Karbec k turbu

prohledat
113 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 10.03.2009 do 16.09.2009, založil/a mecsoun
řadit dle data
20:50:50
16.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Gemini: jasny
18:01:19
16.09.2009
Gemini
-> Marcius: najprv to skus rozchodit na karbeci
15:27:24
16.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Gemini: jinak sem nedavno zabrousil do karty tvoji 130 Maxi a zaujalo me, ze uz mas vstriky se ctyrklapkou? Dal bys nejaky blizsi fotky? klidne na mail. at mam do budoucna inspiraci. Mail je ValentaLadislav@email.cz. Jsem i premyslel o Megasquirtu, ale moc dobry nazory na to nejsou. snad jen cena. Nejhorsi co jsem koukal je na tom, ze jsou maly tabulky na tvorbu map. kdyz to ma 12x12 poli tak kdybych tocil 6000, tak to vychazi 500 ot. na jeden dilek a v takovym roszahu, kdyby to davkovalo palivo a ridilo zapalovani... to potes koste. Jest zkusim kontaktovat eidyho, zda-li nema jeste ten LE2 Jetronic. Karbec je sice karbec, ale vstriky bych taky rad zkusil.
12:06:51
16.09.2009
Gemini
-> Marcius: raz to islo brutalne, raz vobec.....a nemal som cas hladat pricinu
11:42:27
16.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Gemini: pekny, tenhle zpusob preplnovani zkouset nebudu... jak to jelo ?
11:11:55
16.09.2009
Gemini
tyzden sme stym jazdili....chvilu to fungovalo, chvilu nie....
zvětšit Karbec k turbu - obrázek od Gemini vložen 16.09.2009 11:11:55
11:05:44
16.09.2009
Gemini
moje letne pokusy s malym dizlovym turbom na bugine
zvětšit Karbec k turbu - obrázek od Gemini vložen 16.09.2009 11:05:44
18:32:22
15.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: pravda. proto moc na foru neprispivam. jak kdy do ceho. Vsechno se snazim si vyresit po svojem. Co nevim, tak se zeptam konkretnich lidi.
12:57:57
15.09.2009
Tomaso435
-> Marcius: přesně tak, když on ot ví, diví se jakto že to nevíš ty,,,, a hlavně jeho názor je ten pravdivej,,,, no je fakt lepší to neřešit,,, a asi na všechno přijít sám, zkoušet zkoušet a zkoušet podle svýho,,, než tady schytat posměch a urážky......
a ta odpověď ,,protože virt,, to je pravda no, jeden má takovej názor druhej takovej, a hnedka se to tady v každým tématu pere,, a proč? protože virt,,, je to tak,,,,
asi je lepší když už tady, tak to jen sledovat a smát se nad tím jak se dovedou hádak vo totálním nesmyslu,,,, a rači ani se nesnažit napsat svuj názor, a nedej bože oporovat, protože hnedka by atdy z toho byla bitka.....
20:01:37
14.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: jo však to je normální. dyť vo nic nejde. je pravda, že někdo asi nemá co na práci, než si dělat z lidí prdel. Dřív sem si myslel, že od toho, abych zjistil co nevím je fórum, ale pak jsem si kdysi přečetl zajímavej příspěvek ve kterým bylo psáno, proč se všechny témata naplní pomluvami a z každého je hádka. Odpověď byla : PROTOŽE VIRT ....

Takže tak to tu bohužel chodí. Ale bejt tebou kašlu na ostatní. Ať si říkaj co chcou. Jedině tak si uděláš všechno co chceš . Existuje ovšem hodně lidí, kteří dokáží poradit a těm je pak možný se svěřit bez toho, že by se ti vysmívali. No většina problému vyplívá z toho, že se lii nedokážou povznést nad otázkami, na které znají odpověď a říkají si, jaktože tohle neví? toe nějakej idiot. Nebo kouknou do karty auta, vidí prohnilou 120, pročtou příspěvky a hned vidí, jak můžou jednat. Asi by nebylo záhodno se navážet do Tunera, Tunera #2, Eidyho, a dalších, kteří mají auta v lepším stavu než, když to vyjelo z továrny a pak mají dost zkušeností. Ale o tom není třeba mluvit. Ani nwm proč to píšu. Kašlat na to.
17:06:04
14.09.2009
Tomaso435
-> Marcius: nojo ono je lepší někdy to smazat, protože z tebe má akorát každej prdel(hlavně ti kteří se maj za nejlepší) když tomu nerozumíš a ptáš se třeba i na nesmysli,,, ..ale dík ;)
19:40:38
13.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> havlik: ten nebude problém. Vejfuk jako takovej, nemusí být objemnej a navíc tam nechám svůj příčňák co teď dělám.
19:35:28
13.09.2009
havlik
-> Marcius: no právě jenže tam pak budeš muset eště mít ten výfuk od turba:)
19:33:20
13.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> havlik: to určitě ne. takhle jak je, je ve výšce sériovýho výfuku, ale jak sem psal, půjde výš. Nebyl neska na to čas. Ještě sem musel tatovi svařit prasklou sekyru a pak sme už jeli dom.
19:28:52
13.09.2009
havlik
-> Marcius 13.09.09 15:10:47: to budeš to turbo tahat po zemi ne?
17:59:59
13.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Alenka: jen trubka, páč jehlovej ventil má dostatečnej průměr.
žádná vzpěra nebude. celek půjde trošku výš. Tohle sem vařil naslepo, abych tam to turbo mohl dát a oměřit další rozměry. Uříznu to u příruby parohů, trubky zkrátím (o 4cm zhruba) a přivařím k přírubě. už sem to dostkrát viděl podobným způsobem a nikdo si nestěžoval, že by to praskalo. Tohle turbo je vcelku lehoučký. Výfuk bude odpruženej přes velkej vlnovec.
16:50:25
13.09.2009
Alenka
Jak jsi votunil ten přívod paliva? To máš jen tlustší trubku, nebo i větší jehlovej ventil?
Budeš k tomu turbu dávat nějakou vzpěru na blok? Takhle mi přijde, že je tam hrozná páka a dřív nebo pozdějc se ten svod u příruby ulomí :)
15:16:49
13.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
sice nemá obohacovač podle boost, ale to nevadí. stejně bych časem rád zkusil vstřikování, a myslím, že to pojede.
zvětšit Karbec k turbu - obrázek od Tunerláďa #2 - zrušená registrace vložen 13.09.2009 15:16:49
15:15:40
13.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
karbec, to černý těsnění je přetlakový (samodomo), to papírový je tam jen na porovnání. Karbec má předělanej přívod benzínu na 8mm, páka plynu SEDR, hlavní tryska 110 (předěláno na SEDR trysky), hlavní vzdušník 135, difuzor 24. Stejně jako SOLEX 32 DIS.
zvětšit Karbec k turbu - obrázek od Tunerláďa #2 - zrušená registrace vložen 13.09.2009 15:15:40
15:10:47
13.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
na motoru
zvětšit Karbec k turbu - obrázek od Tunerláďa #2 - zrušená registrace vložen 13.09.2009 15:10:47
15:09:44
13.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
tak co ostatní? turbíte turbíte? Já sem dneska svařil svod pro turbo a karbec mám taky hotovej...
zvětšit Karbec k turbu - obrázek od Tunerláďa #2 - zrušená registrace vložen 13.09.2009 15:09:44
07:11:49
10.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: není zač. Bych ti na to odpověděl už dřív, kdybys tady nepromazal svoje příspěvky... jsem vůbec nevěděl o co šlo.
-> gabo000000: možná bude chytřejší. alespoň o něco.
23:27:41
09.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: stejne ti to vysvetlenie nepomôze:D
23:25:59
09.09.2009
Tomaso435
-> Marcius: dobrý, díky moc, přesně to sem chtěl vědět,,,,

aspon někdo to tu dokáže normálně vysvětlit, než urážet a smát se.......
07:00:00
09.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Peopas: no, tak to jsou zajímavé práce... budeš mít nakonec i tu fábii ? Mě teď brzdí nepřístupnost do školních dílen na frézku a soustruh... Jak na motor přibetonuju hlavu, tak už to půjde rychleji.
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: jako jak říkám, ten atmo motor, takhle se ti zdá, že to do něj natlačíš, ale rychlosti podtlaku v sání jsou fakt velký a jen tak je nepřemůžeš... proto turba a kompresory, protože právě oni dokážou přemoct podtlak v sání a ještě mu něco navrch přidat... přeplňovat. To náporové sání nezvládne. Nebo jak ti Petr s psal zvládne, ale při nereálných rychlostech. Ještě jedna věc. Velké část proudu vzduchu se ani nedostane do tvého náporového sání, protože se ten vzduch hodně rozráží o karoserii a to už kousek před ní (přec jen ta aerodinamika) Jak to není něco většího a ještě k tomu na kapotě, tak to asi moc neudělá. I tak si myslím, že se silným náporovým sáním by chtělo celou konstrukci doplnit o nějaký obohacovač podle toho množství vzduchu. Ale to jsou zbytečnosti. Takhle jak to máš ty, se to dá využít k sání studeného vzduchu, což pomáhá pěkně.
21:12:39
08.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: 3 3 3 s chuti som sa zasmial3 3
20:05:19
08.09.2009
Tomaso435
-> gabo000000: ty vypatlanče,,, já to neříkám,,,,,,, já se ptám,, a to je rozdíl,,,, víš proč sem se ptal ???? protože nevím, kdybych věděl -neptal bych se chytrolíne,, a vubec co se tu s tebou ještě bavim čoveče,,,
19:33:53
08.09.2009
Peopas
-> Marcius: pomalými krůčky směřuji snad ke zdárnému konci,mít víc času jde to ryhleji.Ladim ted jednotku na seriovem atmo motoru,abych si to omakl
19:27:38
08.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: tak tak jak pises ku koncu3 a necakaj ine reakcie ked pises ze atmosferickemu motoru bude lepsie ked mu budes davat vzduch akoby si ho mal tahat sam3
18:13:35
08.09.2009
Tomaso435
-> Marcius: ptal sem se jen zda je turbo funguje na stejným principu. tlak vzduchu na karbec... a zda motoru pomužu když mu vzduch dodám, než když si ho tahá sám,,,,,
prostě mám z gumové hadice pruměru cca80mm nataženej trakt až do mřížky nárazníku kde je jakej si kornout-trychtýr kterej jako by lapá vzduch. to vše je přidělaný až za vyhřívání vzduchu,,odpojovat se mi to zdá nesmysl,,,
no někomuse to asi moc nezdálo, tak začal bejt chytrej no, to nic, já už se tady ptát na nic nebudu, ono to bude lepší když je tady nechám at se dohadujou jesi lepší kyvka nebo vlečka sami......
16:47:49
08.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
jako kdysi jsem měl taky takovýhle nápady, že bych dal na rapida LR/H vanu, využil ty nádechy po obou stranách a vzduch svedl, přes hodně propustnej filtr natvrdo do karburátoru, aby to nemělo kam uhnout, ale pak jsem zmoudřel (asi) a udělal jsem si jen menší náporové sání pod průduchama rapidové kapoty, ale zase tak velkej rozdíl to nebyl a navíc to rezonovalo (sem to měl připevněný na zadním čele na pravé straně), takže jsem to pak sundal a pod průduchy jsem namířil filtr a stačí to. Jsem spokojen. Stejně zanedlouho bude dodělanej turbomotor, takže by to byla akorát ztráta času.
16:39:36
08.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> petr s: njn, takový ty běžný škodovácký rychlosti... tak jezdím každej den do školy... Ale musím to vydělit deseti. 1
16:32:17
08.09.2009
petr s
-> Marcius: Ale když přivede trubku do toho normálního filtru tak má náporové sání ale musí jezdit 300 km/h nejméně
16:28:05
08.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> petr s: kéž by... to bych to nemusel dělat.... Ale jestli šlo o Tomasa435 atd., tak teď koukám k němu do ID karty a u jeho auta jsem nenašel známky náporového sání, tak teda nevim. asi jsem slepý jak nikdo další. Jestli tím myslel plastovej nasávač na střeše, tak to je teda paráda 6 fakt parádní náporové sání 3
16:17:07
08.09.2009
petr s
-> Marcius: Dá se to říct jednoduše náporem je to stejné jako turbo?
16:14:15
08.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
o copak tu šlo? Pověděl by někdo ve zkratce?
-> Peopas: co ty, jak pokračuješ?
15:29:46
08.09.2009
Peopas
dalsi zajimavé vlákno co jde k šípku
12:41:58
08.09.2009
jerzy
-> suri: nějaký Mach tady řádil, ale asi se za to styděl. taky jsem to nestih už včera...
06:24:03
08.09.2009
suri
-> gabo000000: o čo zase ide? vidím že je všetko pomazané
20:25:56
07.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> pistaa: fajn, tak tim lip... o hadice min. jeste musim zpunktovat m8rinka, aby mi nechal vyrobit delší svorník pro výměník voda/olej, ten co se dává pod filtr a mazání budu mít hotový(až na vyměnění vany, sacího koše a podložení pružinky ventilu, kvůli vyššímu tlaku oleje) . Ještě jedna věc, na vedení oleje od mazacího kanálu do turba hodlám použít buď hadici, nebo měděný trubičky topenářský. Toť otázka co je lepší. Když bych volil hadici, tak bych použil asi Chemitec EPDM, páč s nima mám zkušenosti na svojem autě a jsou vpohodě. Takže to by mě zajímalo a už přestanu otravovat 4 Zbytek snad už vyřešen. jen dodělat.
23:07:52
06.09.2009
pistaa
-> Marcius: s turbom ti to nepojde nelaboruj s tym ani .. alebo teda ide ale nie ako by malo/mohlo
20:12:48
05.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> pistaa: prosimtě, co bys mi mohl říct na vyhřívané sání, klasika jak to má favorit... zapojit a nebo ne?
10:42:36
29.08.2009
pistaa
-> mecsoun:
-> Marcius:
NO tak aby som to uviedol an pravnu mieru ak chcete turbokarbeci neni problem predal som ich asi 5kuskov a vsetky funkcne takze asi takto sam mam pre seba asi 5 suskov na ND co sa cien tyka tak 5tis za karbec neni vela.. vid weber
a co sa zatuciteplosti tyka ze pojde tak ako ma do dovod neist?? treba kupit sadu na maly repac pomenit tesnenia ihlove ventily a mas to hotove sada je cca za 5kil.

co stale riesite a ak sme pri chlapovi menom RTL preco asi myslite ze presedlal na turbo KArbec ked to ako pisete chjodilo?? hm??
07:46:59
29.08.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> pistaa: myslim, ze mecsoun to napsal za me. Ja si chci zajezdit na turbu a s hledanim karbu bych ztracel cas. Navic takto to resilo mnoho lidi na zahranicnich forech (taky jim uz dochazeji turbokarby). Jako uz jsem se setkal vicekrat s nazorem, ktery si tady kdysi taky vznesl, ze jde pouzit bez uprav karburatory weber. No a kdyz RTL to jelo na sedru, tak me to na BSku pojede taky. (pamatuju, zes mi kdysi nabizel turbokarb po repasi, ae byl sem tak blbej, ze sem to nevzal...i to se obcas stava.)
-> mecsoun: no regulator tlaku paliva sem si ted koupil na sportparts.cz. Je stelovatelnej. Sice ma hadicovy privody 8mm a ja mam vsecko na 6ku, ale to poresim redukce.
00:55:56
29.08.2009
mecsoun
-> pistaa: to se ti řekne kup ten karb, ale to není jako když jdeš do kaufu pro deset rohlíků... ty tam seženeš, ale jak jsem hledal každej chce za ten karbec nehorázný prachy, ale nikdo mi nedokázal zaručit to, že dokáže šlapat tak jak mi ho prodá... jak psal havlik tak má pravdu... koupíš ho za trojku a stejně je špatnej... bohužel jsme češi a co funguje si necháme a co nefunguje raději prodáme.. bohužel 8
-> Marcius: OK OK na to vše mi je jasné... vždyť to co dávali normálně do renaulta bez turba je ten samej karbec akorát vyměněné těsnění za takové, aby vydrželo tlaky a je tam přidaných pár hadiček do míst, kde je pak potřeba ještě dodat tlak. Plus navíc je tam čerpadlo co tlačí do karbce a regulátor tlaku paliva tak, aby tam byl tlak paliva vyšší jak tlak v sání... No nevím... nakonec budu muset zkusit opět systém "pokus omyl" a pár motorů odrovnat.
13:00:38
28.08.2009
pistaa
-> Marcius: naco to riesite, co nekupite garbes s toho s cim to ide a basta naco riesit evyriesene.. mate vela casu??
08:19:26
28.08.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> mecsoun: asi proto, že je toho hodně. Na tohle nejde psát návod, protože to není běžně používané a málo kdo to už dal do kupy.... tlak musí působit na trysky i vzdušníky, z toho vyplívá, že se musí tlak dostat do plovákovky (prakticky všechny karburátory to mají nějak vyřešené. Nepotkal jsem ještě karb, který by to neměl. I SEDR to má. tlak musí půdobit i na trysku sytiče a vstoupit do ústrojí samotného sytiče. musí působit i na volnoběžný systém a popřípadě na nějakou pomocnou trysku pro přechody. Kdysi bylo obecně řečeno, že tlak musí být přiveden na všechna místa, kde se tvoří směs. Pokud chceš, hoď sem fotky tvojeho karbu a můžem to tady řešit. Trochu mi přijde, že je zbytečné vymýšlet nějaké chujoviny, páč ten karburátor (každej karburátor) pracuje v uvozovkách stejně jako ten přetlakáč vždyť místa, kde se tvoří směs (trysky, vzdušníky ať už hlavní, nebo ekonostat, nebo volnoběh, sytič) jsou přesně na místech, kde je potřebujeme pro přeplňování, důležité je, že ten karburátor musí být zatěsněný, aby neměl někde nějakej přisávací otvor či tak něco. To pak musíš odvíst hadičkou buď nad karburátor do sání, nebo zaslepit, to je ale podle toho o co jde. Dál a to je velmi podstatný musíš udělat jiný těsnění mezi víko a tělo karburátoru (z nějakého přetlakového materiálu, kterýmu nevadí benzín. Jsou to v podstatě různý gumy, co jdou koupit (třeba na 20Bar.... ), ale papír tam nemůže být... ten by nedělal dobrotu si myslím. No co dál. dál mě teď nic nenapadá. Každopádně návod jako z kuchařky ti asi nedáme nikdo. Je to hodně individuální záležitost. Ale to co bys měl splnit jsem ti určitě napsal. Mám dojem, že ten SOLEX (přetlakáč) je jinej v tom, že má doplněnej obohacovač s nějakým membránovým ventilem a obohacuje při nárustu plnícího tlaku při určité hodnotě. Jinak to má prakticky stejné části, které jsou na klasických karburátorech.
Takže tak. Piš, co ti není jasný z toho co sem napsal.
21:30:01
27.08.2009
mecsoun
To myslím také Marciusi, ale jak jsem už předtím psal tak mi nikdo nebyl schopen nafotit ten karbec a popsat jako hlupákovi co kam jde do jakých míst zapojit. Je to spleť hadiček okolo karbce. Podle toho bych takřka přesně upravil jinej karbec. Když někdo poslal obrázek tak to bylo více než hodně schematický a nic se z toho vyčíst nedalo. Kdyby to někdo popsal tím stylem jako: "tlak napojíš do plovákovky...atd. atd." Ale fakt zatím nic kloudného jsem nezjistil.
07:14:48
27.08.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> mecsoun: dobrý bys měl, kdybys pouzil karbec s difuzorem 24mm (mohl bys to natryskovat jako solex 32 dis ...ten ho má taky)
23:18:57
26.08.2009
havlik
-> mecsoun: karbec z rendla se sehnat da ale pocitej tak 3 a vic tisic a vetsinou sou na sracky
Extreme Tyres