skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rapid už je v celku ukončený projekt. Jezdit s ním je spíš škoda.
Tento vůz je určen k běžnému používání ve stylu alá 90. léta
Typ: škoda 120L
Vyrobeno: v AZNP Mladá Boleslav 28. dubna 1987
Barva: 4185 Modrá blankytná
Najeto: ???
Stav: opravený šrot
Majitel: 3.
TP: původní
RZ: původní
Servisní knížka: ANO
23.12.2022
Zakoupen stěží pojízdný šrot.
13.03.2023
Zahájena - oprava respektive renovace styl samodomo garážový.
21.05.2023
Na rychlo dokončeno, aby Modrá mohla přijet na sraz ve Vyskytné.
18.06.2023
Najeto prvních 1000 km. Auto jezdí denně v běžném provozu. Všechno funguje.
14.08.2023
Najeto 2612 km bez závady v denním provozu - práce, nákup , pošta jízda za rodinou a
jeden sraz.
2.10.2023
Najeto 3115 km bez závady - zavařeny kameny v komínku rozdělovače. Rozdělovač prakticky bez vůle
a už žádné škubání :-).
23.12.2023
Modrá je s námi rok. Na autě probíhá drobná údržba a malé úpravy
9. 8. 2024
Uff tak drobná údržba hotová. Nakonec zabrala skoro celou sezónu.
22.10.2024
Konec sezóny za ty 2 - 3 měsíce najeto 3500 km v běžném provozu i po D1.
Letošní sezóna byla krátká, protože mi hrozně trvalo auto dokončit.
8. 3. 2025
Zřejmě poslední sezóna. Dnes výlet do Kopřivnice. Vše funguje cesta bez závad.
I tak bych škodovce rád nešel nového majitele.
Tento vůz je určen k běžnému používání ve stylu alá 90. léta
Typ: škoda 120L
Vyrobeno: v AZNP Mladá Boleslav 28. dubna 1987
Barva: 4185 Modrá blankytná
Najeto: ???
Stav: opravený šrot
Majitel: 3.
TP: původní
RZ: původní
Servisní knížka: ANO
23.12.2022
Zakoupen stěží pojízdný šrot.
13.03.2023
Zahájena - oprava respektive renovace styl samodomo garážový.
21.05.2023
Na rychlo dokončeno, aby Modrá mohla přijet na sraz ve Vyskytné.
18.06.2023
Najeto prvních 1000 km. Auto jezdí denně v běžném provozu. Všechno funguje.
14.08.2023
Najeto 2612 km bez závady v denním provozu - práce, nákup , pošta jízda za rodinou a
jeden sraz.
2.10.2023
Najeto 3115 km bez závady - zavařeny kameny v komínku rozdělovače. Rozdělovač prakticky bez vůle
a už žádné škubání :-).
23.12.2023
Modrá je s námi rok. Na autě probíhá drobná údržba a malé úpravy
9. 8. 2024
Uff tak drobná údržba hotová. Nakonec zabrala skoro celou sezónu.
22.10.2024
Konec sezóny za ty 2 - 3 měsíce najeto 3500 km v běžném provozu i po D1.
Letošní sezóna byla krátká, protože mi hrozně trvalo auto dokončit.
8. 3. 2025
Zřejmě poslední sezóna. Dnes výlet do Kopřivnice. Vše funguje cesta bez závad.
I tak bych škodovce rád nešel nového majitele.
Modrá - komentáře:
-> minno: Neměřil, nikdy jsem se kloubně ničeho nedoměřil, nicméně až bude po geometrii tak dám vědět. Na Rapidu mám nastaveno vepředu i vzadu 2° dobře to sedí a pěkně zatáčí, tady dám asi trochu míň.
-> Robert 106: Náprava vyzerá super.
Meral si odklony pred montážou nápravy do auta?
Ak pri finálnom ladení geometrie zistíš nejaký ten konečný rozsah možného odklonu s tými hornými ramenami, daj vedieť, celkom ma to zaujíma.
Meral si odklony pred montážou nápravy do auta?
Ak pri finálnom ladení geometrie zistíš nejaký ten konečný rozsah možného odklonu s tými hornými ramenami, daj vedieť, celkom ma to zaujíma.
-> minno: JJ pouze malý upgrade a těch děr co jsem zespodu zavařil.
-> Robert 106: No konečne vlečka

-> Jackie: Jo jsou. Teď jsem to zkoušel, ale byly na půdě.
Neříkal jsi, že sedačky z Rapida nejsou pohodlný? 

-> Jackie: Zatím 200 km a OK + to konečně brzdí.
Tak už nepoteče? 

-> Dušan: Lukasy z Octavie ale nechceme
Motorček netreba mechanicky upravovať, ako keď Klubko montoval celý náhon z Fabie?
skoda-virt.cz/cz/.../7067 -mechanismus-stercu-fabia- do-sade

skoda-virt.cz/cz/.../7067 -mechanismus-stercu-fabia- do-sade
-> minno: motorek potřebuje převrat uložení v origo 120 plechu a zbytek co si pamatuju sedí. Pak jen ta kabeláž, ale jak říkám, měl jsem to s Lukasma Octavia.
-> Robert 106: -> Dušan: Chcelo by to nejaký návod pre nás amatérov

-> Dušan 16.05.23 13:27:23: jj ten seriovej je děs, a ještě ten můj motorek než se pohne a přitom je vše vyčištěný nová mazelina a je to furt stejný.
Kdysi jsem dával motorek i s jednotkou z octavie. Popravdě to bylo minimálně 20x lepší jak ta hrozná série. Byl v tom takový ten normální pohyb jak na dnešních autech.
Motorek z Fábie jsem dával kvůli rychlosti. Je teď stejná jako u aut koncernu.
Zapojení je problematické. Motorek má mínus na kostře, a jen spínací kontakt v klidové poloze proti (-). Já jsem si vyrobil jednoduchý Ko, ale určitě by šlo použít jednotku stěračů z O1.
Zapojení je problematické. Motorek má mínus na kostře, a jen spínací kontakt v klidové poloze proti (-). Já jsem si vyrobil jednoduchý Ko, ale určitě by šlo použít jednotku stěračů z O1.
-> Robert 106: Fabia motorček stieračov funguje lepšie? Zapojenie je jednioduché?
Tohle jsem naposledy zažil v 15ti když jsem z podobného vraku dělal svoje první auto.
Už jsem například vytvořil unikátní zadní dveře které pasují do křivé kastle.
Už jsem například vytvořil unikátní zadní dveře které pasují do křivé kastle.




-> Bukaj: Jak píšeš brýle se dají vyměnit nebo ořezat.
Nakonec ale zůstanu u M-ka z jediného důvodu + ještě maličkost a to že by mě asi v celku jistě vyrazili z STK + je to auto u kterého se dochovala původní SPZ, TP manuál a všechny čísla sedí.
Je škoda, když se to dochovalo tak to vyjelo z fabriky, to měnit. Jsem 3. majitel.
Nakonec ale zůstanu u M-ka z jediného důvodu + ještě maličkost a to že by mě asi v celku jistě vyrazili z STK + je to auto u kterého se dochovala původní SPZ, TP manuál a všechny čísla sedí.
Je škoda, když se to dochovalo tak to vyjelo z fabriky, to měnit. Jsem 3. majitel.