skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
10:19:44
01.08.2007
01.08.2007
Targa
-> Kroulíček: ja za to nemuzu ze se mi tvuj projekt mota pod nohama
09:29:09
01.08.2007
01.08.2007
Kroulíček
Targa 26.07.07 20:57:05 napsal: -> Martin/125/: fota se držej v tajnosti...ja jich nekolik mam ale taky nedám
...uvidite je v pravej čas :Dnj kdyš seš šmirák)))))))))
...uvidite je v pravej čas :Dnj kdyš seš šmirák)))))))))
20:57:05
26.07.2007
26.07.2007
Targa
-> Martin/125/: fota se držej v tajnosti...ja jich nekolik mam ale taky nedám
...uvidite je v pravej čas :D
...uvidite je v pravej čas :D
20:46:32
26.07.2007
26.07.2007
Kroulíček
-> Martin/125/ 23.07.07 20:14:17: děkuji!fota jsou ale držim je zatim doma pod pokličkou)))
20:14:17
23.07.2007
23.07.2007
Martin/125/
pěkná,chtělo by to vic fotek
20:47:54
24.06.2007
24.06.2007
Kroulíček
-> pyroman 24.06.07 10:14:59: ok není problém!!!!
10:14:59
24.06.2007
24.06.2007
pyroman
-> Kroulíček: mno já sem přes tejden v Práglu, ale pokud bych jel domů na víkend tak se ti ozvu
10:10:44
24.06.2007
24.06.2007
Kroulíček
spyker 22.06.07 22:06:56 napsal: -> Kroulíček: jj vím koukal jsem jak si postupoval snad taky projdu takovou evolucí jako ty ... a co máš na autě novýho??? né že by tomu něco scházelo ale nějaký chromový kolečka by tomu slušely dík dík je zatim sposta času no( no kolečka jsou nové neboj z límečkem kterej je mírně vileště nej!změnilo se dost věci!aš to bude v cajku dám fota!
10:09:18
24.06.2007
24.06.2007
Kroulíček
-> pyroman 22.06.07 21:17:04: čus ne v poho mužeš přijet kdykovi tendle tejden mám rani tak budu robyt celej tejden!
22:06:56
22.06.2007
22.06.2007
spyker
-> Kroulíček: jj vím koukal jsem jak si postupoval snad taky projdu takovou evolucí jako ty ... a co máš na autě novýho??? né že by tomu něco scházelo ale nějaký chromový kolečka by tomu slušely
21:17:04
22.06.2007
22.06.2007
pyroman
-> Kroulíček: přijel bych, ale zítra dělám na GLku spojku
-> spyker: musíš chvíli vydržet a fotky budou
-> spyker: musíš chvíli vydržet a fotky budou
20:34:12
22.06.2007
22.06.2007
Kroulíček
-> spyker 22.06.07 18:00:58: ahoj no měl jsem jích tady 55 ale udělal jsem čistku a nechla jsem jen 3
20:33:39
22.06.2007
22.06.2007
Kroulíček
-> pyroman 22.06.07 14:21:37: se přijet podívat!!!
18:00:58
22.06.2007
22.06.2007
spyker
já chci nějaký fotky takový pěkný GLko a jen 3 fotos ... styď se
14:21:37
22.06.2007
22.06.2007
pyroman
-> Kroulíček: tak co Martine, jak pokračuješ???
10:05:40
08.06.2007
08.06.2007
Kroulíček
mám dost
10:05:24
08.06.2007
08.06.2007
Kroulíček
-> havlik 07.06.07 20:14:43:
10:04:47
08.06.2007
08.06.2007
Kroulíček
-> Mar3k 07.06.07 23:42:59: díky
10:04:33
08.06.2007
08.06.2007
Kroulíček
-> Wrcteam 07.06.07 23:18:50: vole přelakovat
10:04:04
08.06.2007
08.06.2007
Kroulíček
-> Mantrabeach 07.06.07 22:06:02: jj pacholci