skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tohle auto je púvodně Škoda 120L,kterou jsem dostal od rodičů svého spolužáka. Tímto jim ještě jednou děkuju. Auto mělo už od výroby 5q. Prošlo kompletní rekonstrukcí-podrobný popis najdete níže
Karoserie
Když jsem si auto dovezl bylo shnilé na prach-prahy,lemy,skrz přední blatníky bylo vidět až ke kolu,omlácené přední čelo,podlaha alá Flinstone,prostě typická škodovka po mnoha letech tvrdé služby. Auto jsem nejdříve kompletně rozebral a dalo se na kolíbku. Vyvařily se prahy,lemy,podlaha a podběhy. Sehnal jsem nové blatníky a přední čelo. Později jsem musel vyměnit i čelo zadní,protože bylo taktičtější koupit za 100 jiné než kytovat to staré. Náhodou se mi podařilo sehnat střešní okno z holandské verze škodovky,které mělo v sobě integrovanou anténu,takže odpadla starost s tím,kam anténu umístit. Na autě jsou zavařeny zadní kliky. Původně jsem uvažoval o tom,že zavařím i zadní,ale nakonec mito přišlo zbytečný a svým způsobem i nebezpečný.dále jsou zavařeny výdechy na C-sloupkách a prolisy a díry po předním a zadním nárazníku. Bohužel se mi s přibývajicím věkem mění vkus a toužím znovu po náraznících,takže uvidíme,co bude:). Původní dva stěrače byly nahrazeny jedním centrálním a motorek je upravená série. Nakonec jsem ještě přilepil prahy od KS motorsport a sehnal repliky beskydek (bral bych original,takže kdyby měl někdo na prodej,tak ať dá vědět). Auto dostalo barvu z palety Škoda,přesně jde o odstín Škoda 6226. Přední maska vznikla upravením séroivé a to tak,že jsem vyřezal přepážky a nalepil tahokov tavnou pistoli.
Motor
Původní motor už měl odslouženo a tak jsem se rozhodl pro motor z favoritu. Bohužel 1. motor 781,135 byl špatný a tak musel ven-nemazal a přehříval se. Takže jsem od Jakuba M. koupil další motor-opět 781,135. Karburátor je původní 120 SEDR,ale je přetryskovaný,takže by mu 135 neměla činit problémy,samozřejmě,že 130 by byla lepší,už po něčem koukám...,Nechtěl jsem řešit sací potrubí podložkou a tak jsem sehnal nové sání 742,136. Výfukové potrubí je původní favorit a svod je upravený s použitím tlumiče Supersprint.
Podvozek
Původní přední náprava byla shnilá na prach,když jsem ji čistil,tak mě šroubovák několikrát projel nápravnicí,takže jsem musel sehnat novou,nechtěl jsem žádnou na chvíli,sehnal jsem si proto fungl novou nápravnici. Podařilo se mi ji koupit fungl novou přes inzerát za 200Kč. Strejda mi ji pak kompletně zrepasoval-nové svisláky,kuláky,kotouče jso od Feroda a samozřejmě nové destičky. Celá je pak stříknutá do černého komaxitu. Když jsem měl auto na kolíbce,natahal jsem nové trubičky na brzdy a spojku,samozřejmě nové kostky a hadičky. Celý podvozek jsem potom natřel 2 vrstvami Tlumexu. v noci potom podvozek osvěcují 4 modré neony. Původně jsem toužil po kolech značky Mangels,ale naskytla se mi možnost koupit kola ATS a tak jsou tam. Pneumatiky jsou na všech kolech Pirelli na předních P6000 a na zadních P5000. jelikož mají kola rozteč 4*100,musel jsem použít podložky,nechtěl jsem těžké ocelovné nebo železné,tak jsem si nechal u Tilera objednat nové duralové-tloušťka 2,5cm
Interiér
Tak tady je asi nejvíc práce přede mnou. zatím jsem vyměnil Lkovou palubku za palubku z Rapida a sedačky mám z Felicie,z verze GLXi. U řidiče mám 3. bodový pás Schoth s navijákem. Místo škodováckého kormidla mám malý sportovní volant
Audio
Tak tady tky není zatím moc o čem mluvit. Autorádio je Panasonic CQ 1300AN a repro v předních dveřích taky zatím nestojí za řeč
Elektrika
Takže,co se týče elektříny a elektrických spotřebičů-přední světla dostaly čiré překrytí a do parabol jsem navrtal bílé stroboskopy. Žárovky jsou plněné xenonovým plynem a jsou homologované. zadní světla mají bílé překrytí
poděkovaní patří- rodina Jodasových,tátovi.Jakubov i M.,Martinovi,Mirkovi,Such ošovi a Markovi
_________________________ __________________________ __________________________ ________________
Takže za tímto vzhledem auta bych chtěl udělat tlustou čáru a plánuje se přestavba,cílem je větší legálnost a větší požitek z jízdy......
Co se provádí:
květen
5.5.-Nová zrcátka Beskyd sport
12.5.-Zadní bílá světla prodány. Nový majitel Tuneman2/Fávo
červen
10.6. nová origo jednodílná maska
30.6. prodány kola ATS,koupeny alu kola Jupiter MK3 a vlečka
červenec
4.7. pokračuje rozebírání celého auta,už je pryč skoro celý interiér,pracuju taky na vlečce,připravuju jí na pískování a bubny jsou už v červeném alkytonu
7.7. vlečka už je skoro celá rozebraná zbývá už jenom oddělit šikmá a podélná ramena :( ,prví várka věcí odvezena na pískování
Karoserie
Když jsem si auto dovezl bylo shnilé na prach-prahy,lemy,skrz přední blatníky bylo vidět až ke kolu,omlácené přední čelo,podlaha alá Flinstone,prostě typická škodovka po mnoha letech tvrdé služby. Auto jsem nejdříve kompletně rozebral a dalo se na kolíbku. Vyvařily se prahy,lemy,podlaha a podběhy. Sehnal jsem nové blatníky a přední čelo. Později jsem musel vyměnit i čelo zadní,protože bylo taktičtější koupit za 100 jiné než kytovat to staré. Náhodou se mi podařilo sehnat střešní okno z holandské verze škodovky,které mělo v sobě integrovanou anténu,takže odpadla starost s tím,kam anténu umístit. Na autě jsou zavařeny zadní kliky. Původně jsem uvažoval o tom,že zavařím i zadní,ale nakonec mito přišlo zbytečný a svým způsobem i nebezpečný.dále jsou zavařeny výdechy na C-sloupkách a prolisy a díry po předním a zadním nárazníku. Bohužel se mi s přibývajicím věkem mění vkus a toužím znovu po náraznících,takže uvidíme,co bude:). Původní dva stěrače byly nahrazeny jedním centrálním a motorek je upravená série. Nakonec jsem ještě přilepil prahy od KS motorsport a sehnal repliky beskydek (bral bych original,takže kdyby měl někdo na prodej,tak ať dá vědět). Auto dostalo barvu z palety Škoda,přesně jde o odstín Škoda 6226. Přední maska vznikla upravením séroivé a to tak,že jsem vyřezal přepážky a nalepil tahokov tavnou pistoli.
Motor
Původní motor už měl odslouženo a tak jsem se rozhodl pro motor z favoritu. Bohužel 1. motor 781,135 byl špatný a tak musel ven-nemazal a přehříval se. Takže jsem od Jakuba M. koupil další motor-opět 781,135. Karburátor je původní 120 SEDR,ale je přetryskovaný,takže by mu 135 neměla činit problémy,samozřejmě,že 130 by byla lepší,už po něčem koukám...,Nechtěl jsem řešit sací potrubí podložkou a tak jsem sehnal nové sání 742,136. Výfukové potrubí je původní favorit a svod je upravený s použitím tlumiče Supersprint.
Podvozek
Původní přední náprava byla shnilá na prach,když jsem ji čistil,tak mě šroubovák několikrát projel nápravnicí,takže jsem musel sehnat novou,nechtěl jsem žádnou na chvíli,sehnal jsem si proto fungl novou nápravnici. Podařilo se mi ji koupit fungl novou přes inzerát za 200Kč. Strejda mi ji pak kompletně zrepasoval-nové svisláky,kuláky,kotouče jso od Feroda a samozřejmě nové destičky. Celá je pak stříknutá do černého komaxitu. Když jsem měl auto na kolíbce,natahal jsem nové trubičky na brzdy a spojku,samozřejmě nové kostky a hadičky. Celý podvozek jsem potom natřel 2 vrstvami Tlumexu. v noci potom podvozek osvěcují 4 modré neony. Původně jsem toužil po kolech značky Mangels,ale naskytla se mi možnost koupit kola ATS a tak jsou tam. Pneumatiky jsou na všech kolech Pirelli na předních P6000 a na zadních P5000. jelikož mají kola rozteč 4*100,musel jsem použít podložky,nechtěl jsem těžké ocelovné nebo železné,tak jsem si nechal u Tilera objednat nové duralové-tloušťka 2,5cm
Interiér
Tak tady je asi nejvíc práce přede mnou. zatím jsem vyměnil Lkovou palubku za palubku z Rapida a sedačky mám z Felicie,z verze GLXi. U řidiče mám 3. bodový pás Schoth s navijákem. Místo škodováckého kormidla mám malý sportovní volant
Audio
Tak tady tky není zatím moc o čem mluvit. Autorádio je Panasonic CQ 1300AN a repro v předních dveřích taky zatím nestojí za řeč
Elektrika
Takže,co se týče elektříny a elektrických spotřebičů-přední světla dostaly čiré překrytí a do parabol jsem navrtal bílé stroboskopy. Žárovky jsou plněné xenonovým plynem a jsou homologované. zadní světla mají bílé překrytí
poděkovaní patří- rodina Jodasových,tátovi.Jakubov i M.,Martinovi,Mirkovi,Such ošovi a Markovi
_________________________ __________________________ __________________________ ________________
Takže za tímto vzhledem auta bych chtěl udělat tlustou čáru a plánuje se přestavba,cílem je větší legálnost a větší požitek z jízdy......
Co se provádí:
květen
5.5.-Nová zrcátka Beskyd sport
12.5.-Zadní bílá světla prodány. Nový majitel Tuneman2/Fávo
červen
10.6. nová origo jednodílná maska
30.6. prodány kola ATS,koupeny alu kola Jupiter MK3 a vlečka
červenec
4.7. pokračuje rozebírání celého auta,už je pryč skoro celý interiér,pracuju taky na vlečce,připravuju jí na pískování a bubny jsou už v červeném alkytonu
7.7. vlečka už je skoro celá rozebraná zbývá už jenom oddělit šikmá a podélná ramena :( ,prví várka věcí odvezena na pískování
myl@s/Skoda 120l - komentáře:
23:33:01
29.06.2007
29.06.2007
Jakub M.
jůůů, ty máš Flečku!!!!! a komplet :)
23:20:06
29.06.2007
29.06.2007
Holda
Bude z toho pekna Shade jak jinak
17:03:06
29.06.2007
29.06.2007
spyker
-> myl@s: tak to přeji šťastnou ruku při výběru
15:23:26
29.06.2007
29.06.2007
myl@s
-> spyker: jo červená bude asi ta správná volba,ještě musím vybrat nějakej hezkej odstín
21:27:51
23.06.2007
23.06.2007
spyker
tak jsi se nakonec rozhodl pro červenou jo ... sem na to zvědav
19:59:27
23.06.2007
23.06.2007
myl@s
-> Vencars: jo presne tak
12:36:40
23.06.2007
23.06.2007
Vencars
-> myl@s: jo tak jestly bude vypadat takto!!! tak další mooc pěkná škodovka!!!! on má aspon pak člověk menší problémi s policii protože nevypadá tak provokativně !!!
08:24:33
23.06.2007
23.06.2007
myl@s
-> Vencars: pridal jsem sem virtual tuning,jak by to melo vypadat
19:51:27
22.06.2007
22.06.2007
Vencars
-> myl@s: tak to pak bude jěště hezčí!!! originál nárazníky jím slušej víc jak nějáký ty přehnaný zakulacený tuningový!!! prostě když má pěkný lák, vyšší výkon a pěkný kola k tomu origoš nárazníky atd... tak jsou mooc pěkný viz: Majkl s princeznou, tuner s zelenkou, tuner2 s 105L - 136L a A.K.R.O.B.A.T s 120GL !! to jsou mooc pěkný škodovky
16:05:27
22.06.2007
22.06.2007
myl@s
-> Vencars: jo děkuju,ale nárazníky půjdou zpátky
14:31:42
22.06.2007
22.06.2007
Vencars
-> myl@s: jak se mi škodovky bez nárazníků nelíbí tak o téhle to neplatí!!! je fakt pěkná!!!
23:39:01
21.06.2007
21.06.2007
myl@s
-> Suchos: tak jsem se trosku zamyslel no
23:36:24
21.06.2007
21.06.2007
Suchos
-> myl@s: nejvíc mě rozsekalo...uuu já jedu 160...kde je ta 70?
22:27:09
21.06.2007
21.06.2007
myl@s
-> Rapid05: no já myslím,že to je chrom ve spreji,dělal to předchozí majitel
22:25:43
21.06.2007
21.06.2007
myl@s
-> Pavel Korbelář: to je 250 na tom jezdím do lesa do práce
22:20:41
21.06.2007
21.06.2007
Pavel P@nkáč
-> myl@s: co to tam mate za super krosovej stroj?
22:08:12
21.06.2007
21.06.2007
Rapid05
-> myl@s: Čím jsou ty jupíky stříklý? Vypadaj suprově...
21:15:09
21.06.2007
21.06.2007
myl@s
-> Suchos: to jo,hlavně v tom Kolíně málo pršelo
21:10:30
21.06.2007
21.06.2007
Suchos
a hele...jupíci:) to zas byla akce