skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
21:10:42
21.02.2007
21.02.2007
Kroulíček
Kroulíček 21.02.07 21:08:15 napsal: -> PETER: však vidíš foto..to viže bude ale snažim se dát co možná nejlepší dili.. a ty puvodní ramena nebyli zase aš tak super tak jsem si za dobré peníze pořídil new ramena..no a ještě se podíven na to foto pořádně..jsou tam výstuhy na šikmé ramena..
21:08:15
21.02.2007
21.02.2007
Kroulíček
-> PETER: však vidíš foto..to viže bude ale snažim se dát co možná nejlepší dili.. a ty puvodní ramena nebyli zase aš tak super tak jsem si za dobré peníze pořídil new ramena..
19:34:14
21.02.2007
21.02.2007
PETER
hmm..pěkná ramena tak vlečka nebude?
21:08:43
20.02.2007
20.02.2007
Kroulíček
opět něco málo
20:07:48
19.02.2007
19.02.2007
Kroulíček
-> Horst 120: dík..neboj budu pokračovat..jak si my řekl sám dukladnost je základ
20:06:30
19.02.2007
19.02.2007
werry gut jen tak dál
20:15:41
17.02.2007
17.02.2007
Kroulíček
-> PETER 17.02.07 19:52:14: no tak pak se nějak ozvi a já to očíhnu...
19:52:14
17.02.2007
17.02.2007
PETER
no ted nedělám jsem totálně bez peněz,ale příští měsíc pojedu pro vlečku tak se bude renovovat a vlétě to hodim na auto
20:51:36
16.02.2007
16.02.2007
Kroulíček
-> PETER 16.02.07 15:44:02: no ani bych neřekl.. Ale dík!jj budu jí pozdravovat neboj... a jak ty co auto?
15:44:02
16.02.2007
16.02.2007
PETER
teda koukám,že si se dost rozjel už se těšim až se uvidíme a pozdravuj Lucku
21:37:05
14.02.2007
14.02.2007
Kroulíček
Bruno86 14.02.07 15:08:10 napsal: -> Borin: kurnik to je driver no já jinak jezdim pomalu
21:36:37
14.02.2007
14.02.2007
Kroulíček
Tuner#2 14.02.07 15:18:20 napsal: -> Borin: To zamrzí, to je hned...nj nedá se nic nělat..jel jsem pomalu celou dobu protže tam stojej pořát..no a byl tam ciklista kterej táhnul za sebou kárku, no a já jsem ho začal předjíždět ale najednou se protimě viřítilo auto tak jsem malinko přidal a oni mě změřili..a nejlepší co bylo natom že ty policajty měřili na zahradě rodíného domku..nato jsem čučel
15:18:20
14.02.2007
14.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Borin: To zamrzí, to je hned...
15:08:10
14.02.2007
14.02.2007
Bruno86 - zrusena registrace
-> Borin: kurnik to je driver
15:05:27
14.02.2007
14.02.2007
Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2: 61Km/h obec
13:31:19
14.02.2007
14.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kroulíček: A za co?
20:51:49
13.02.2007
13.02.2007
Kroulíček
-> Borin 13.02.07 10:12:30: čoveče tak jsem dnesak potkal měštáci a hnetkon mě napálili 2 body.. a 1000 nato
10:12:30
13.02.2007
13.02.2007
Borin - Král tuzerů
-> Kroulíček: Protože to máš na vrtačku a tou uděláš kulový...puč si flexu a kup dráťák a uvidíš jak to pude dolů...brousit to rukama je kravina...
08:57:15
13.02.2007
13.02.2007
Kroulíček
-> Wrcteam 13.02.07 07:21:00: jjj to máš recht.jen mě sere že jsem si koupil totouč na nápravi(brusnej) a on je tak na píču že to musim brousit rukama aby to mělo nějakej vysledek...
07:21:00
13.02.2007
13.02.2007
Wrcteam - zrušená registrace
-> Kroulíček: hele tak se alespon nenudis