skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
13:47:03
29.07.2008
29.07.2008
Kroulíček
-> TOMIK--007 28.07.08 10:57:52: čauvec pane no jeto problém..nejsou peníze nová práce a stojí to za píču...neci bejt sprostej ale ninak to nejde...chápeš....jina
k jsem natom dost na hovno auto je na hovno všechno je na hovno lepší by bylo to nechat ležet a nechat to bejt..vzal jsem si moc velké sousto které neužvejkám...tak mám tendence to dát do prdele všechno
13:42:08
29.07.2008
29.07.2008
Kroulíček
-> capuccino 25.07.08 17:43:28: čest pane...Mistr ne tady jsou od tohodle jiní jak to vypadá no nejsem stim spokojen pořát do kola a dokolo sere mě to vit auto sice jede ale jsou tam nějaké aspekty které mi brání to dodělat...jinak letos určitě nevyjedu a jetstli příští rok tak to je ve hvězdách dík žes napsal..jinak jsem vyděl šáde překvapuješ máš to moc pěkné
13:39:29
29.07.2008
29.07.2008
Kroulíček
-> pyroman 24.07.08 23:29:10: no brejle jsou docela problém mono mojich kámošu todle řeší.. a vylejvaj se jak svině za brejle....ale zase todle potřebuješ takže zainvestuje do brejlí a GLko musí holt počkat..
10:57:52
28.07.2008
28.07.2008
TOMIK--007
-> Kroulíček: tak jakpak na tom jsi?
17:43:28
25.07.2008
25.07.2008
capuccino
Čau mistre tak jak to jde jak to vidíš s mimoněj pojedeš nebo ještě,chudák holka bude stát doma??? čussss
23:29:10
24.07.2008
24.07.2008
pyroman
-> Kroulíček: GLko stojí... sice už mám vyhlídlího člověka, kterej mi jí možná vyvaří, ale nějak chybí peníze a navíc si asi budu muset kupovat brýle pro práci na počítači, takže dost velká část výplaty bude v tahu
21:57:16
24.07.2008
24.07.2008
Kroulíček
-> pyroman 23.07.08 23:28:50: no a co ty a GLS?jak to jde co new nebo spíš ještě jak jde škola?
23:28:50
23.07.2008
23.07.2008
pyroman
-> Kroulíček: přesně tak
20:21:19
23.07.2008
23.07.2008
Kroulíček
-> pyroman 23.07.08 14:58:52: no právě cena super,jednání jak by smet a Pc je kousek
14:58:52
23.07.2008
23.07.2008
pyroman
-> Kroulíček: jj je to škoda, protože ceny měl hodně slušný a navíc to k němu není za až tak daleko
14:35:37
23.07.2008
23.07.2008
Kroulíček
-> pyroman 22.07.08 23:07:03: no bavil jsem se snim ale uš nemá čas respektivně tet jo ale od záři ne......Jasně že kopírovaní je in a popravdě natom zasiceném tuningovém "trhu"to ani nejde
23:07:03
22.07.2008
22.07.2008
pyroman
-> Kroulíček: jj sleduju tady pár aut a občas nějaké fórum
no ono se tomu pak asi stejně nevyhneš, že tě bude někdo v něčem napodobovat, ale to je hold riziko
no psal sem fífovy na kolik by vyšla úprava náprav - ale spíš už jen kosmetické úpravy
nn masku nemám.. měl sem obě půlky a nápis, ale nemůžu je nikde najít, takže budu shánět časem i pro sebe
no ono se tomu pak asi stejně nevyhneš, že tě bude někdo v něčem napodobovat, ale to je hold riziko
no psal sem fífovy na kolik by vyšla úprava náprav - ale spíš už jen kosmetické úpravy
nn masku nemám.. měl sem obě půlky a nápis, ale nemůžu je nikde najít, takže budu shánět časem i pro sebe
21:58:09
22.07.2008
22.07.2008
Kroulíček
-> pyroman 22.07.08 19:02:11: nemáš doma dvojdílnou masku na 130?
21:55:45
22.07.2008
22.07.2008
Kroulíček
-> pyroman 22.07.08 19:02:11: hele tys dával tomukličinoj do PC aby ti zrenovoval nápravi?
21:54:33
22.07.2008
22.07.2008
Kroulíček
-> Borin 22.07.08 21:13:55: se divim že si orknul mojí car
21:53:37
22.07.2008
22.07.2008
Kroulíček
pyroman 22.07.08 13:57:35 napsal: -> Kroulíček: popis a fotogalerii udělej po zveřejnění asi jo máš pravda bude to nejlepší ale víš jak docela bych to jsem všechno naházel ale nějak neci aby to všichni okoukali na fotkách a pak nebyli zvědaví
21:52:38
22.07.2008
22.07.2008
Kroulíček
Borin 22.07.08 19:00:55 napsal: -> Kroulíček: Jak píše pták ohnivák pode mnou no jo jeto náš pirománek
21:51:26
22.07.2008
22.07.2008
Kroulíček
-> pyroman 22.07.08 13:57:35: je ty sem také koukáš jo k mé kárce.. to docela čumim.. by mě zajímalo kdo sem kouká.. by mohli napsat třeba tradiční a nejpoužívanější dvě písmena va virtu...(UP)
21:13:55
22.07.2008
22.07.2008
Borin - Král tuzerů
-> pyroman:
19:02:11
22.07.2008
22.07.2008
pyroman
-> Borin: ti dám ptáka ohniváka