skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
21:53:54
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> exwrcteam 21.06.11 09:45:43: Děkuju a tet si na řadě ty
21:52:57
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> Komár 1981 21.06.11 09:19:14: Dík fota z RelaxMeetingu jsou dobré.Hodim jsem víc fotek
21:51:38
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> Bucin 21.06.11 09:06:10: Dík za chválu.Dík za názor, nejsi jediný co píše o nárazníkách ale já jsem chtěl něco jiného a neotřelého.Ale jinak děkuji za názor
21:41:12
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> Qwak 21.06.11 07:58:57: No docela jo.dík moc
21:40:37
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> michal.tuareg 21.06.11 07:48:21: Čau,no přesně si říkám co se ti asi honí hlavou)).V podstatě jsem si říkal to samé, když jsem koukal na tvoje. Když si vyjel s tím introšem a barvou..Co jsem udělal já, tak si měl podobného ty, byla to asi oboustranná sabotáž).Jediné k čemu se přiznám, že jsem opravdu obšlehnul nárazníky a ten zbytek byla neuvěřitelná náhoda, když to asi tak nevypadá.Progres bude nadále pokračovat).
21:31:34
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> navajas 21.06.11 05:21:48: Každej má svoje zaměření že..
21:30:51
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> navajas 21.06.11 05:21:48: díkes
21:30:12
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> Timil 20.06.11 23:39:49: Dík moc.Nárazníky jsou lakované.zadní je původní ze š105 a přední také ale musel jsem ho cca o 10cm rozšířit a oblouky víc zakulatit aby to sedlo.
20:56:28
21.06.2011
21.06.2011
Mantrabeach
-> Kroulíček: no kurva to je dost že je to tady:D.už sem myslel že nikdy nevyjedeš.Je to luxusní.ten interiér,spodek,no luxus.trochu ty hroty na kolech jako ostatní a trochu ty bílý nárazníky ale jde asi o zvyk a hlavně máš jinou barvu auta jak já tak se nehodí všechno.
to abych hned jak přijedu šel do garáže a začal znova makat protože oproti tobě je to zase pekáč do práce
to abych hned jak přijedu šel do garáže a začal znova makat protože oproti tobě je to zase pekáč do práce
20:55:19
21.06.2011
21.06.2011
capuccino
Posad tam leštěnej rám a není tomu co dodat... Čus Davka
16:02:38
21.06.2011
21.06.2011
Péďa17
→ Kroulíček:
15:45:58
21.06.2011
21.06.2011
Hurdis
-> Kroulíček: Dobře utajený projekt a pěkné překvapení. Koukal jsem na fota ze srazu, kde byl obrázek č.1. Vůbec jsem neměl tušení co je to za auto vedle červenobílé Jirky Petráčka. Kdybys měl vpředu SPZ možná by mi to došlo.
Pořádný kus práce.
Pořádný kus práce.
15:05:26
21.06.2011
21.06.2011
disco_punk
pecka..hlavne ten interier...aj ked viac by som papal auto v prevedení "užovka"..aj tak palec hore
15:00:54
21.06.2011
21.06.2011
T
-> Kroulíček: : už jsem se lekl, že tohle auto zmizelo beze stopy a ono ne kromě středů kol jsem pro jen mi chybí popis trošku
09:45:43
21.06.2011
21.06.2011
exwrcteam
luxusni zalezitost
09:19:14
21.06.2011
21.06.2011
Komár 1981
Pekne to je. Videl jsem fotky z RelaxMeetingu a tak se jdu kouknout, jestli je to tu a je to tu. :o]
Ten interier je zajimavy napad :o]
Ten interier je zajimavy napad :o]
09:06:10
21.06.2011
21.06.2011
Bucin
Prostě nádhera lak, interier TOP, podvozek krásnej, ale nemohu si pomoci ty bílý nárazníky…
nevim co ale něco mi na nich nesedí
nevim co ale něco mi na nich nesedí
07:58:57
21.06.2011
21.06.2011
Qwak
"Docela " změna .. ale jako super moc pěkný
07:48:21
21.06.2011
21.06.2011
michal.tuareg
Auto mi něco připomíná a to se mi líbí, šup do pblíbených a sleduju progres !