nejzkurvenější práce na škodovce

prohledat
204 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 05.07.2012 do 07.01.2013, založil/a Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
řadit dle data
10:05:06
11.08.2012
Gryzly
-> Karlos (WIO46): Tu příčku dávám tak, že si do díry zašroubím tak 15cm závitové tyče vlevo i vpravo, na tu to jde nasadit pěkně a pak bud heverem zvedám motor, nebo na tu tyč dám matku a tím si zvedám motor dokud nejde do vedlejšího otvoru zašroubit šroub
10:01:43
11.08.2012
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Jarda: Prorezlé nebyly, jen se sraly jedna za druhou... 8
09:52:53
11.08.2012
Jarda - zrušená registrace
-> su.tech 08.07.12 22:35:10: jestli byla ta jedna prorezla, tak automaticky udelat vsechny... jestli jen vyskocila, tak jsem zas vsechny zaklepal majzlikem1 a byl pokoj
02:13:22
11.08.2012
Karlos (WIO46)
-> Groopi: Nový hadice mají většinou větší vnější průměr, takže je potřeba vytunit díru do kufru, ale jinak žádnej problém. Ale na zemi bych to asi dělat nechtěl.1
01:13:44
11.08.2012
Groopi
Najhoršia robota zatial, výmena podtlakovej hadice k brzdam, som sa nanadával. Ale ptm som jej prišiel na kĺb.3
01:04:55
11.08.2012
Karlos (WIO46)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> stepan: Tak co to je za haluz? Jak na minulý, tak na současný užovce to je vomrd jak svině se tam dostat.
00:38:53
11.08.2012
TTomas
-> stepan: To uz mam zmakle, ale je dobre, kdyz jsou na to dva a chce to velky siky.
00:35:37
11.08.2012
stepan
-> Karlos (WIO46): Nemáme, horší je chytání vnějších šroubů stabilizátoru.
23:51:04
10.08.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Karlos (WIO46): Nemame, pohoda... Mas kratkou tyc na motor 3
23:50:32
10.08.2012
Karlos (WIO46)
Tak mě napadlo, myslím že to tu není. Chytání závitů u šroubů příčky motoru. Taky máte auto o dost širší než příčku?3
21:57:38
14.07.2012
Mr.Lumpy
-> ZdeněkH: to muze byt trivialita typu vynfani srpubu, ktery utrhnes...
21:40:40
14.07.2012
Lukyn742
-> ZdeněkH: Pro včerejšek to pro mě bylo nejhorší, ale jinak jsou i mnohem horší
21:36:47
14.07.2012
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Lukyn742: Myslíš si, že to je hnusné ve škodovce? Věř mi jsou horší auta kde když vytahuješ topení tak to je porod.



Nejzkurvenější práce na škodovce? Každá!
21:30:56
14.07.2012
Lukyn742
No tak včera u mě vyhrálo vytahování topení..Tak nasranej .. To je taky ale blbost tahat cely topeni jenom kvůli motorku ... Kterej za 2 minuty opravím a vrátím ...
16:21:18
11.07.2012
Gemini
-> Shackall: To se mi libi ! :D :D
12:34:32
11.07.2012
Shackall
-> skodovak: Jak na který 4
09:58:30
11.07.2012
skodovak
-> minno: na GLS turbo není 47 47
09:51:58
11.07.2012
suri
-> Dušan: venku z auta možno , ale určite nie zakarbonovanú mrdku kde všetko čistíš a opravuješ závity
09:46:48
11.07.2012
minno
-> Dušan: ale bez turba2 3
09:41:01
11.07.2012
Dušan
-> suri: za 5 hod rozlozim a slozim motor i s GO 3
09:13:43
11.07.2012
suri
-> Mr.Lumpy: no 30min možno nie , ale ak sa nesereš zo sundávaním čela , nesereš sa z tými sprostými skrutkami na prsiach , poriadne to vyčistíš , a správne zložíš tak si na troch hodinkách , na favorite a felde bez serva alebo klímy to isté máš za 5 hod zhruba na aute
08:45:36
11.07.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Mr.Lumpy: čelo sundávat nemusíš1
08:42:57
11.07.2012
Mr.Lumpy
-> Gemini: 30 minut?? 9 jen to mi trvá sundání čela 3 a další tři hodiny povolování těch zatracených šroubů...
07:28:51
11.07.2012
Gemini
vymena rozvodov u S120-S130 - 30 minut 1

vymena rozvodov Favorit - Felda - ty pico cely den !!!! 3 3
23:27:11
09.07.2012
Hurdis
-> Stepan FUN: Vybav si scénu z filmu. I´m Laďa, I´m mekánik, jako automekánik. Přidej 35 let navrch a umělou nohu a jsi doma.
23:24:56
09.07.2012
StepaNoFUN
-> Hurdis: Nemůžu jinak, a musím konatatovat SSZS :-D Už jsem "bez vysvětlení" pochopil, že je třeba věřit cca 30%, ale že je to až tak vážný... :-D No budu si muset dost věcí začít asi v nejbližší době řešit sám a ne se na ně tohohle člověka ptát...
22:42:02
09.07.2012
Hurdis
-> Stepan FUN: Jestli Láďou myslíš našeho Láďu, tak od něj se dozvíš takových informací, že budeš chtít blejskátko z filmu MIB. Jinak opravdu, standartní návod k obsluze škoda 105/120 zadní strana, servis Milovice u Hořic.
22:38:42
09.07.2012
StepaNoFUN
-> Hurdis: Děkuji za upřesnění. :-) Já mám od Ládi tohle info, že to bylo trochu jinak jsem do teď nevěděl... Přece jenom tenhle kraj zatím tolik neznám...
22:31:25
09.07.2012
Hurdis
-> Stepan FUN: Bejvalej autorizák mototechny, ne jen lada. Je i ve všech servisních knížkách vzadu. Tam mi na přelomu 91-92 rovnali moje pozdější první eMko potom, co mne jako špunta vyvrhlo a třikrát skoro rozmačkalo.

-> stepan: Najet s Fordem 25tkm je docela hezká zkušební jízda. Kdo má o nulu více, může házet kamení. Poměr cena/výkon se s užitnou hodnotou a rokem výroby jen posouvá. Při větším objemu všechny (4!) konkurenční autorizáky v okruhu 28 km pracují pod cenou.
21:46:12
09.07.2012
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tady jim to docela jde... A ty ceny nejsou tak šílený... Je to sice "monopol", nicméně bejvalej Lada servis (před lety) a ksichty tam jsou prej pořád stejný. :-D Jen mě dostává, že současnej šéf autorizáku Ford jezdí v Subaru. :-D
21:45:10
09.07.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Stepan FUN: 158
21:43:58
09.07.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Stepan FUN: Ja bych do fordiho autorizaku nedal ani kolobezku. Nazev radsi nerikam, aby nekdo nepindal.
21:41:50
09.07.2012
StepaNoFUN
-> stepan: Tak to co jsem napsal o fordech je jenom realita. Jak psal Tom o demontáži převodovky z Mondea, tak to naprosto sedí. Zkusil jsem si to. Nakonec jsem to tahal celý vrchem (pakárna šílená, naštěstí jsem mohl rozpojit klimu, jelikož byla stejně prázdná)... Na bejvalým pracovišti jsem měl tu "čest" jich pár servisovat, jeden mi stojí na zahradě... No a v práci máme fordů tolik, že do tolika počítat snad ani neumím (s jedním jezdím cca kolem 100km denně) a v autorizáku jsem byl za poslední měsíc cca 5x... Takže vím o čem mluvím.. Třeba teď mi stojí na dílně jedna 2001, která je snad shnilejší než FA z 89...
21:39:51
09.07.2012
myschaak AZNP K.Hora
všecko to jsou sráče....krom škodovky se mi vždycky a na všem něco vysralo)))
21:27:39
09.07.2012
stepan
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já mám fiestu zetec z 1995 a že by byla nějak hodně v servisu teda říct nemůžu, jednou shořelo relé vyhřívání předního skla (to by se v 742 samozřejmě nikdy stát nemohlo 40 ) a pak prasknula pružinka co vrací venkovní kliku. Tolik závad za 25t. km. 1
21:23:36
09.07.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> stepan: Ford po roce 2000 (pred jen benziny) sou v pohode. Se soplem souhlasim.
21:22:57
09.07.2012
Jožynek
-> stepan: 47 47 3 3
21:22:22
09.07.2012
stepan
-> Stepan FUN: Se mi líbí jak na virtu je Opel šmejd, Ford šmejd, jen 742 a fáčka jsou dokonalý a bezporuchový. A pak někde za nima BMW, zbytek už je uplnej šmejd co je pořád jen v servisu. 1
19:25:42
09.07.2012
radekra
Třeba výměna kosti na řazení na rapidu v leže pod autem.Táhlo i převodovka se nevyndavají
18:10:01
09.07.2012
StepaNoFUN
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Tak fordy jsou kapitola sama pro sebe. Když jsem odvezl služebák do autorizáku a už ani nevím na co jsem se ptal a technik zkonstatoval "Nefunguje? A Ty se divíš? Vzdyť je to ford."....

-> Shackall: Avie - soubor technickejch omylů. :-D No i tak by se to dalo říct. Já ať jsem na ní dělal snad cokoli, tak když vynechám sprostý slova, tak jsem vlastně mlčel a mít toho francouze co to vymyslel po ruce, tak jsem ho asi zabil...
15:21:54
09.07.2012
Jozka
-> su.tech: 3 3 Souhlas, živě si pamatuju dodnes, jak nám v Blatný ještě v Mototechně prodali nádrž do užovky, která měla špatně naletovanej nátrubek a tekla ještě víc, než ta původní..169
15:19:04
09.07.2012
Kuladmin
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: a to jejich supr cupr lozisko na spojce resp ovladani ... kdo todle vymejslel......
15:16:45
09.07.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
spojka u mondea je taky supr, když se musí sundat rám a nejdou šrouby, řezat nosníky atd3 fuj
05:26:47
09.07.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> su.tech: aale tvuj nejlepší kamarád má problémy s trojúhelníčkama 3
23:42:12
08.07.2012
Shackall
-> myschaak AZNP K.Hora 07.07.12 21:33:07: Já. Nicméně Avča je natolik pozoruhodný soubor konstrukčních omylů, že jsem na to radši zapoměl 3
23:03:55
08.07.2012
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Peťa Klíč: Tak trochu se tam po okolí přes týden občas zdržuju proč? 40
upraveno 1x, naposled 08.07.2012 23:07:33
23:01:32
08.07.2012
castrol
.....je ta co sa musi spravit hned lebo treba ist prec autom 1
22:55:48
08.07.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> su.tech: ahoj su.techu, nemáš cestu do brna? 3 3
22:40:35
08.07.2012
minno
-> su.tech: Trefa. Bez problémov spravím čokoľvek. A ak si to už stav a odjazdené kilometre, ktoré tomu zodpovedajú, vyžadujú, spravím to rád a teší ma to. Ale ak mám opakovane po krátkom čase robiť jednu a tú istú vec znova z dôvodu prevažne buď šmejd dielu, alebo že sa niečo vyserie, vtedy mám z toho nervy.
22:35:10
08.07.2012
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Osobně za nejzkurvenější práci na Škodovce považuji tu, která se musí dělat znovu z nějakého zasraného důvodu který neovlivníte.



Např. že nový díl je vadný, nebo že mi třeba někdo složil převodovku špatně atp. a přijde se na to samozřejmě až po složení. Nebo když se něco sere za sebou. Matně si vzpomínám jak mi na hlavě vyletěla mrazovka. Voda v oleji, všechno ven, vyčistit chladící systém, opravit mrazovku a za 3 dny vyletěla hned ta co byla vedle té první... následně po celé peripetii z vesela po týdnu vyskočila ta třetí... 3 No co na to říct... aspoň jsem díky tomu dozvěděl od mého bývalého mechanika (hodně starý pán s x lety zkušeností) jak čistit chladící systém tak že jsem v tom neměl už pak nikdy žádný bordel a nedejbože zbytky oleje.
Extreme Tyres