Diky za 9.5 bodu:)
Jinak s autem jezdím, ale teď už méně, srazy už nejsou a přes zimu bude v garáži. Zase asi až na jaře.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130GLS
r.v. 1983
Rok 2003:
Autíčko, které bylo původně na vývoz do Belgie - tzn černou koženkou potažená střecha a všudemožně pozavařované díry po řízení vpravo, brzdovém válci vpravo atd atd.
Původní cena byla 10 000, ale bylo na plyn, což byl hlavní aspekt, který mě přesvědčil ke koupi. Po bližším ohledání doma bych za něj ovšem nedal ani 2 000! No jako Shade - shnilá skrz na skrz atd.
První co bylo - nastoupilo vyvařování - prahy, kapsy, kufr, no a při jednom se taky zavařily kliky zadních dveří, že:)
Po vyvaření nastal čas na změnu vizáže Shade. Nátlakem zimy se však veškeré kitování, broušení a stříkání nedostalo stoprocentním výsledků. No zkrátka bylo mi docela zima na ruce, když jsem auto brousil a stříkal do plniče a přitom se mi vločky sněhu snášely pod ruce! Následkem toho tedy nedošlo ani na prodloužení kapoty ani na zavaření přebytečných otvorů, které jsem měl v plánu.
Později jsem také zavařil zadní čelo a poohlédl se po plastech. Po dlouhém a marném zkoušení, jak sjet se spojlerama na mé parkovací místo jsem se musel spojlerů vzdát:(( FŇUK a zůstalo tedy jen u prahů a křídla.
Shade byla následně snížena prostým skrácením pružin asi o dva závity a pod zadními koly se zabydlily podložky.
Následoval motor. 130ku nahradil Favorit 136ka.
No a dál už jen prkotinky a věci, kterým rozumí jen vyvolení z nás a ostatní nad vším tím jen kroutí hlavou a diví se, že nás baví platit ty nekonečné pokutové bločky, ale co my na to?? "BAVÍ!!"
Rok 2007: kompletní vyvaření spodku auta, vystužení ramen a všeho co šlo. Zrcátka M3, interier v zeleném koberci, zamračení kapoty, zavaření nádechů na sloupkách, veškerých děr po stěračích ostřikovačích atd atd...
Rok 2008: Konečně zadní spojler, taky nové kola, leštěné 15"ky s velkým límcem, gumy 195/50 R15, jiný sportovní výfuk s oválnou koncovkou. Konečně taky doplněno o cyklovač a další prkotinky. Elektrické stahování oken a jiný centrál na DO.
Rok 2009: Zelené neony pod autem, zelené LED osvětlení interiéru, jiný přední spojler, sportovní sedačky a 3 bodové pásy, LED diodové bodové světla vzadu a čočkové světla osazené xenony a LED obrysem - vše vlastní výroba, nové zadní plato s reproduktory Impulse, jiné prahy kompletně dokitované ke káře
Plány na rok 2010: Změna interiéru, zástavba palubovky z Filety, změna tapicírů a celkové vizáže. Dá li také časová situace, tak lambo dveře...
SOUHRN:
motor Favorit 136
zavařené zadní kliky
snížená
15" kola
gumy 195/50R15 Pirelli Drago P5000
vzadu podložky cca 2 cm
zavařené zadní čelo, nadechy na sloupkách, diry po stěrači a ostřikovači
nadvařená kapota
zrcátka M3
centrální stěrač
prahy
křídlo
přední spoiler
zadní spoiler
sportovní výfuk
stroboskopy
bodové LED zadní světla vlastní výroby
čočkové přední světla s xenonama taky made by doma
zelené neony
laminátové zadní plato s repro
LED osvětlení interiéru
...
2012: Auto jsem prodal, tak se s ním bude bavit už někdo jiný.... :(
r.v. 1983
Rok 2003:
Autíčko, které bylo původně na vývoz do Belgie - tzn černou koženkou potažená střecha a všudemožně pozavařované díry po řízení vpravo, brzdovém válci vpravo atd atd.
Původní cena byla 10 000, ale bylo na plyn, což byl hlavní aspekt, který mě přesvědčil ke koupi. Po bližším ohledání doma bych za něj ovšem nedal ani 2 000! No jako Shade - shnilá skrz na skrz atd.
První co bylo - nastoupilo vyvařování - prahy, kapsy, kufr, no a při jednom se taky zavařily kliky zadních dveří, že:)
Po vyvaření nastal čas na změnu vizáže Shade. Nátlakem zimy se však veškeré kitování, broušení a stříkání nedostalo stoprocentním výsledků. No zkrátka bylo mi docela zima na ruce, když jsem auto brousil a stříkal do plniče a přitom se mi vločky sněhu snášely pod ruce! Následkem toho tedy nedošlo ani na prodloužení kapoty ani na zavaření přebytečných otvorů, které jsem měl v plánu.
Později jsem také zavařil zadní čelo a poohlédl se po plastech. Po dlouhém a marném zkoušení, jak sjet se spojlerama na mé parkovací místo jsem se musel spojlerů vzdát:(( FŇUK a zůstalo tedy jen u prahů a křídla.
Shade byla následně snížena prostým skrácením pružin asi o dva závity a pod zadními koly se zabydlily podložky.
Následoval motor. 130ku nahradil Favorit 136ka.
No a dál už jen prkotinky a věci, kterým rozumí jen vyvolení z nás a ostatní nad vším tím jen kroutí hlavou a diví se, že nás baví platit ty nekonečné pokutové bločky, ale co my na to?? "BAVÍ!!"
Rok 2007: kompletní vyvaření spodku auta, vystužení ramen a všeho co šlo. Zrcátka M3, interier v zeleném koberci, zamračení kapoty, zavaření nádechů na sloupkách, veškerých děr po stěračích ostřikovačích atd atd...
Rok 2008: Konečně zadní spojler, taky nové kola, leštěné 15"ky s velkým límcem, gumy 195/50 R15, jiný sportovní výfuk s oválnou koncovkou. Konečně taky doplněno o cyklovač a další prkotinky. Elektrické stahování oken a jiný centrál na DO.
Rok 2009: Zelené neony pod autem, zelené LED osvětlení interiéru, jiný přední spojler, sportovní sedačky a 3 bodové pásy, LED diodové bodové světla vzadu a čočkové světla osazené xenony a LED obrysem - vše vlastní výroba, nové zadní plato s reproduktory Impulse, jiné prahy kompletně dokitované ke káře
Plány na rok 2010: Změna interiéru, zástavba palubovky z Filety, změna tapicírů a celkové vizáže. Dá li také časová situace, tak lambo dveře...
SOUHRN:
motor Favorit 136
zavařené zadní kliky
snížená
15" kola
gumy 195/50R15 Pirelli Drago P5000
vzadu podložky cca 2 cm
zavařené zadní čelo, nadechy na sloupkách, diry po stěrači a ostřikovači
nadvařená kapota
zrcátka M3
centrální stěrač
prahy
křídlo
přední spoiler
zadní spoiler
sportovní výfuk
stroboskopy
bodové LED zadní světla vlastní výroby
čočkové přední světla s xenonama taky made by doma
zelené neony
laminátové zadní plato s repro
LED osvětlení interiéru
...
2012: Auto jsem prodal, tak se s ním bude bavit už někdo jiný.... :(
Peťa130GLS - komentáře:
12:29:55
14.11.2010
14.11.2010
Peťa
09:23:54
02.11.2010
02.11.2010
Saker
velice zajmavá světla a ta palubaka? no hele, jako je pěkně nalakovaná, ale já mám radši, když je to originál, a ně tuctový díl od výrobce škoda.. ale jinak z 10ti bodů bych dal 9.5..
14:50:05
29.10.2010
29.10.2010
Rider skoda
-> Peťa: jezdis s tim?Ze to tady nejak utichlo.Ani novy fotky apod.
12:42:17
29.04.2010
29.04.2010
Peťa
-> josh: Do Mýta? U Pardubic? To je štace, chystáme se do té Mimoně další víkend, teď je ještě třeba dodělat a dolakovat pár věcí a jen tak to projet.
20:58:06
28.04.2010
28.04.2010
josh
tento vikend mam volno, tak se muzem nejak domluvit.... a co zajet v sobotu do Mýta?
15:36:07
27.04.2010
27.04.2010
Peťa
-> Kapřík: Díky
22:11:50
25.04.2010
25.04.2010
Kapřík
-> Peťa: krásný interiér a palubka Opravdu povedená práce
22:00:59
25.04.2010
25.04.2010
Peťa
-> josh: Aha, tak my se ti určitě ozvem, jak to vyjde. Jinak škoda, že Mimoň nejedeš. Dave skládá už vnitřek taky. Dneska jsme ještě lakovali a tapiciry už má taky na čalounění.
18:48:47
25.04.2010
25.04.2010
josh
pristi tyden jeste nevim jak budu mit sichty....jinak motor budu meni v polovine kvetna....do mimone nejedu. Co David, jak pokracuje?
17:07:49
25.04.2010
25.04.2010
Peťa
-> josh: Diky, planujeme, že tě přijedem s Davem zkontrolovat příští víkend :) Jak pokračuješ s motorem? Chystáš se taky do Mimoně 7.5.?
17:01:20
25.04.2010
25.04.2010
josh
pekna palubka
23:54:47
24.04.2010
24.04.2010
majo125ls - zrušená registrace
krajšia by bola bez tých plastov - tým nechem povedat že ted je pekná! iba trochu zaujimava pekne kola hodili by sa na moju emku..:D
13:13:44
20.03.2010
20.03.2010
Peťa
Trochu jsem uvažoval o sundání toho křídla, ale asi ho tam ještě nechám :) Jinak zadní světla si myslím, že by nevypadaly dobře, kdyby byly níže. Ale dík za připomínky :)
14:29:06
11.03.2010
11.03.2010
Rider skoda
-> Peťa: Pekna skodovka.Neplanujes casem dat dolu to kridlo,dle me ji to kazi vzhled?jinak zadni svetla jsi mozna mohl umistit krapet nize,takto pusobi to celo dle me nejak prazdne.Ber to v dobrem,jinak pekne;-)
18:36:43
15.02.2010
15.02.2010
strucy
-> Peťa: no bud ta čo mám v ID karte alebo skús strucy@azet.sk
00:18:40
13.02.2010
13.02.2010
Peťa
-> strucy: Posílal jsem ti mail s fotkama, ale neodešel... tak mi třeba napiš správný a já pošlu..
17:31:52
05.02.2010
05.02.2010
strucy
-> Peťa: len som chcel vidieť ako to tam máš , inak dík
12:40:26
01.02.2010
01.02.2010
Peťa
-> strucy: Zrcátka jsou přišroubované na trojúhelníkovém plechu, který jsem vevařil přímo do dveří..
18:08:07
29.01.2010
29.01.2010
strucy
-> Peťa: môžeš mi prosím ťa odfotiť ako máš upevnené zrkadlá aj zvnutra? vďaka