skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
20:53:05
29.04.2007
29.04.2007
Kroulíček
-> TOMIK--007 29.04.07 14:32:36: ahoj no jak jak motor je v autě ale nějak se mu nechce do práce ale já mu domluvím no ještě potřebuji pár volovin a tak ale spíš potřebuji dodělat ty lamina!musim to rozjet abych také něco stihnul! jen doufám že to nějak stihnu aspon na pulku sezony!
18:24:21
29.04.2007
29.04.2007
ElKo1811
Nazdar to si si sám lakoval?kde si kupoval ten lak?Inak nádherná práca.
14:32:36
29.04.2007
29.04.2007
TOMIK--007
-> Kroulíček: Tak jak pokračuješ chlapee??
21:47:32
25.04.2007
25.04.2007
Kroulíček
-> Mar3k 24.04.07 00:11:38: ale mužu poradit
21:46:57
25.04.2007
25.04.2007
Kroulíček
Mar3k 24.04.07 00:11:38 napsal: -> Kroulíček: Ok, Ok, aspon foto tvojho kufru s detailom na dieri da sa?? dik no to nee todudlě věc nerad ukazuji!musim to zavařit aš to pojede!
00:11:38
24.04.2007
24.04.2007
Mar3k
-> Kroulíček: Ok, Ok, aspon foto tvojho kufru s detailom na dieri da sa?? dik
09:35:36
22.04.2007
22.04.2007
pyroman
-> Kroulíček: mno pokud budou love tak začnu...musím
20:46:45
20.04.2007
20.04.2007
Kroulíček
pyroman 20.04.07 20:20:30 napsal: -> Kroulíček: nj asi budu muset sehnat nějakou garage v Práglu a dělat tamno nekecej !tomu nevěřím!ty budeš něco také dělat?! no ale chtělo by to a moc
20:45:54
20.04.2007
20.04.2007
Kroulíček
-> Mar3k 20.04.07 13:30:17: psal jsem ti do ID
20:20:30
20.04.2007
20.04.2007
pyroman
-> Kroulíček: nj asi budu muset sehnat nějakou garage v Práglu a dělat tam
13:30:17
20.04.2007
20.04.2007
Mar3k
-> Mar3k: ,,cakal som taku odpoved,, to patrilo ku kapacite baterky..to nebolo ze ti odisiel komp
23:32:30
19.04.2007
19.04.2007
Mar3k
-> Kroulíček: no cakal som taku odpoved , no rozhodol som sa ze budem davat bixenony + hmlovku do jedneho svetla.. nech je sranda.. vyzera to uplne rovnako... mozes mi poskytnut niake foto z montaze? bol by som velmi rad
19:42:13
18.04.2007
18.04.2007
Kroulíček
pyroman 29.03.07 13:04:45 napsal: -> Kroulíček: čéče jak to tak vypadá tak budu v tahu i přes prázdninynj já jsem také v péče tak neboj nejezdim nic!!tak to máme pešek oba
19:41:39
18.04.2007
18.04.2007
Kroulíček
Mar3k 29.03.07 00:43:11 napsal: -> Kroulíček: Ahoj, zaujali ma tvoje xenony.. by ma zaujimalo ci si musel zvecsovat priestor za svetlami aby si tam vopchal tu sosvku zcelym tym.... nevies ako to je s potrebou baterky? bo sa mi prinieslo ze potrebujem kvoli nim silnejsiu baterku, no ale ked som pozeral na vybojky maju 33W tak nerozumiem tomu.. Nevies, ze ci na ich nastartovanie treba daky velky prud alebo co? Dakujem tiu zatial ahoj nejdříve bys se ti chtěl omluvit že jsem nenapísal dříve ale měl jsem PC prič!!ano musí zvětšit díru tedik spíš udělat díru do kufru a vepachat ten xenon do kufru!ano vibojky mají 33w!při nastartovaní to bere hodně proudu ale pak to ustane a berou minymuým...asi o pulku mene něš 50w co jse tam měl...!baterku mám 45 a je to v poho!!!vřele doporučuji
13:04:45
29.03.2007
29.03.2007
pyroman
-> Kroulíček: čéče jak to tak vypadá tak budu v tahu i přes prázdniny
00:43:11
29.03.2007
29.03.2007
Mar3k
-> Kroulíček: Ahoj, zaujali ma tvoje xenony.. by ma zaujimalo ci si musel zvecsovat priestor za svetlami aby si tam vopchal tu sosvku zcelym tym.... nevies ako to je s potrebou baterky? bo sa mi prinieslo ze potrebujem kvoli nim silnejsiu baterku, no ale ked som pozeral na vybojky maju 33W tak nerozumiem tomu.. Nevies, ze ci na ich nastartovanie treba daky velky prud alebo co? Dakujem tiu zatial
21:44:22
20.03.2007
20.03.2007
Kroulíček
-> pyroman: no já jsem vlastně také v tejdnu v piče)))ale snažim se no.. hele tu palubovku ti mužu dát a na penězích zatim nepádam..
22:37:29
19.03.2007
19.03.2007
pyroman
-> Kroulíček: jj to věřím, že to jde pomalu...u mě to jde mnohem pomáleji, protože sem v týdnu v Praze
17:55:39
18.03.2007
18.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam: ok uvidíme co doma vykutim z tou palicí mojí
17:54:59
18.03.2007
18.03.2007
Kroulíček
-> pyroman: jj nakupuju a dělá ale boužel jde to moc pomalu....no se těším nato jak stim něco uděláš docela by to potřebovala