skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
20:25:04
12.02.2007
12.02.2007
Kroulíček
V průběhu týdne dám další fota jak se pokračuje a tak!a nafotim další new věcičky!
20:22:59
12.02.2007
12.02.2007
Kroulíček
Targa 12.02.07 18:52:27 napsal: -> Borin: ne ja o ničem nevim přece jak bych mohl ja si myslim ze natirate podvozek asfaltem ty bláhu budu sportát
20:21:41
12.02.2007
12.02.2007
Kroulíček
-> Wrcteam 12.02.07 18:39:01: no já mám ti imbusi upně vyhnile a nejdeto jeto na píču
20:20:55
12.02.2007
12.02.2007
Kroulíček
havlik 12.02.07 10:27:26 napsal: -> Kroulíček: já nemyslel usekat hlavy ale působit tim majzlíkem ve směru povolování tim že ho budeš zasekávat do tý hlavy toho šroubu já to tak dělal a taky sem to povolil
čoveče to je také možnost skusím jeden šroubek
čoveče to je také možnost skusím jeden šroubek
18:59:52
12.02.2007
12.02.2007
Targa
-> Borin: ja to věděl že se chysta něco velkyho a vono rychlý pruhy
18:56:50
12.02.2007
12.02.2007
Borin - Král tuzerů
-> Targa: Kdyby jen podvozek...dneska sem mu udělal asfaltem rychlý průhy přes střechhu a kapoty
18:52:27
12.02.2007
12.02.2007
Targa
-> Borin: ne ja o ničem nevim přece jak bych mohl ja si myslim ze natirate podvozek asfaltem
18:50:39
12.02.2007
12.02.2007
Borin - Král tuzerů
-> Targa: Ty o něčem víš ??? Povídej
18:48:26
12.02.2007
12.02.2007
Targa
-> Borin: koukam tady nikdo o ničem nevi
18:39:01
12.02.2007
12.02.2007
Wrcteam - zrušená registrace
-> Kroulíček: pokud myslis na poloosach tak to v celku i de at zije WD a podobny veci:D
17:55:14
12.02.2007
12.02.2007
Borin - Král tuzerů
-> havlik:
11:58:28
12.02.2007
12.02.2007
havlik
-> Borin: to jo možný ale když sem to dělal já tak nebyl po ruce žádnej pořádnej vercajk
11:06:24
12.02.2007
12.02.2007
Borin - Král tuzerů
-> havlik: Hvězdička je na to lepší a je to rychlejší
10:27:26
12.02.2007
12.02.2007
havlik
-> Kroulíček: já nemyslel usekat hlavy ale působit tim majzlíkem ve směru povolování tim že ho budeš zasekávat do tý hlavy toho šroubu já to tak dělal a taky sem to povolil
10:24:44
12.02.2007
12.02.2007
Kroulíček
-> havlik 12.02.07 10:02:10: no borin mě včera poradil něco jiného...kdiš to budeš muset pak odvrtat a to je pracné..prej je gut sehnat si nějakou hvězdu a na ten ibuse jí natukat a normálně v poho vyšroubovat
10:02:10
12.02.2007
12.02.2007
havlik
-> Kroulíček: nejlíp se to povoluje majzlíkem
09:59:45
12.02.2007
12.02.2007
Kroulíček
-> Borin 11.02.07 22:34:44: zatloká a zatlouká
09:57:31
12.02.2007
12.02.2007
Kroulíček
-> Wrcteam 11.02.07 22:00:05: no převodovka je uš čistá musim to nafotitale byl to humus...tetkon ještě vyleštit a bude ok..no a začal jsem drbat nápravi a čistit naštěstí jsou v gut stavu ale nejdou některé šrouby a hlavně inbusi povolit.
22:34:44
11.02.2007
11.02.2007
Borin - Král tuzerů
-> Kroulíček: Já ??? Já o ičem nevím
22:00:05
11.02.2007
11.02.2007
Wrcteam - zrušená registrace
to drbani ty spajzky ti nezavidim brrrr