skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tohle auto je púvodně Škoda 120L,kterou jsem dostal od rodičů svého spolužáka. Tímto jim ještě jednou děkuju. Auto mělo už od výroby 5q. Prošlo kompletní rekonstrukcí-podrobný popis najdete níže
Karoserie
Když jsem si auto dovezl bylo shnilé na prach-prahy,lemy,skrz přední blatníky bylo vidět až ke kolu,omlácené přední čelo,podlaha alá Flinstone,prostě typická škodovka po mnoha letech tvrdé služby. Auto jsem nejdříve kompletně rozebral a dalo se na kolíbku. Vyvařily se prahy,lemy,podlaha a podběhy. Sehnal jsem nové blatníky a přední čelo. Později jsem musel vyměnit i čelo zadní,protože bylo taktičtější koupit za 100 jiné než kytovat to staré. Náhodou se mi podařilo sehnat střešní okno z holandské verze škodovky,které mělo v sobě integrovanou anténu,takže odpadla starost s tím,kam anténu umístit. Na autě jsou zavařeny zadní kliky. Původně jsem uvažoval o tom,že zavařím i zadní,ale nakonec mito přišlo zbytečný a svým způsobem i nebezpečný.dále jsou zavařeny výdechy na C-sloupkách a prolisy a díry po předním a zadním nárazníku. Bohužel se mi s přibývajicím věkem mění vkus a toužím znovu po náraznících,takže uvidíme,co bude:). Původní dva stěrače byly nahrazeny jedním centrálním a motorek je upravená série. Nakonec jsem ještě přilepil prahy od KS motorsport a sehnal repliky beskydek (bral bych original,takže kdyby měl někdo na prodej,tak ať dá vědět). Auto dostalo barvu z palety Škoda,přesně jde o odstín Škoda 6226. Přední maska vznikla upravením séroivé a to tak,že jsem vyřezal přepážky a nalepil tahokov tavnou pistoli.
Motor
Původní motor už měl odslouženo a tak jsem se rozhodl pro motor z favoritu. Bohužel 1. motor 781,135 byl špatný a tak musel ven-nemazal a přehříval se. Takže jsem od Jakuba M. koupil další motor-opět 781,135. Karburátor je původní 120 SEDR,ale je přetryskovaný,takže by mu 135 neměla činit problémy,samozřejmě,že 130 by byla lepší,už po něčem koukám...,Nechtěl jsem řešit sací potrubí podložkou a tak jsem sehnal nové sání 742,136. Výfukové potrubí je původní favorit a svod je upravený s použitím tlumiče Supersprint.
Podvozek
Původní přední náprava byla shnilá na prach,když jsem ji čistil,tak mě šroubovák několikrát projel nápravnicí,takže jsem musel sehnat novou,nechtěl jsem žádnou na chvíli,sehnal jsem si proto fungl novou nápravnici. Podařilo se mi ji koupit fungl novou přes inzerát za 200Kč. Strejda mi ji pak kompletně zrepasoval-nové svisláky,kuláky,kotouče jso od Feroda a samozřejmě nové destičky. Celá je pak stříknutá do černého komaxitu. Když jsem měl auto na kolíbce,natahal jsem nové trubičky na brzdy a spojku,samozřejmě nové kostky a hadičky. Celý podvozek jsem potom natřel 2 vrstvami Tlumexu. v noci potom podvozek osvěcují 4 modré neony. Původně jsem toužil po kolech značky Mangels,ale naskytla se mi možnost koupit kola ATS a tak jsou tam. Pneumatiky jsou na všech kolech Pirelli na předních P6000 a na zadních P5000. jelikož mají kola rozteč 4*100,musel jsem použít podložky,nechtěl jsem těžké ocelovné nebo železné,tak jsem si nechal u Tilera objednat nové duralové-tloušťka 2,5cm
Interiér
Tak tady je asi nejvíc práce přede mnou. zatím jsem vyměnil Lkovou palubku za palubku z Rapida a sedačky mám z Felicie,z verze GLXi. U řidiče mám 3. bodový pás Schoth s navijákem. Místo škodováckého kormidla mám malý sportovní volant
Audio
Tak tady tky není zatím moc o čem mluvit. Autorádio je Panasonic CQ 1300AN a repro v předních dveřích taky zatím nestojí za řeč
Elektrika
Takže,co se týče elektříny a elektrických spotřebičů-přední světla dostaly čiré překrytí a do parabol jsem navrtal bílé stroboskopy. Žárovky jsou plněné xenonovým plynem a jsou homologované. zadní světla mají bílé překrytí
poděkovaní patří- rodina Jodasových,tátovi.Jakubov i M.,Martinovi,Mirkovi,Such ošovi a Markovi
_________________________ __________________________ __________________________ ________________
Takže za tímto vzhledem auta bych chtěl udělat tlustou čáru a plánuje se přestavba,cílem je větší legálnost a větší požitek z jízdy......
Co se provádí:
květen
5.5.-Nová zrcátka Beskyd sport
12.5.-Zadní bílá světla prodány. Nový majitel Tuneman2/Fávo
červen
10.6. nová origo jednodílná maska
30.6. prodány kola ATS,koupeny alu kola Jupiter MK3 a vlečka
červenec
4.7. pokračuje rozebírání celého auta,už je pryč skoro celý interiér,pracuju taky na vlečce,připravuju jí na pískování a bubny jsou už v červeném alkytonu
7.7. vlečka už je skoro celá rozebraná zbývá už jenom oddělit šikmá a podélná ramena :( ,prví várka věcí odvezena na pískování
Karoserie
Když jsem si auto dovezl bylo shnilé na prach-prahy,lemy,skrz přední blatníky bylo vidět až ke kolu,omlácené přední čelo,podlaha alá Flinstone,prostě typická škodovka po mnoha letech tvrdé služby. Auto jsem nejdříve kompletně rozebral a dalo se na kolíbku. Vyvařily se prahy,lemy,podlaha a podběhy. Sehnal jsem nové blatníky a přední čelo. Později jsem musel vyměnit i čelo zadní,protože bylo taktičtější koupit za 100 jiné než kytovat to staré. Náhodou se mi podařilo sehnat střešní okno z holandské verze škodovky,které mělo v sobě integrovanou anténu,takže odpadla starost s tím,kam anténu umístit. Na autě jsou zavařeny zadní kliky. Původně jsem uvažoval o tom,že zavařím i zadní,ale nakonec mito přišlo zbytečný a svým způsobem i nebezpečný.dále jsou zavařeny výdechy na C-sloupkách a prolisy a díry po předním a zadním nárazníku. Bohužel se mi s přibývajicím věkem mění vkus a toužím znovu po náraznících,takže uvidíme,co bude:). Původní dva stěrače byly nahrazeny jedním centrálním a motorek je upravená série. Nakonec jsem ještě přilepil prahy od KS motorsport a sehnal repliky beskydek (bral bych original,takže kdyby měl někdo na prodej,tak ať dá vědět). Auto dostalo barvu z palety Škoda,přesně jde o odstín Škoda 6226. Přední maska vznikla upravením séroivé a to tak,že jsem vyřezal přepážky a nalepil tahokov tavnou pistoli.
Motor
Původní motor už měl odslouženo a tak jsem se rozhodl pro motor z favoritu. Bohužel 1. motor 781,135 byl špatný a tak musel ven-nemazal a přehříval se. Takže jsem od Jakuba M. koupil další motor-opět 781,135. Karburátor je původní 120 SEDR,ale je přetryskovaný,takže by mu 135 neměla činit problémy,samozřejmě,že 130 by byla lepší,už po něčem koukám...,Nechtěl jsem řešit sací potrubí podložkou a tak jsem sehnal nové sání 742,136. Výfukové potrubí je původní favorit a svod je upravený s použitím tlumiče Supersprint.
Podvozek
Původní přední náprava byla shnilá na prach,když jsem ji čistil,tak mě šroubovák několikrát projel nápravnicí,takže jsem musel sehnat novou,nechtěl jsem žádnou na chvíli,sehnal jsem si proto fungl novou nápravnici. Podařilo se mi ji koupit fungl novou přes inzerát za 200Kč. Strejda mi ji pak kompletně zrepasoval-nové svisláky,kuláky,kotouče jso od Feroda a samozřejmě nové destičky. Celá je pak stříknutá do černého komaxitu. Když jsem měl auto na kolíbce,natahal jsem nové trubičky na brzdy a spojku,samozřejmě nové kostky a hadičky. Celý podvozek jsem potom natřel 2 vrstvami Tlumexu. v noci potom podvozek osvěcují 4 modré neony. Původně jsem toužil po kolech značky Mangels,ale naskytla se mi možnost koupit kola ATS a tak jsou tam. Pneumatiky jsou na všech kolech Pirelli na předních P6000 a na zadních P5000. jelikož mají kola rozteč 4*100,musel jsem použít podložky,nechtěl jsem těžké ocelovné nebo železné,tak jsem si nechal u Tilera objednat nové duralové-tloušťka 2,5cm
Interiér
Tak tady je asi nejvíc práce přede mnou. zatím jsem vyměnil Lkovou palubku za palubku z Rapida a sedačky mám z Felicie,z verze GLXi. U řidiče mám 3. bodový pás Schoth s navijákem. Místo škodováckého kormidla mám malý sportovní volant
Audio
Tak tady tky není zatím moc o čem mluvit. Autorádio je Panasonic CQ 1300AN a repro v předních dveřích taky zatím nestojí za řeč
Elektrika
Takže,co se týče elektříny a elektrických spotřebičů-přední světla dostaly čiré překrytí a do parabol jsem navrtal bílé stroboskopy. Žárovky jsou plněné xenonovým plynem a jsou homologované. zadní světla mají bílé překrytí
poděkovaní patří- rodina Jodasových,tátovi.Jakubov i M.,Martinovi,Mirkovi,Such ošovi a Markovi
_________________________ __________________________ __________________________ ________________
Takže za tímto vzhledem auta bych chtěl udělat tlustou čáru a plánuje se přestavba,cílem je větší legálnost a větší požitek z jízdy......
Co se provádí:
květen
5.5.-Nová zrcátka Beskyd sport
12.5.-Zadní bílá světla prodány. Nový majitel Tuneman2/Fávo
červen
10.6. nová origo jednodílná maska
30.6. prodány kola ATS,koupeny alu kola Jupiter MK3 a vlečka
červenec
4.7. pokračuje rozebírání celého auta,už je pryč skoro celý interiér,pracuju taky na vlečce,připravuju jí na pískování a bubny jsou už v červeném alkytonu
7.7. vlečka už je skoro celá rozebraná zbývá už jenom oddělit šikmá a podélná ramena :( ,prví várka věcí odvezena na pískování
myl@s/Skoda 120l - komentáře:
11:57:52
08.08.2007
08.08.2007
Scary
Myl@si, máš ještě ty světla?? Stále je chcu:o) Scary_movie
16:53:37
30.07.2007
30.07.2007
spyker
proč si vůbec auto rozprodal ???Máš něco zajímavějšího???Škodovky na dobrou končej?
09:19:41
30.07.2007
30.07.2007
Jakub-sede
hele a ty 15ky us nemas jo?
11:52:51
18.07.2007
18.07.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
Rozprodava to, protože je pytel:-D...tak chapejte, za komplet dostane miň jak za rozprodej, navic ja si beru budiky, takže ho v tom podporuju, že myl@si
21:04:56
16.07.2007
16.07.2007
105
chlape chlape co delas ?
20:41:55
16.07.2007
16.07.2007
Řízek
->myl@s: Votravuju ja vim ale proc ji rozprodavas ? To je pekna skodovka ! Ja bych se ji nezbavoval
21:43:32
11.07.2007
11.07.2007
myl@s
-> Řízek: no když bude utopený,tak dáš podložku,jj 700 za obě
21:15:27
11.07.2007
11.07.2007
Řízek
Hele za ty svetla chces 700 za oboje ?
20:29:42
11.07.2007
11.07.2007
Řízek
No vis co , ja chci predelavat naboje na 4x100 a mam strach ze se tam to kolo potom nevejde kdyz bude vic utopeny !
19:27:29
11.07.2007
11.07.2007
myl@s
-> Řízek: jj
19:20:07
11.07.2007
11.07.2007
Řízek
Taky 2.5 cm jako v zadu ?
19:14:11
11.07.2007
11.07.2007
Řízek
no a jakou mely sirku ty podlozky ?
18:23:31
11.07.2007
11.07.2007
myl@s
-> Řízek: Čau,měl jsem tam podložky a nedřelo to,akorát to trošičku dřelo o plastový práh,ale ten jsem trošičku seřízl a bylo to v pohodě
18:22:26
11.07.2007
11.07.2007
Řízek
Cau hele dalsi debilni otazka Vepredu si mel predelavany naboje nebo podlozky ? A nedrelo ti to v rejdu vo blatniky nebo nekde jinde ?
21:31:47
09.07.2007
09.07.2007
myl@s
-> Ryzek: ne přímo kvůli policajtům,ale změnil se mi vkus,chci spíš originální vzhled,chci auto posadit trošku výš,aby se s ním dalo lépe svízt a navíc Jupíky se mi vždycky líbily a to,že jsou legální je taková třešnička na dortu
21:03:26
09.07.2007
09.07.2007
Řízek
-> myl@s: A ty kola si prodal jako kuli policajtum ? nebo proc
20:59:09
09.07.2007
09.07.2007
myl@s
-> Ryzek: se podívej na plánky a objednej si výztuhy a pak se můžeš poradit s někým,kdo to už dělal,já se na to teď taky chystám
20:57:18
09.07.2007
09.07.2007
Řízek
-> myl@s: No ja je tam mam tak tejden a stejne ted poznam hovno pac sem to nejak vylagroval Ale chci tam davat vlecku ale zase mam strach ze to zvohyba ty ramena a nevim presne jak se to vystuzovalo
20:51:17
09.07.2007
09.07.2007
myl@s
-> Ryzek: jo měl jsem tam kyvku a 2,5 cm podložky z duralu a nějaký pazvuky jsem neslyšel,ale je fakt,že jsem s tím nenajezdil stovky km,asi to není na nějaký dlouhodobý ježdění
20:43:41
09.07.2007
09.07.2007
Řízek
Hej dotaz kdyz si tam mel ty ATSa tak si tam mel jako kyvadlovou napravu ? Jestli jo tak to ti to nelamalo poloosy ? Páč ja je mam taky a vzadu mam este 5 cm podlozku a vozejvaj se jako kruty zvuky Tak to ted stoji na chlupe v garazi . porad pls