skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tohle auto je púvodně Škoda 120L,kterou jsem dostal od rodičů svého spolužáka. Tímto jim ještě jednou děkuju. Auto mělo už od výroby 5q. Prošlo kompletní rekonstrukcí-podrobný popis najdete níže
Karoserie
Když jsem si auto dovezl bylo shnilé na prach-prahy,lemy,skrz přední blatníky bylo vidět až ke kolu,omlácené přední čelo,podlaha alá Flinstone,prostě typická škodovka po mnoha letech tvrdé služby. Auto jsem nejdříve kompletně rozebral a dalo se na kolíbku. Vyvařily se prahy,lemy,podlaha a podběhy. Sehnal jsem nové blatníky a přední čelo. Později jsem musel vyměnit i čelo zadní,protože bylo taktičtější koupit za 100 jiné než kytovat to staré. Náhodou se mi podařilo sehnat střešní okno z holandské verze škodovky,které mělo v sobě integrovanou anténu,takže odpadla starost s tím,kam anténu umístit. Na autě jsou zavařeny zadní kliky. Původně jsem uvažoval o tom,že zavařím i zadní,ale nakonec mito přišlo zbytečný a svým způsobem i nebezpečný.dále jsou zavařeny výdechy na C-sloupkách a prolisy a díry po předním a zadním nárazníku. Bohužel se mi s přibývajicím věkem mění vkus a toužím znovu po náraznících,takže uvidíme,co bude:). Původní dva stěrače byly nahrazeny jedním centrálním a motorek je upravená série. Nakonec jsem ještě přilepil prahy od KS motorsport a sehnal repliky beskydek (bral bych original,takže kdyby měl někdo na prodej,tak ať dá vědět). Auto dostalo barvu z palety Škoda,přesně jde o odstín Škoda 6226. Přední maska vznikla upravením séroivé a to tak,že jsem vyřezal přepážky a nalepil tahokov tavnou pistoli.
Motor
Původní motor už měl odslouženo a tak jsem se rozhodl pro motor z favoritu. Bohužel 1. motor 781,135 byl špatný a tak musel ven-nemazal a přehříval se. Takže jsem od Jakuba M. koupil další motor-opět 781,135. Karburátor je původní 120 SEDR,ale je přetryskovaný,takže by mu 135 neměla činit problémy,samozřejmě,že 130 by byla lepší,už po něčem koukám...,Nechtěl jsem řešit sací potrubí podložkou a tak jsem sehnal nové sání 742,136. Výfukové potrubí je původní favorit a svod je upravený s použitím tlumiče Supersprint.
Podvozek
Původní přední náprava byla shnilá na prach,když jsem ji čistil,tak mě šroubovák několikrát projel nápravnicí,takže jsem musel sehnat novou,nechtěl jsem žádnou na chvíli,sehnal jsem si proto fungl novou nápravnici. Podařilo se mi ji koupit fungl novou přes inzerát za 200Kč. Strejda mi ji pak kompletně zrepasoval-nové svisláky,kuláky,kotouče jso od Feroda a samozřejmě nové destičky. Celá je pak stříknutá do černého komaxitu. Když jsem měl auto na kolíbce,natahal jsem nové trubičky na brzdy a spojku,samozřejmě nové kostky a hadičky. Celý podvozek jsem potom natřel 2 vrstvami Tlumexu. v noci potom podvozek osvěcují 4 modré neony. Původně jsem toužil po kolech značky Mangels,ale naskytla se mi možnost koupit kola ATS a tak jsou tam. Pneumatiky jsou na všech kolech Pirelli na předních P6000 a na zadních P5000. jelikož mají kola rozteč 4*100,musel jsem použít podložky,nechtěl jsem těžké ocelovné nebo železné,tak jsem si nechal u Tilera objednat nové duralové-tloušťka 2,5cm
Interiér
Tak tady je asi nejvíc práce přede mnou. zatím jsem vyměnil Lkovou palubku za palubku z Rapida a sedačky mám z Felicie,z verze GLXi. U řidiče mám 3. bodový pás Schoth s navijákem. Místo škodováckého kormidla mám malý sportovní volant
Audio
Tak tady tky není zatím moc o čem mluvit. Autorádio je Panasonic CQ 1300AN a repro v předních dveřích taky zatím nestojí za řeč
Elektrika
Takže,co se týče elektříny a elektrických spotřebičů-přední světla dostaly čiré překrytí a do parabol jsem navrtal bílé stroboskopy. Žárovky jsou plněné xenonovým plynem a jsou homologované. zadní světla mají bílé překrytí
poděkovaní patří- rodina Jodasových,tátovi.Jakubov i M.,Martinovi,Mirkovi,Such ošovi a Markovi
_________________________ __________________________ __________________________ ________________
Takže za tímto vzhledem auta bych chtěl udělat tlustou čáru a plánuje se přestavba,cílem je větší legálnost a větší požitek z jízdy......
Co se provádí:
květen
5.5.-Nová zrcátka Beskyd sport
12.5.-Zadní bílá světla prodány. Nový majitel Tuneman2/Fávo
červen
10.6. nová origo jednodílná maska
30.6. prodány kola ATS,koupeny alu kola Jupiter MK3 a vlečka
červenec
4.7. pokračuje rozebírání celého auta,už je pryč skoro celý interiér,pracuju taky na vlečce,připravuju jí na pískování a bubny jsou už v červeném alkytonu
7.7. vlečka už je skoro celá rozebraná zbývá už jenom oddělit šikmá a podélná ramena :( ,prví várka věcí odvezena na pískování
Karoserie
Když jsem si auto dovezl bylo shnilé na prach-prahy,lemy,skrz přední blatníky bylo vidět až ke kolu,omlácené přední čelo,podlaha alá Flinstone,prostě typická škodovka po mnoha letech tvrdé služby. Auto jsem nejdříve kompletně rozebral a dalo se na kolíbku. Vyvařily se prahy,lemy,podlaha a podběhy. Sehnal jsem nové blatníky a přední čelo. Později jsem musel vyměnit i čelo zadní,protože bylo taktičtější koupit za 100 jiné než kytovat to staré. Náhodou se mi podařilo sehnat střešní okno z holandské verze škodovky,které mělo v sobě integrovanou anténu,takže odpadla starost s tím,kam anténu umístit. Na autě jsou zavařeny zadní kliky. Původně jsem uvažoval o tom,že zavařím i zadní,ale nakonec mito přišlo zbytečný a svým způsobem i nebezpečný.dále jsou zavařeny výdechy na C-sloupkách a prolisy a díry po předním a zadním nárazníku. Bohužel se mi s přibývajicím věkem mění vkus a toužím znovu po náraznících,takže uvidíme,co bude:). Původní dva stěrače byly nahrazeny jedním centrálním a motorek je upravená série. Nakonec jsem ještě přilepil prahy od KS motorsport a sehnal repliky beskydek (bral bych original,takže kdyby měl někdo na prodej,tak ať dá vědět). Auto dostalo barvu z palety Škoda,přesně jde o odstín Škoda 6226. Přední maska vznikla upravením séroivé a to tak,že jsem vyřezal přepážky a nalepil tahokov tavnou pistoli.
Motor
Původní motor už měl odslouženo a tak jsem se rozhodl pro motor z favoritu. Bohužel 1. motor 781,135 byl špatný a tak musel ven-nemazal a přehříval se. Takže jsem od Jakuba M. koupil další motor-opět 781,135. Karburátor je původní 120 SEDR,ale je přetryskovaný,takže by mu 135 neměla činit problémy,samozřejmě,že 130 by byla lepší,už po něčem koukám...,Nechtěl jsem řešit sací potrubí podložkou a tak jsem sehnal nové sání 742,136. Výfukové potrubí je původní favorit a svod je upravený s použitím tlumiče Supersprint.
Podvozek
Původní přední náprava byla shnilá na prach,když jsem ji čistil,tak mě šroubovák několikrát projel nápravnicí,takže jsem musel sehnat novou,nechtěl jsem žádnou na chvíli,sehnal jsem si proto fungl novou nápravnici. Podařilo se mi ji koupit fungl novou přes inzerát za 200Kč. Strejda mi ji pak kompletně zrepasoval-nové svisláky,kuláky,kotouče jso od Feroda a samozřejmě nové destičky. Celá je pak stříknutá do černého komaxitu. Když jsem měl auto na kolíbce,natahal jsem nové trubičky na brzdy a spojku,samozřejmě nové kostky a hadičky. Celý podvozek jsem potom natřel 2 vrstvami Tlumexu. v noci potom podvozek osvěcují 4 modré neony. Původně jsem toužil po kolech značky Mangels,ale naskytla se mi možnost koupit kola ATS a tak jsou tam. Pneumatiky jsou na všech kolech Pirelli na předních P6000 a na zadních P5000. jelikož mají kola rozteč 4*100,musel jsem použít podložky,nechtěl jsem těžké ocelovné nebo železné,tak jsem si nechal u Tilera objednat nové duralové-tloušťka 2,5cm
Interiér
Tak tady je asi nejvíc práce přede mnou. zatím jsem vyměnil Lkovou palubku za palubku z Rapida a sedačky mám z Felicie,z verze GLXi. U řidiče mám 3. bodový pás Schoth s navijákem. Místo škodováckého kormidla mám malý sportovní volant
Audio
Tak tady tky není zatím moc o čem mluvit. Autorádio je Panasonic CQ 1300AN a repro v předních dveřích taky zatím nestojí za řeč
Elektrika
Takže,co se týče elektříny a elektrických spotřebičů-přední světla dostaly čiré překrytí a do parabol jsem navrtal bílé stroboskopy. Žárovky jsou plněné xenonovým plynem a jsou homologované. zadní světla mají bílé překrytí
poděkovaní patří- rodina Jodasových,tátovi.Jakubov i M.,Martinovi,Mirkovi,Such ošovi a Markovi
_________________________ __________________________ __________________________ ________________
Takže za tímto vzhledem auta bych chtěl udělat tlustou čáru a plánuje se přestavba,cílem je větší legálnost a větší požitek z jízdy......
Co se provádí:
květen
5.5.-Nová zrcátka Beskyd sport
12.5.-Zadní bílá světla prodány. Nový majitel Tuneman2/Fávo
červen
10.6. nová origo jednodílná maska
30.6. prodány kola ATS,koupeny alu kola Jupiter MK3 a vlečka
červenec
4.7. pokračuje rozebírání celého auta,už je pryč skoro celý interiér,pracuju taky na vlečce,připravuju jí na pískování a bubny jsou už v červeném alkytonu
7.7. vlečka už je skoro celá rozebraná zbývá už jenom oddělit šikmá a podélná ramena :( ,prví várka věcí odvezena na pískování
myl@s/Skoda 120l - komentáře:
18:58:31
25.01.2007
25.01.2007
STENLY
A prodavat je do budoucna nebudes ty 17ky? .A jaky upravy by to potrebovalo napr.?
19:27:04
24.01.2007
24.01.2007
myl@s
-> STENLY: ja jezdim na tech ATS,ty 17" jsou uz moc:),vyskove jsou stejne velky jako ATS,ale jsou trosku sirsi:),zatacet se s tim trosku dalo,ale zadnej zazrak to nebyl,chce to upravit
18:33:04
24.01.2007
24.01.2007
STENLY
Heled a ty 17 si tam dal bez nejakych uprav nebo s upravou?Je to fakt masakr .Moc peknej zavodak..
20:58:17
29.12.2006
29.12.2006
Qwak
-> kutilek: nahodou sou ty kola super.. :) jen nejak.. skoro se i bojim zeptat jak se s tim zatači? :D
19:03:57
27.11.2006
27.11.2006
kutilek
ty 17" sou ukrutná masáž taky sem nad nima přemejšlel ale nevim, to je už hrozně agresivní
20:03:05
11.09.2006
11.09.2006
Suchos
-> myl@s: už se na to chystám...jen to nafotit
19:40:52
11.09.2006
11.09.2006
myl@s
-> favo110lrs: tak tady u nas nejsou policajti zrovna akcni,maji par svych oblibenych placku,kterym se musim vyhybat jak cert krizi
18:07:12
11.09.2006
11.09.2006
favo110lrs
fakt hustý auičko ale nevim co tomu budou rikat páni policajti:////
16:11:54
08.09.2006
08.09.2006
myl@s
-> Suchos: jj,diky moc,uz sem koukej hodit to favo
16:07:42
08.09.2006
08.09.2006
Suchos
-> myl@s: pěkný rádio...
10:16:07
30.08.2006
30.08.2006
Suchos
to bych rád...jenže jsem někde nechal foťák
11:27:59
29.08.2006
29.08.2006
myl@s
Suchoš-to není možný,tak sem koukej přihrát to tvoje fávo
11:25:51
29.08.2006
29.08.2006
Suchos
Dost dobrá kára...kako bych jí už někde viděl
20:57:43
25.08.2006
25.08.2006
myl@s
Tuneman2/Fávo-díky moc za tvoji chválu,ty nárazníky zaleží na tobě,já to nemám jako auto pro každodenní ježdění,ale kdybych s ním měl každý den jezdit,tak bych tam ty nárazníky nechal,už kvůli policajtům
20:20:23
25.08.2006
25.08.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> myl@s: Já tam ty nárazníky radši nechám, ono ani STk takhle neuděláš...zase je pravda, že ve stodvacítce když se nabouráš, tak ono ty nárazníky toho už moc nezachráněj, že :-)..ale vynikne tvar karoserie, moc se mi tvoje auto líbí, fakt!!!
15:51:24
25.08.2006
25.08.2006
myl@s
Tuneman/Fávo-ty krytky zadních světel tam jsou jenom na chvíli,doma chystám jiné zadní celo s jinými světly,ale ještě není nalakovaný,takže se tam bude dávat až později,a PČR jsem zatím problémy neměl,protože jsem s ní ještě pořádně nejezdil,ale doufám,že žádný nebudou....
21:17:40
23.08.2006
23.08.2006
čakom
-> myl@s: Moc pěkná!!!
19:36:22
23.08.2006
23.08.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> myl@s: Máš to mooooc pěkný, čoveče, takdle nějak si představuju tu moji, jenom bílou a ty ATSka v bílym taky...jo a mléčny kryty zadních světel taky nemusim, ale jinak díky tobě vidim, jak by to mohlo ve finále vypadat, trefil ses mi do noty , jinak bez těch nárazníků..měl si s tim nějaky problémy s PČR?
15:37:20
23.08.2006
23.08.2006
Wrcteam - zrušená registrace
-> myl@s: noo ja sem tedka asi 2,5 mesice s autem nejezdil klidne... :)) kolikatky mas pruziny vepredu?:)) a vzadu? ty mas vzadu vlecku a nebo kyvku?nejaky upravy na tom motoru mas? nebo serie? to utahne takovy balony?
13:21:18
23.08.2006
23.08.2006
myl@s
diky za chvalu