skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
21:18:46
21.09.2009
21.09.2009
Kroulíček
-> TheronBB_130LR 18.09.09 21:41:44: Tak tos mě potěšil.A popravdě jsem se zmýlil..
21:41:44
18.09.2009
18.09.2009
TheronBB_130LR
-> Kroulíček: no jo mas pravdu ja nevyberam farbu podla teba a ani taku mat nebudem to je predsa jasne niesom typ cloveka co okoukáva.... alebo kopiruje ale presne taky odtien sa paci aj mne... to je len poznamka nie cin ktory sa chystam urobit
19:10:35
18.09.2009
18.09.2009
Borin - Král tuzerů
-> Majkl: On ano, a já asi ne...
19:01:08
18.09.2009
18.09.2009
Majkl
-> Borin - Král tuzerů: njn :) a kdz vyjede? jako ty pristi rok?
18:55:35
18.09.2009
18.09.2009
Borin - Král tuzerů
-> Majkl: Asi jako já...prostě ne
16:51:44
18.09.2009
18.09.2009
Majkl
-> Borin - Král tuzerů: na to nema :) uka neco :) s tim dela tajnosti
16:40:44
18.09.2009
18.09.2009
Borin - Král tuzerů
-> Majkl: Ne, zabil by mě
16:26:52
18.09.2009
18.09.2009
Majkl
-> Borin - Král tuzerů: nebud labut :)
16:23:37
18.09.2009
18.09.2009
Borin - Král tuzerů
-> Majkl: Já mám já mám.........ale nedám
14:36:42
18.09.2009
18.09.2009
Majkl
kdy das nejaky fotky? porad to same tady mas
13:58:23
18.09.2009
18.09.2009
Kroulíček
-> TheronBB_130LR 13.09.09 19:53:58: Ahoj,no tak tes mě potěšil na pul..Barva je také moje srdcová záležitost.a proto ti číslo ani typ označení nedámjelikoš si myslím že každej si má barvu vybrat podle svého a né podle někoho.Jaké by to bylo kdyby měl každej stejnou barvu.Pochop barvu jsem vybíral dva roky a tak abych byl odlišnej proto je takovádle barva.Světla jsem koupil částečně udělané jinak tet jsou komplet předělané jako celé auto.
19:53:58
13.09.2009
13.09.2009
TheronBB_130LR
-> Kroulíček: koukam cumim krasa... farbu mas presne typ a odtien aky je mojmu srdcu najmilsi vies aj dade typove oznacenie ... farby??? inak velmi povedené!!! ako si robil svetla?? kupil paraboly a dalej? :D
12:22:20
04.09.2009
04.09.2009
Kroulíček
-> capuccino 02.09.09 20:01:40: Čoveče ty hadice Samco jsou good
12:13:53
04.09.2009
04.09.2009
Kroulíček
-> capuccino 02.09.09 20:01:40: Dobrá
20:01:40
02.09.2009
02.09.2009
capuccino
20:29:29
14.12.2008
14.12.2008
Kroulíček
-> capuccino 10.12.08 21:53:16: hlavně namě nezapomen
21:27:32
11.12.2008
11.12.2008
Kroulíček
-> capuccino 10.12.08 21:53:16: Čauvec kolego,seš hodnej že namě myslíš..děkuji.no štěstí budu rozhodně potřebovat a i nato abych najaře vubec jijel...začínám srát peníze do baráku a na šáde moc nezbejvá..jeto furt zamotanej okruh událostí a věcí...
21:53:16
10.12.2008
10.12.2008
capuccino
4au sorry že píšu až ted ,ale mám práce nad kokot auto mám skovaný a kuchám a kuchám takže jarních projížděk se nezučastním ... Jo a jak jsme mluvily o ty stk je to problém.... já to ještě nějak skusím obvolat lidi jsou ,ale kazí to momentální pořadníky na stk... neboj myslím na tebe.... měj se a hodně štěstí na první vyjetí ze stínu garáže ... čáááu
08:36:34
05.12.2008
05.12.2008
MerHanz
-> Kroulíček: to věřímm, za 2 roky už musej pořádně svrbět ruce