.10.2009
15.10.2009
Kapřík
-> Dušan: vole to jsem ještě neviděl Nastartovanej motor v garáži na stolici..paráda Doufám že máš zavřený dveře a hezky inhaluješ vůni výfuku Motůrek moc pěkněj a ten článek co jsi napsal je vážně super Velká pochvala. Kdesi jsem četl, že tam máš danou vačku z MPI. To snad nemyslíš vážně ne? Jak tě znám, tohle nebude stačit
12:19:46
15.10.2009
15.10.2009
Labros
-> Dušan: ty bláho, dobrý, to jsem ještě neviděl, testovací stolici u škodovkáře. Zní to pěkně. Máš tam hydroštely?
10:53:30
15.10.2009
15.10.2009
Karel.
-> Dušan: mazec
09:49:51
15.10.2009
15.10.2009
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Pěkný no, závidím.
21:30:43
14.10.2009
14.10.2009
minno
-> Dušan: vravím, blázon
21:28:44
14.10.2009
14.10.2009
Dušan