skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
16:38:04
18.03.2007
18.03.2007
Wrcteam - zrušená registrace
-> Kroulíček: mam doma pro tebe tu hlavu za 4 kylicka vazeny.....
13:34:21
18.03.2007
18.03.2007
pyroman
-> Kroulíček: koukám, že se tady pilně pracuje a nakupujou se díly....jen tak dáál...už abych měl taky chcechtáky a mohl začít dělat na autě
20:30:01
17.03.2007
17.03.2007
Wrcteam - zrušená registrace
-> Kroulíček: ok
19:37:48
17.03.2007
17.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam: pro laufik a pásyjj neboj dám vědět
23:28:16
16.03.2007
16.03.2007
Wrcteam - zrušená registrace
-> Kroulíček: ok pak rekni ja ti zkusim dohnat tu hlavu za nejakej rozumnej peniz, aby si ji moch nasadit a jet.. jo pro veci:)) pro ten lauf jo?:D
22:59:05
16.03.2007
16.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam: no pojedu si asi tam pro věci tak az tebou skočim
22:57:56
16.03.2007
16.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam: ježiš to je na klídek tam to znám
22:52:01
16.03.2007
16.03.2007
Wrcteam - zrušená registrace
-> Kroulíček: vrchlabi kousek od brajna ouuu conra :D
22:48:01
16.03.2007
16.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam: no neníproblém kde že teda bydlíš?
22:46:31
16.03.2007
16.03.2007
Wrcteam - zrušená registrace
-> Kroulíček: hlavu bych tady mel.. ale potrebuje prebrousit ventily a je lehce sliznuta a ma vetsi kanaly..pak mozna bych vyhrabal jeste jednu ale musis si pro ne prijet.ta je podle me ok spalovaky drzej atd
22:27:05
16.03.2007
16.03.2007
Kroulíček
tak popisek jsem malinko upravil jsem línej to vypsat ale kdyby nějakej dotázek nebo nějaké nerounalost takse ptejte nebo rounou nadávejte
22:14:45
16.03.2007
16.03.2007
Kroulíček
-> Kroulíček: oprava přebrousit vačku
22:05:17
16.03.2007
16.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam: no já mám na mojí palici v píči závit...( na svíčku)no já jsem myslel jetli nevíš o nějaké přebroušené!!nebo ty víš o někom kdo by mně jí přebrousil mám doma nějaké vačky z modelu 135 a jsou mi tu nanic...
20:45:56
16.03.2007
16.03.2007
Wrcteam - zrušená registrace
-> Kroulíček: noo budu.... mam zase rozrezanou nohu... tak snad to bude ok.. 136 kovou hlavu? o ty jedny vim..ale lepsi je z mpi.. to nema cenu ani prehazovat...k cemu vacku ze 136? na prebrus?
20:24:18
16.03.2007
16.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam: jo tak to jsem nevěděl že jsi byl ve špitále...dpufám že jsi v pohodě nebo aspon budeš
20:23:26
16.03.2007
16.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam: no a ty jí budeš pak prodávat?
schánim vačku nebo palici ze 136 (fa) nevíš o něčem?
schánim vačku nebo palici ze 136 (fa) nevíš o něčem?
19:50:53
16.03.2007
16.03.2007
Wrcteam - zrušená registrace
-> Kroulíček: noo hele ze spitalu toho moc neudelam... sem psal u auta ze se prace odkladaj... uvidis ja jeste uvidim kterej tam, vrznu ale to musim nejdriv odzkouset nez ho zadelam:)jeste chvili s tou feldou pojezdim.. protoze ma najetejch 40 km...
19:32:29
16.03.2007
16.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam: a jak dopadla ta renovace té přední nápravy?nějak se kemně nedostali fota ..
19:29:06
16.03.2007
16.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam: nebo něco jinačího?co jsi udělal vlastně z tamtím motorem?
19:28:40
16.03.2007
16.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam: a ty ta, dáváš tu fabku?