![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem ji konečně koupil.Po první majitelce.Rok výroby 1988,najeto 74 200km.Skoro vše původní.Levý blatník se bude měnit.Jinak téměř bez koroze. Nakonec jsem se rozhodl kompletně rozebrat.Něco se bude muset měnit,ale není toho moc.
Auto původně na vývoz,pro vadu na blatníku šlo do prodeje tady.Auto koupila majitelka díky známosti v Mototechně.
Motor
Nové písty,kroužky,ojnice a klikovka
Hlava upravená na bezolovo,gufera na ventylech
C vahadla,vačka 265
karburátor SEDR 2933
Za sestavení motoru díky Martin Bradna Podoliby
Převodovka suchá 4,22,nový stálý převod,synchrony
GO Vrba
Kola pampelišky(Ford) 5,5x13 pneu 175/70/13 Barum
Druhý motor:
Blok š 781.136 předělaný na 742.136-měrka na olej,rozšířený nálitek na číslo motoru
Nová klikovka š 130? asi,vyvážená se setrvačníkem,přítlačákema řemenicí-Zámrsk 62
nové ojnice š 130 vyvážené mezi sebou do 0g
odlehčený setrvák,přítlačák Sachs
vačka 265° -Petr Urban
Bezdotykový rozdělovač ze š Favorit
Hlava snížená o 0,9mm,KP 10,7 ,slícované se sacím potrubím
Karburátor 3255(TAZ 1500) po celkové očistě a kontrole u Bukaje
Řemenice vodní pumpy a alternátoru z duralu-výroba zdejší člen Jindas
Alternátor Pal 70A
Výfukové svody a příčný tlumič-Hricina
Celkové sestavení motoru a další věci okolo -Martin Bradna Podoliby
Auto původně na vývoz,pro vadu na blatníku šlo do prodeje tady.Auto koupila majitelka díky známosti v Mototechně.
Motor
Nové písty,kroužky,ojnice a klikovka
Hlava upravená na bezolovo,gufera na ventylech
C vahadla,vačka 265
karburátor SEDR 2933
Za sestavení motoru díky Martin Bradna Podoliby
Převodovka suchá 4,22,nový stálý převod,synchrony
GO Vrba
Kola pampelišky(Ford) 5,5x13 pneu 175/70/13 Barum
Druhý motor:
Blok š 781.136 předělaný na 742.136-měrka na olej,rozšířený nálitek na číslo motoru
Nová klikovka š 130? asi,vyvážená se setrvačníkem,přítlačákema řemenicí-Zámrsk 62
nové ojnice š 130 vyvážené mezi sebou do 0g
odlehčený setrvák,přítlačák Sachs
vačka 265° -Petr Urban
Bezdotykový rozdělovač ze š Favorit
Hlava snížená o 0,9mm,KP 10,7 ,slícované se sacím potrubím
Karburátor 3255(TAZ 1500) po celkové očistě a kontrole u Bukaje
Řemenice vodní pumpy a alternátoru z duralu-výroba zdejší člen Jindas
Alternátor Pal 70A
Výfukové svody a příčný tlumič-Hricina
Celkové sestavení motoru a další věci okolo -Martin Bradna Podoliby
Polyš/Škoda 120/136 - komentáře:
-> miguelias: To se divim, většina lidí považuje vrbovou za jednu z těch horších. ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> miguelias: Dík.Snažím se.Já chtěl červenou.Doma jsme neměli auto ,než červené.Ale tahle barva se mi také líbí. :)
Hezky to děláš. Moje vysněná barva :)
-> miguelias: Dík. :)
Moc hezká práce. ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Vena: No,tak alespoň jako pokus. :) Dík. Minno-bude tam vlečka.
-> Vena: Pravda. Kyvka je des![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Chlapci škodovku neodhlučníte ani 10mm izolací:)
Neznáte tu hlášku?... karoserie škoda 105/120 je reproduktor motoru
Jinak moc pěkná a detailní práce, držím palce![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Neznáte tu hlášku?... karoserie škoda 105/120 je reproduktor motoru
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jinak moc pěkná a detailní práce, držím palce
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Polyš: Caka ma po laku podobna kura, n podlahu ale zvazujem 4mm, inde 2-2,5mm .. Len este neviem ci riesit aj protihlukove dake
-> peter13789: Aj,trochu jsem to přehodil.Antivibr je 3mm, a protihluk bude 8mm,ten budu teprve lepit.
-> Polyš: 8mm si sa asi pomylil :D ... a toto je antivybračné, ešte protihlukove predpokladam že budeš lepiť
-> Eidy: Plechy jsou v pohodě.Na fotku mrknu,jestli něco bližšího mám.
Tady se dost maká, jak tak koukám. A hezky. Jak to dopadlo po brokování? Byla by nějaká detailnější fotka plechu? Abych to mohl porovnat s pískem. Není to pak natažený?
-> peter13789: No,nějakých 8mm.Ještě na to přijde antivibrační. Ten tunel se mi moc nechtěl,je tam plyn,sytič,ručka.Ještě uvidím.
-> Polyš: tlmenie chvalim, odporucil by som aj stredevy tunel .. Aku hrubku si pouzil?
-> Pavel P.. 03.10.16 19:56:30: To je vtipný, přesně tuhle větu jsem dnes dopoledne četl v knize "Aby jezdily i v roce 2000"...:-). Jinak auto moc pěkné...
-> Pavel P..: Úplně přesně tak. :)
-> Robert 106: "Plnit pouze nemrznoucí směsí obsahující inhibitory koroze"...konec citátu![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)