nejzkurvenější práce na škodovce

prohledat
204 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 05.07.2012 do 07.01.2013, založil/a Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
řadit dle data
11:29:52
07.01.2013
Jozka
-> Bukaj: Jasně, navíc stará škola, šroub má zůstat viset ve svým otvoru, i když matka odpadne.. 4

-> vhml: Tak to asi jo, takový to protažení - zesílení bloku asi s přímým zasunutím kolidovat bude..

-> afro100: Takovej klíč nemám, shora by pořešil.. a zdola možná trochu taky.. možná mi něco nesedí, ale já kvůli sacímu plášti na tu matici nedostanu žádnej z 13-tek ořechů, co mám doma, prostě se do tý škvíry nevejdou. Nakonec utaženo pomocí kvalitního klíče 14, použitýho zdola jako vidlička - točil jsem tedy vyjímečně šroubem, ne maticí..
13:32:09
04.01.2013
vhml
Já se na ten u bloku nedostanu kvůli nálitku na bloku. Mám dvouřádkovej blok, možná je jinej než originál.
13:19:11
04.01.2013
afro100
-> Jozka: zvrchu zahnuty ockovy kluc (www.veos.sk/obrazky/.../o ckovy-kluc-ohnuty.jpg) a zospodu racna s dvoma nastavcami .. da sa ..
upraveno 1x, naposled 04.01.2013 13:21:07
13:13:04
04.01.2013
Bukaj
-> Jozka:

Aha, no, s R/Ls potrubím nemám zkušenost, ale když tam máš šrouby místo šteftů, tak by se to dalo líp dotahovat, kdybys ten zadní šroub dal zezdola a matku nahoru, ale jestli jsi taky takovej puntičkář, jako já, tak by tě štvalo, že je každej šroub otočenej jinak... 3
11:40:36
04.01.2013
Jozka
-> Bukaj: / -> vhml: Blbě jsem to napsal.. zadní ve smyslu zadní na fotce.. Teda ten nejblíž sacímu plášti chladiče.

Ten u bloku se mi docela daří, mám malý ruce a jak je tam šteft, tak na něj matici na špici ukazováku donesu a utáhnout se už s nástavcema na golu dá (relativně.. velmi relativně) pohodlně, když si k tomu to člověk lehne. Tomu úplně vzadu (tentokrát míněno ve smyslu směru jízdy) vadí jen výztuha nohy větráku snadno sejmutelná, ale tomu poslednímu jsem na fakt na chuť nepřišel. Jak nasadit matici a podložky jsem nakonec vykoumal, ale žádný klíč, kterým by se matka dal rozumně podržet prostě nemám 37 (shora navíc vadí ovládání plynu, který se mi dávat dolů nechtělo).
10:55:08
04.01.2013
Arnold
Zeke-ten šestý 27.08.12 20:16:42 napsal:

→ Domajz2: hele tak s timhle jsem problem nemel, hur mi slo

treba pridat panel ovladani topeni do toho ipuroveho stredu palubky, to se tak

kroutilo…3
jo to znám vražil bych za to 1 ono to vypadá,že už je to chycené a rup a vyletí to zase tak to bych se na to vysral v tu chvíli 3 3
10:50:17
04.01.2013
vhml
-> Bukaj: u bloku. Dodnes nemám představu jak to tam namontovat. Sériovej výfuk dávám na dva šrouby, na příčnák předmontuju svody s litinou a pak dávám k hlave
10:02:39
04.01.2013
Bukaj
-> Jozka:

Zadní myslíš u bloku motoru, nebo u chladiče? 6
09:58:15
04.01.2013
Jozka
Možná jen na tý mojí.. ten zadní šroubovej spoj na přírubě výfuku. Časově nevím, ale zhruba tak kafe a tři cigára..
zvětšit nejzkurvenější práce na škodovce - obrázek od Jozka vložen 04.01.2013 09:58:15
18:09:17
03.01.2013
knapido
Ják říká -> Maťulo: . Nějak podobně no 3 . A to mi ta mrcha vyletěla asi 3x

1
18:05:44
03.01.2013
Maťulo
No ono to niekedy trva aj 2-3 hodiny... hlavne ked napoprve zatlacis jak bulo a pruzina sa rozjebe po celej garazi... kym ju najdes prejde hodne casu... 3
18:05:13
03.01.2013
ondie
to já jednou zandaval tu perovku ,respektive obě (dírou po prac.válci spojky),co drží ten propojovací váleček mezí hřídelí v převodovce a mrkví - skutečnej mrd.. 3 dvakrát mi tam spadla nešikovi,to bylo zlo
18:00:45
03.01.2013
vhml
-> knapido: zmáčknu tenkým šroubovákem a vložím závlačku? 3 3 3
17:59:08
03.01.2013
Bukaj
-> knapido:

No, jestli jsi to dělal pod autem někde venku v louži a za tmy, tak to chápu, ale s vyndanym košem neni za minutu co řešit 4
17:57:04
03.01.2013
m8rinek
-> knapido: co je na tom těžkýho? stlačíš pružinu kleštěma a zastrčíš závlačku...
17:54:34
03.01.2013
knapido
Mám novinku.

Už jste strkaly závlačku za pružinku v sacím koši ? To bylo sviní na celej vepřín ! Asi po 20 minutách sem ji tam konečně dostal.
upraveno 1x, naposled 03.01.2013 17:55:12
06:17:10
28.08.2012
radekp
U mě vede výměna přívodu benzinu na feldě, trubka přes celé auto, kolem nápravnice, se spousty ohybů. Nejdřív ji byl problém vůbec sehnat, potom ji dostat k motoru. Nemám kanál, tak jsem si feldu zvedl jen asi o 30 cm, a ku*voval1. Nakonec jsem ji tam dostal, ale v polovině jsem byl rozhodnutý že auto odvezu do servisu, hodinu nato jsem ji tam dostal, ale byl úplně vyšťavený...
00:29:55
28.08.2012
Don_pepe
-> Zeke-ten šestý: Moje slova...
23:19:08
27.08.2012
Vojťas
-> Zeke-ten šestý: jo u toho sem dneska taky nadaval 3
20:25:45
27.08.2012
stepan
-> Domajz2: S tim sem nikdy neměl problém, asi máš moc velký nebo nešikovný ruce. 1
20:16:42
27.08.2012
Zeke-ten šestý
-> Domajz2: hele tak s timhle jsem problem nemel, hur mi slo treba pridat panel ovladani topeni do toho ipuroveho stredu palubky, to se tak kroutilo...3
20:13:31
27.08.2012
skodaman
-> Domajz2: 52
20:10:50
27.08.2012
Domajz2
nic není horšího jako vyměnit přístrojovku, kor pokud jde o typ s rychloměrem uprostřed (npř. rapidí nebo 105s), tak doškrábané ruce jsem ještě neměl... a u rapidí jsou extra ty železné konce žároviček... a nakroutit tu plastovou matku na ten závit... doufám, že ten co ten patent vymyslel se smaží v pekle...
20:04:34
13.08.2012
auto-point
suri 12.08.12 17:14:08 napsal:

→ Jarda/felda: myslíš sundání chladičovky ? je to

robota pri ktorej ide veľa vecí dole ale určite nie náročná na myslenie ,

technické dovednosti a pod . ..





kľudovka je aj na A4 výmena napínáku olejového čerpadla – nárazníky ,

oplasotvanie , kryty , chladičovka dole , nápravnica dole , vaňa , remenice

dole , rozvody , prsia dole , vymeniť napínák za 100korún a nazad …




Audi - nápravníce tesne nad vanou, mňam ale jsou i horší lahůdky, třeba na SAG
08:52:41
13.08.2012
Jozka
-> Targa: / -> myschaak AZNP K.Hora: S tím tlumexem mi jednou pomáhal kolega - šel přede mnou, nahříval mi podlahu autogenem, já za ním špachtloval.. Zkraje dobrý, pak už ze mě lilo jak z vola, furt jsem zrychloval, abych mu stačil.. No, asi v půlce auta se na něj otočím.. a on se nad tím hořákem tlemil jak hovado - že prý chtěl zjistit, jaký dokážu vyvinout maximální tempo..



S tou příčkou motoru je mi to divný - ať je dlouhá, nebo krátká, dá se zkalibrovat velmi jednoduše - několika údery o vhodný předmět. Já používám špalek na štípání dříví..
upraveno 1x, naposled 13.08.2012 08:53:08
18:59:41
12.08.2012
Groopi
-> Vojťas: Najlepší čas na to. A to tu začalo brutálne liať a fúkať, to boli nervyý!3
17:15:58
12.08.2012
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: prípravok , aký vrták , vyjadruj sa
17:14:38
12.08.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jarda/felda: Ten vrtak v cerpadle 3
17:14:08
12.08.2012
suri
-> Jarda/felda: myslíš sundání chladičovky ? je to robota pri ktorej ide veľa vecí dole ale určite nie náročná na myslenie , technické dovednosti a pod . ..





kľudovka je aj na A4 výmena napínáku olejového čerpadla - nárazníky , oplasotvanie , kryty , chladičovka dole , nápravnica dole , vaňa , remenice dole , rozvody , prsia dole , vymeniť napínák za 100korún a nazad ...
17:11:59
12.08.2012
Jarda/felda
-> suri: www.pixhost.org/show/.../ 12615903_050620121280.jpg rozvod nevypadá složitě ale odstrojit to aby ses k němu dostal 4 ps: tohle je audi 2.5 132kw
13:41:43
12.08.2012
suri
-> Kocvin: a čo je prosím ťa babračka na superbe na rozvodoch ? to je lahôdka celkom





horšie je keď je rozvod pri zotrváku , ale aj to sa dá
13:32:20
12.08.2012
Kocvin
Rozvody fa-fe a 120 je brnkačka.. To jsi ještě nedělal rozvody na superbu 2.5 V6 nebo spojku na starém trafficu 1.9 d 3
13:30:45
12.08.2012
4dams
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No veď to je jasné keď si robím niečo pre seba, tak treba všetko mať krásne čisté. Ale to už je pedantnosti a nie o ťažkej a zložitej robote... Tiež mám výmenu predných alebo zadných tlmičov na mojom aute na celý deň, inak to trvá 1,5 hodiny.
12:43:03
12.08.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> 4dams: Cistit vanu, rovnat prirubu saciho kose, cisteni prsou atd... Nikam se nezenu. Dal sem tam taky imbusy, ty origo srouby 120 sou nakokot.
12:41:43
12.08.2012
4dams
čo vám môže trvať 3-5 hodín na menení rozvodov na fa-fe alebo na klasickej 120tke? Rozdiel medzi fa-fe a 120 je tak 20 minut. Na kryt rozvodov treba dať imbusi ak niesu a nemusíte sa srať s klasickými šróbami. Najdlhšie a najhoršie na tej robote je odstrániť staré tesnenia prípadne silikon.
upraveno 1x, naposled 12.08.2012 13:27:50
12:36:36
12.08.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> knapido: u lpg jsem vždy odvzdušňoval spojku zespodu a pohoda)...startér taky,jen jsem si zkrátil 17ku klíč)
upraveno 1x, naposled 12.08.2012 12:37:00
12:35:54
12.08.2012
auta.petr
-> knapido: Myslím, že plyn patří do kotle a na vaření, ne do auta...3 Kyž tam není, jde to dobře... 4
12:33:17
12.08.2012
knapido
A co odvždušňování spojky, měnění starteru či měnit cokoliv v těhlech místech pokud je tam plná ( nasere i prázdná 1 ) 40 litrů LPG bomba. Ty popruhy co jí držej jsou prostě najednou krátký 3 3 . Takových ku..v, p.č a občas šroubováků co lítaly po garáži.3
12:23:26
12.08.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Matthes, záškodník z TechWebu: je to možný,asi tam byly původní 4q trubky...nebo jinak....auto bylo M1 105S....no byl to prostě pakec
12:18:23
12.08.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> myschaak AZNP K.Hora: 5q mokry ma snad stejny trubky ne? Ja je nechal a slo to docela...
12:16:08
12.08.2012
myschaak AZNP K.Hora
mám špeka taky...měl jsem na šáde vlečku 5q ale trubky k chladiči byly buď z 5q mokrýho bo dokonce 4q...vlezlo se to ale chytat ty dva šrouby co držej špajzku u příčky byl úkol na čtyři cigára a 40minut3
12:14:37
12.08.2012
minno
-> DEKODOVAC: natieranie obecne čohokoľvek zospodu keď pod tým človek leží a natiera je vždy sranda. Hodinu natieraš a dve hodiny sa potom čistíš riedidlom3
12:12:31
12.08.2012
minno
Priečka motora je úplne bez problému, skôr mám väčší problém s priečkou prevodovky, ale aj tá sa dá, len sa treba trochu viac potrápiť.

Podtlaková hadica bez problému.
12:09:46
12.08.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> DEKODOVAC: proto vymysleli soudruzi z čssr kolíbku3
12:08:09
12.08.2012
Pavell
nej........práce je výměna nádrže. vloni v zimě fakt chuťovka116
zvětšit nejzkurvenější práce na škodovce - obrázek od Pavell vložen 12.08.2012 12:08:09
12:06:11
12.08.2012
DEKODOVAC
chlapy natieranie novej privarenej podlahy na zdvihaku zakladnou farbou,ked vam farba zateka aj pod pozuchu včera absolvované na rapide 130 10 8
11:58:16
12.08.2012
Vojťas
-> Groopi: já to taky dělal v dešti 3
zvětšit nejzkurvenější práce na škodovce - obrázek od Vojťas vložen 12.08.2012 11:58:16
10:54:58
12.08.2012
Groopi
-> Karlos (WIO46): Bola väčšia to je fakt, ale v aute vozím starý ale nepoužitý olej, tak som ju namazal a ptm už išla krásne, horšie bolo to že som to robil na parkovisku, všetko pozapájal, a nedal kryt na trubky, pustil sa leják.3
zvětšit nejzkurvenější práce na škodovce - obrázek od Groopi vložen 12.08.2012 10:54:58
10:31:04
12.08.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Targa: jo,ten tlumex souhlas3 3 3
12:44:24
11.08.2012
Targa
dle mých zkušeností...



1,sundavani tlumexu ze spodku auta...

2,výměna podtlakový hadice

3,výměna oken...



je tooho ale mnohem víc ... občas mě nasere i nejaka volovina u kerý si říkám že to je na deset minut a seru se stim pul dne...
Extreme Tyres