Karbec k turbu

prohledat
113 příspěvků (zobrazeno 101 až 113) od 10.03.2009 do 16.09.2009, založil/a mecsoun
řadit dle data
23:47:03
11.03.2009
mecsoun
Paráda tak zítra jestli budu mít v práci chvíli čas tak hurá na vrakoviště. Dost se mi líbí starej jednokomorový karbec z wartburga má difuzor 30, ale snažší bude sehnat klasickej 32 dis a přetěsnit ho sadou od 32 dis turbo supplied a pozapojovat. elektrické palivové čerpadlo by neměl být problém a ukrást ještě někde ten regulátor. Jestli to správně chápu tak jde do něj vstup paliva a dva výstupy paliva jeden je vracečka a druhej do karbce a ještě napojení na tlak od turba na regulaci. čerpadlo stačí nějaké, které tlačí např. jeden bar v případě, že chci tlačit turbem do jednoho baru. Samozřejmě na karbci musí být zatěsněné klapky tak, aby nešla směs okolo ven že? Paráda to mě zase na vrakárně rádi uvidí 3
22:38:16
10.03.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> wladas47: jsem taky student elektrotechniky ...vida kolik nas tu je 1