Kocvin/Škoda 105 L Kocvin/Škoda 105 L

komentáře | popis | fotky | Kocvin | 22.12.23 13:20 | 142x v oblíbených
Prodáno 16.10. 2021..



Tohle auto mi nabídl jeden místní člen, po tom, co jsem se v komentářích u mé 136 LPG zmínil, že bych uvítal hezké eMko.. Po

domluvě se synem majitelky, jsem se na ní jel podívat a okamžitě jsem věděl, že jí beru.. Původně padl návrh, že auto papírově

zruším a kastli využiji na nějaký projekt, nebo uložím na horší časy. Ale když jsem viděl krásné původní značky a dokonce ještě

původní pneu, rozhodl jsem se, že zaplatím ekozlodějinu a auto zachovám celé i s doklady.



Teď nějaké to kurikulum.. Je to Škoda 105L vyrobená 15. Srpna 1988.. 25. Srpna 1988 jí v mototechně Ostrava koupil pan Pilař,

který jí až do dnešních dní pečlivě opatroval. K autu je ještě původní malý tp :) Od té doby najel zhruba 82 tis. km což je na autě dost znát..



Stav auta je vynikající s minimem koroze.. Jen je bohužel lakovaný levý zadní bok, ale snad se to po umytí a rozleštění ztratí..



Nějaký stručný popis úprav..



- Motor



- Blok a vana Felicia MPi, vrtání 75,5 mm, upravené T písty, odlehčené čepy.

- Zdvih 78 mm (upravená a svážená klika Fabia).

- Ojnice ve tvaru I, šrouby ARP.

- Upravená hlava s většími ventily a kanály, speciální ventilové pružiny, celokovové těsnění.

- Vačka Urban 295°/295°, zdvih palců 7,5 mm.

- Výfuk 4-1, s příčným tlumičem schovaným nad příčkou od pana Krejčího, omotáno termopáskou DEi.

- Chlazení oleje, pod kapotou umístěný chladič, vývod z adaptéru pod filtrem (olej Motul Ester 300V 15w50).

- Elektronické zapalování Darabos, snímací kolo na řemenici klikové hřídele, zapalovací lišta Felicia MPi.

- Dva dvojité karburátory Fajs DCOE 40 na přímém sání, molitanové filtry Ramair (časem chci box).

- Palivová, nízkotlaká pumpa Facet.

- Úprava řemenice vodního čerpadla pro drážkový řemen, alternátor Felicia, hlavní řemenice Felicia.



- Převodovka



- Skládaná, bývalá převodovka od MVM, kola Sixta

- Suchý 5q, SP 4,22

- I - 3,09, II - 1,93, III - 1,41, IV - 1,16, V - 0,96

- Kartery ve stříbrném laku

- Ocelová víka ložisek diferenciálu

- Olej Castrol Syntrans 75W-90



- Exteriér



- Kvůli výfuku vyřezané zadní čelo a pro chlazení oleje navařená mřížka v zadní kapotě. Jinak naprostá, šedá série..



- Podvozek a kola



- Přední náprava kompletně vyztužená.

- Spodní ramena sériová, vyztužená s upravenými držáky pro stabilizátor.

- Horní ramena trubková by Wlad

- Pružiny dle návrhu Tuner#2, výroba Jindas, tlumiče HP sporting, zesílené držáky.

- Upravené náboje na rozteč 4x108 se středem 65,1 mm.

- Kalený, 20 mm stabilizátor od Urbana.

- Strmý pastorek řízení Ing. Kalousek.

- Vše v zinku a nebo dvousložkovém, epoxidovém základu a následně vrchním dvousložkovém PUR.



- Zadní náprava vlečná, kompletně vyztužená.

- Pružiny kyvka, tlumiče Patrol (časem bude nejspíš Protlum a zakázkové pružiny)

- Podložky na změnu rozteče 4X130/4x108 se středem 65,1 mm.

- Vše v zinku a nebo dvousložkovém, epoxidovém základu a následně vrchním dvousložkovém PUR.



- Kola

- EvoCorse X3MA Zero 8x15, 4x108, et 25

- MiM 1900 7x15, 4x108, et 13

- Braid Fullrace Maxlight, 7x15, 4x108, et 25



- Pneu

- Toyo R888 195/50 R15.

- Toyo T1-R 195/50 R15.



- Brzdy



- Předek chlazené kotouče Kalmar.

- Rozšířené čtyřpískové třmeny, pístky z nerezi by Jindas, propojky.

- Desky Ferodo DS2500



- Zadek je kit na sériové náboje, od Stepan.

- Třmeny a desky Focus (TRW).

- Kotouče Peugeot (TRW).

- Lanovody a hadice na zakázku.



- Interiér



- Sportovní sedadla, jejich držáky a čtyřbodové pásy Sabelt.

- Volant OMP Corsica 350 mm v titanovém odstínu, nába upravená od Volanti Luisi.

- Zkrácené řazení od Paja120, prodloužená řadící páka, upravené táhlo řazení.

- Ukazatele tlaku a teploty motorového oleje Raid.

- Zrušen popelník a ovládání topení, panel vlastní výroby.

- Zadní sedadla pryč, koberec jen pod nohama řidiče a spolujezdce.

- Nad pravým zadním podběhem umístěna jednotka zapalování.

- Uřezaný doraz plynového pedálu a zpevněná konzola pro uchycení bowdenu.



Velké poděkování všem, co se podíleli na úpravě tohoto auta :) Ať už dodáním, či úpravou dílů, kompletací motoru nebo

cennými radami..




Škoda 105 1.4 Weber




https://youtube.com/short s/J5Cc9BQl7Bc?feature=shar e



Škoda 105 L




Škoda 105 L

Kocvin/Škoda 105 L - komentáře:

12:06:52
13.08.2018
Kocvin
12:06:00
13.08.2018
Kocvin
Ladění po cestě na CS-ko.. 1
zvětšit Kocvin/Škoda 105 L - obrázek od Kocvin vložen 13.08.2018 12:06:00
16:02:14
10.08.2018
Kocvin
-> TT_daniel: Už stanujeme, tak se pak stav.. 4
zvětšit Kocvin/Škoda 105 L - obrázek od Kocvin vložen 10.08.2018 16:02:14
upraveno 1x, naposled 10.08.2018 16:16:11
13:02:27
10.08.2018
TT_daniel
-> Kocvin: tak dufam ze si konecne uz pozrem toto auto na vlastne oci
12:52:14
10.08.2018
Kocvin
-> TT_daniel: jj :)
08:50:05
10.08.2018
TT_daniel
-> Kocvin: ides na CS-ko?
09:39:26
03.08.2018
Kocvin
-> Pavel P..: ono se odlejvá i tohle.. 8

-> Shader: 32/36 DGAV
21:48:12
02.08.2018
Shader
-> Kocvin 30.07.18 20:18:25: Co je to za karb?
21:45:06
02.08.2018
Pavel P..
-> vinorak: v zatáčkách se bude odlejvat 3..... a je třeba dát i novej pístek na akc. pumpičku....
upraveno 1x, naposled 02.08.2018 21:45:18
07:31:35
02.08.2018
vinorak
Já teď sehnal DDSR, tak uvidíme co to udělá :D
upraveno 2x, naposled 02.08.2018 11:43:40
23:53:41
01.08.2018
Kocvin
-> vinorak: Tím bych ztratil možnost s tím cestovat po srazech, po vlastní ose.. 1 Ale až bude hotová zelená, nebo rapid, tak možná.. 4
09:42:26
01.08.2018
vinorak
Když webery tak 4x ať to pořádně chrochtá 1
20:18:25
30.07.2018
Kocvin
Ladím karburaci a už radši ani nepočítám kolikrát to bylo dole.. Ale teďka už snad naposledy. Zdá se, že už z toho více nevymáčknu.. 1
zvětšit Kocvin/Škoda 105 L - obrázek od Kocvin vložen 30.07.2018 20:18:25
22:05:05
09.07.2018
Kocvin
-> Tomaso435: Byl jsem hlavně furt nažraný..3
21:44:09
09.07.2018
Tomaso435
-> Kocvin: ty ses tam ani nemihnul.... abych ti koupil tu klobásu 3 hergot... takhle mám dluh už 2 roky u NWKT pivo a ted už i u tebe :-D
upraveno 1x, naposled 09.07.2018 21:44:21
21:39:44
09.07.2018
Kocvin
-> onda: Dík..
20:29:14
09.07.2018
onda
Máš to moc pěkný4
06:31:36
09.07.2018
P@wlos
-> vinorak: tam kde tažné 3 3 3
23:32:41
08.07.2018
Kocvin
-> vinorak: Jezdím jen za pěkného počasí..3 2
13:37:50
06.07.2018
vinorak
dobrý den pane řidiči, kde máte zadní mlhovku ? 2
Extreme Tyres