skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
21:03:27
25.04.2005
25.04.2005
Kroulíček
-> tuningkamil 25.04.05 20:59:52: Akorát já ji mám malinko vybledlou!
20:59:52
25.04.2005
25.04.2005
tuningkamil
-> Kroulíček: ty mas stejnou barvu jako ja. posilam 10 bodu
20:47:16
25.04.2005
25.04.2005
Kroulíček
-> M.I.K.I 25.04.05 20:39:29: Jo díkas ještě spousta práce???spíš mrtě!!!
20:39:29
25.04.2005
25.04.2005
M.I.K.I
->kroulíček:No pane koukám a máš ještě hodně práce jako ja!!!! Dobrý repro,taky mě ještě čeká koupě něčeho takového!!!!Oplácim
19:42:49
25.04.2005
25.04.2005
Kroulíček
-> Ge-OR-Ge 25.04.05 19:34:00: Jaj díkas!!!
19:34:00
25.04.2005
25.04.2005
Ge-OR-Ge
vypada do bře opacím bodíky
18:23:03
25.04.2005
25.04.2005
stresman
celkom dobre, daj lak a bude to fajn. inak k tej farbe.
ked si dobre spomynam tak 2kg farby,1kg laku a 0,5L riedidla a to vsetko za 1600 Sk, myslim ze cena prijatelna na to ako to vyzera
ked si dobre spomynam tak 2kg farby,1kg laku a 0,5L riedidla a to vsetko za 1600 Sk, myslim ze cena prijatelna na to ako to vyzera
14:24:20
25.04.2005
25.04.2005
Kapr
10b
09:56:40
25.04.2005
25.04.2005
Doyle
-> Kroulíček: taky držím palce ale bodoval jsem už dávno za 9.
09:14:31
25.04.2005
25.04.2005
Douby
Jen se snaž, opravdu to vypadá slibně . Dávám 8b.
22:44:11
24.04.2005
24.04.2005
Wazzi
-> Kroulíček: Vypadá to slibně tak hodně zdarů do budoucna...
22:30:16
24.04.2005
24.04.2005
strucy
-> Kroulíček: dík za body, zvyšujem na 8
22:09:53
24.04.2005
24.04.2005
Kroulíček
-> Zabak 24.04.05 21:50:51: Jo hraje to solidně ale chtělo by to ještě nějaky to radyjko a zesík!
21:52:19
24.04.2005
24.04.2005
Zabak
7b
21:50:51
24.04.2005
24.04.2005
Zabak
to bude hrat pekně co
21:13:07
24.04.2005
24.04.2005
Kroulíček
-> hany 24.04.05 21:04:13: Díkas!!moc děkuju!!
21:04:13
24.04.2005
24.04.2005
hany
-> Kroulíček: přidávám na 8b
20:17:36
24.04.2005
24.04.2005
Kroulíček
-> Jiri Pycha 24.04.05 20:06:59: Díkas!!!
20:06:59
24.04.2005
24.04.2005
Czert
Dávám 8 ,jen tak dál
23:09:32
23.04.2005
23.04.2005
Kroulíček
-> Feorg 23.04.05 17:21:21: Díkas!!!Ale pujdou prič!!Sehna sem si klasiky otvíráky!!Ty tam padnou líp!!