Karbec k turbu

prohledat
113 příspěvků (zobrazeno 101 až 113) od 10.03.2009 do 16.09.2009, založil/a mecsoun
řadit dle data
23:47:03
11.03.2009
mecsoun
Paráda tak zítra jestli budu mít v práci chvíli čas tak hurá na vrakoviště. Dost se mi líbí starej jednokomorový karbec z wartburga má difuzor 30, ale snažší bude sehnat klasickej 32 dis a přetěsnit ho sadou od 32 dis turbo supplied a pozapojovat. elektrické palivové čerpadlo by neměl být problém a ukrást ještě někde ten regulátor. Jestli to správně chápu tak jde do něj vstup paliva a dva výstupy paliva jeden je vracečka a druhej do karbce a ještě napojení na tlak od turba na regulaci. čerpadlo stačí nějaké, které tlačí např. jeden bar v případě, že chci tlačit turbem do jednoho baru. Samozřejmě na karbci musí být zatěsněné klapky tak, aby nešla směs okolo ven že? Paráda to mě zase na vrakárně rádi uvidí 3
22:38:16
10.03.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> wladas47: jsem taky student elektrotechniky ...vida kolik nas tu je 1
-> mecsoun: no ja si myslim ze tu bylo receno asi vse... prolezl jsem mno ho rezu karburatoru ruznych typu (SOLEX 32 DIS, WEBER 32 DAT, 40 DCOE, SEDR....) a i zahranicni fora... vsude se pise o tom, ze je jedno, jaky je to karburator. musis vsak mit pretlakove tesneni mezi vikem a telesem karburatoru a vsechna mista, kde se tvori smes musi byt pod tlakem.... tudiz karbec zatesnenej. Pak uz jen staci pouzit palivove cerpadlo s tlakem vyssim nez je pretlak a pouzit regulator tlaku paliva, ktery jde vyrabovat jak z R5ky (ae ze jich je poskromnu, neni mozny to prakticky sehnat... i v zahranici je problem) nebo pak za 1500,- koupit novy na engitecu... na 100procent se objevi i nekde v novejsich autech na nejakych jednobodovych strikackach... na vicebodovych byva jen se trema privodama (podtlak, benzin od vstrikovacu a vratka do nadrze)... kdyz se tohle vsechno dodrzi, tak to asi urcite bude fungovat. Jeden virtak (RTL) kdyz s tim zacinal, tak zkousel sedr ze 105ky a jelo to hodne slusne pry, ale tryskovani si nepamatuje a to je si myslim ten nejvetsi kamen urazu... porad rozdelavat karburator a hadice, kvuli tryskam... ae o tom to asi je, aby to nebylo zadarmo.... daal jsem premyslel o tom co s intercoolerem... zda pouzit klasicky, chlazeny vzduchem, nebo se pokusit o vyrobu vymenik voda/vzduch, s tim ze do vymeniku vhanis schlazenou vodu a tim se ochlazuje stlaceny vzduch... narazil jsem na to na cizich forech a docela se to i pouziva... nemusis pak rezat diry do blatniku a tim zbytecne lakat policii a taky jsem uz hodne dlouho premejslel co jim jednou reknu az to dodelam a oni me zastavej a budou chtit videt motor... otazka je do jake miry jsou tupci... to vsechno znamena ze nad turbo plechy, aby tam nebylo videt, na ten plech treba nakej napis, aby to zamaskovalo mno a pakr takovejch vychytavek... mozna prehanim s tim ze resim takovyhle pro nekoho picoviny ae myslim ze je to i zasadni otazka... mam totiz stesti na to, aby me zastavili ikdyz jsem nic neudelal a predpisy neporusil.... by bylo dobry, kdbysme se nekdy sesli vsichni a pobavili se o tom nazivo... takhle to neni ono...
21:30:49
10.03.2009
mecsoun
Jen co budu mít čas to nafotit tak nafotím... fotit mě ale fakt nebaví
to Gemini: takže jestli jsem tě předtím dobře pochopil tak stačí vzít podtlakový karbec a na odvětrání napojit vývod od turba a ten bazmekt co je na palivovým potrubí u renault 5. Jj to mě taky jednou napadlo jen jsem si nebyl jistý jjestli to skutečně bude fungovat právě u atmosféry je palivo strháváno podtlakem a u turbo supplied musí být plovákovka pod tlakem, aby přetlak v difuzorech nenatlačil palivo zpět do plovákový komory.
to wladas47: jasně na salamanderu je weber dcoe45... to je, ale asi tak všechno co o jeho karburaci vím. Což o to každej kdo jak tuní motor s karbcem tak používá weber, dellorto nebo solex.
20:03:43
10.03.2009
wladas47
-> Gemini 10.03.09 18:10:12: mnoo zepar veci o nich vem ale ne ze by sem bil na tonejaky macher lebo sem student elektortechniky....ale wedcinou sa pouziva na taketo upravi od weberu45 takze by to malo klapat aj na novsej verziji48
18:10:12
10.03.2009
Gemini
-> wladas47: tak ako to mozes odporucat ? co vies o tych karbecoch ??
18:08:36
10.03.2009
wladas47
Mno odporucal by som karbac weber 45 DCOE alebo novsiu verziu 48 DCO/SP ale neviem o nikom do by to a nom este skusal
16:39:48
10.03.2009
Gemini
pozri, ak vies ako to funguje, pouzi jednokomorak s dif 24mm co ma odvetranie plavakovej komory do hlavneho systemu karb a skus to......este potrebujes vyssi tlak paliva a regulovat jeho tlak.......vela stastia....
10:28:30
10.03.2009
bflm
-> mecsoun: Tak sem dej fotky jak to máš udělané
10:25:59
10.03.2009
mecsoun
Jasně něco tady bylo řešeno to vím, ale mám takový pocit že se to vůbec nedořešilo. Vlastně nikdo tam nic konkrétního nenapsal jen to že přetlakovej je solex 32 dis a pak že renault 5 měl ještě podtlakovej weber 32 dir, no ale to se bavíme o renaultu. Ale tady jde o škodovku, která má jiné osazení trysek vzdušníků atd. Vždyť salamander používal karbec weber 45 DCOE, ale to je asi tak všechno co se můžu, kde dočíst jak byl karbec osazen bohužel nikdo nepíše...12
06:49:54
10.03.2009
pistaa
-> mecsoun: riesilo sa to tu milion krat skus napisat nadpis (pomenovanie) tohto tematu a kliknut na tlacitko "HLEDEJ" a ver ze ti najde odpoved ako to prerobit je to tu uz vyriesene Jano
00:59:28
10.03.2009
mecsoun
zatím bez wastegate, protože tu co mám je vlastně origo k turbu a mám tak nějak prasklou membránu, takže je zatím neregulkované, ale to turbo je samo o sobě na motoru 1.3 nesmrtelné i bez wastegate. Vlastně to turbo se používá v audi quattro, lancia HF a také i v BAZ škoda salamander... stejně ale plánuji jiné menší, které by plnilo v nižších otáčkách např. K16 nebo něco podobného z avie, protože tahle potvora je poznat až kolem 4.500 ot/min. a vytočit 8.500 ot/min. !!!za jízdy!!! není problém. což na tenhle motor není zrovna ideální.
00:32:13
10.03.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> mecsoun: jenom otázečka co tam máš za WG?
00:26:21
10.03.2009
mecsoun
Pls zkoušel tu už někdo někdy řešit otázku karburátoru k turbu? Mám rapida s motorem škoda 135 favorit a na něm turbo KKK K26 bohužel mám systém zapojení karbec turbo sání, ale to jen, protože nemám přetlakový karbec. Karbec co tam je nyní je použitý origo škoda 120, na který jsem doteď jezdil. Hlavně by mě zajímalo, zda někdo řešil otázky jak udělat z podtlakového karburátoru přetlakový. Případně, kdyby si nikdo nevěděl rady tak jestli někdo řešil jaké by bylo ideální nastavení trysek a vzdušníků na originálním karburátoru nebo jestli nemá ěkdo konkrétní tip na typ karburátoru k takové úpravě. Moc děkuji za každou rozumnou odpověď.4
Extreme Tyres