skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
23:06:41
23.04.2005
23.04.2005
Kroulíček
-> Matsoft 23.04.05 23:05:23: Jasně máš pravda!!Neboj polepšim se!!!
23:05:23
23.04.2005
23.04.2005
Matsoft
Pěkné, ale chtělo by to víc fotek.
17:21:21
23.04.2005
23.04.2005
Feorg - zrušená registrace
Super kola 9b.
17:18:21
23.04.2005
23.04.2005
ajsman
Kroulíček:odemě máš 9b. Ty kola jsou fakt dobrý.
16:07:10
23.04.2005
23.04.2005
chroust
Máš to moc hezký ty kola a podlozky jsou obzvlášť pěkný dávám 10b
13:57:29
23.04.2005
23.04.2005
Čokin
Oplacim bodíky díky
22:07:25
22.04.2005
22.04.2005
manijak
tak jen "podobný" ale ty podložky Ti závidím...ještě jsem se ke vnějšku nějak neměl uplně čas dostat...a kolečka jsou taky super... oplácím bodíky
21:11:57
22.04.2005
22.04.2005
Kroulíček
-> Bimbo 22.04.05 17:00:53: Jo dík!!Moc práce !!Né přímo mrtě!!já mam velký plány a málo času a peněs!!ale aš to v létě rozjedu tak to teprv bude ono!
21:10:32
22.04.2005
22.04.2005
Kroulíček
-> funes 22.04.05 16:55:39: Díkas!!Taky sem si dal práci je sehnat tak levně!!
21:09:17
22.04.2005
22.04.2005
Kroulíček
-> tomasino 22.04.05 15:24:16: Díkas!!Taky se mi moc líby!!ale aš tam bude koberec a noví sedčky a pár vychtávek tak to bude teprv vono!
21:06:30
22.04.2005
22.04.2005
Kroulíček
-> Lukes 22.04.05 20:40:10: Moc dík!!!Sem dlužník!
21:04:20
22.04.2005
22.04.2005
Kroulíček
-> Morda 22.04.05 15:45:56: Já jsem ti je dával!!!Ale pro jistotu se podívám!!
20:59:26
22.04.2005
22.04.2005
Kroulíček
-> hrňa 22.04.05 14:09:24: Jo dík já se taky těším aš bude v kupě!!!Tak do konce tejde to dude hotoví!
20:40:10
22.04.2005
22.04.2005
Lukes
mmm...v klidu. Oplácím 10b
20:30:53
22.04.2005
22.04.2005
Kroulíček
-> DOOlittle 22.04.05 12:47:17: Jo dík!!Já ji dodělám protože to je citová záležitost!
20:29:38
22.04.2005
22.04.2005
Kroulíček
-> KEAN 22.04.05 11:53:56: Jak hrajou prostě suprově!!nemaj chybu!!Mužu ti je jen doporučit!!
17:00:53
22.04.2005
22.04.2005
Bimbo
Zatim nic moc, ale zacatek slibnej. Je na tom jeste dost Prace. 7b:-).
16:55:39
22.04.2005
22.04.2005
funes
mas odomna 8b. hlavne za tie repraky vo dverach
15:45:56
22.04.2005
22.04.2005
Morda
-> Kroulíček: Tiez este budes mat co robit,ale snaha je a drzim palce.mas to za desinu,ale niak si my tie bodiky nepridal
15:24:16
22.04.2005
22.04.2005
tomasino
máš vakt povedenej interiér!!! Dávám 8b